تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814440363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی انواع کالباس بر : تراز محک


واضح آرشیو وب فارسی::

کالباس بر برای اسلایس کردن و برش دادن مواد غذایی پروتئینی مانند سوسیس و کالباس سال های زیادی است که مورد استفاده قرار میگیرد و در تمامی فروشگاه های عرضه مواد غذایی به راحتی میتوان یک دستگاه کالباس بر را مشاهده نمود. کالباسبر به کمک تیغه تیز خود و البته موتور قدرتمندی که در اختیار دارد تنها با یک فشار دست و یا حتی به صورت خودکار به راحتی مواد پروتئینی فرآوری شده را برش میدهد. به طور کلی کالباس بر دو مزیت عمده را نسبت به برش با دست و تجهیزات دیگر به وجود می آورد. یکی از مزیت هایی که کالباس بر به وجود می آورد، برش مواد فرآوری شده در قطعات منظم است و هر اسلایسی که برش میخورد با اسلایس دیگر از لحاظ قطر تفاوتی ندارد در صورتی که اگر قرار بر برش با دست باشد دیگر نمیتوان برش های یک دستی را شاهد بود.

کالباسبر همچنین زمان برش را تا حد زیادی کاهش میدهد و در کوتاه ترین زمان میتوان حتی تکه بزرگی از کالباس را برش داد در صورتی که به روش دستی این زمان بسیار طولانی خواهد شد. انواع کالباس بر تا کنون به بازار راه یافته اند که به معرفی هر یک به صورت مختصر و مفید در ادامه خواهیم پرداخت.


کالباس بر محک

انواع کالباس بر

از انواع کالباس بر که جزو پرکاربردترین ها نیز محسوب میشود کالباس بر دستی و یا همان کالباس بر ساده است.کالباس بر دستی در واقع به این معنی نیست که انرژی مورد نیاز خود را از نیروی انسانی تامین میکند بلکه منظور دستی انجام شدن عمل برش مواد پروتئینی است. انرژی مورد نیاز انواع کالباس بر تنها از برق تامین میشود اما نحوه کاکرد کالباسبر است که تفاوتی را میان آنها ایجاد میکند. کالباس بر دستی در پروتئینی های کوچک و سوپرمارکت ها کاربرد بسیار زیادی دارد و برای برش دادن با آن کار سختی در پیش نخواهید داشت و یک فشار دست کوچک کافیست تا مواد پروتئینی به راحتی برش بخورد. از انواع کالباس بر که در مقابل کالباس بر ساده قرار میگیرد کالباس بر اتوماتیک است. کالباس بر اتوماتیک از لحاظ شکل ظاهری کاملا شبیه به کالباسبر ساده است اما برای برش دیگر نیازی به نیروی دست نخواهد داشت. برای استفاده از کالباس بر اتوماتیک تنها کافیست تا مواد پروتئینی را در جایگاه مخصوص قرار داده و دکمه شروع به کار دستگاه کالباس بر را بفشارید تا به صورت خودکار شروع به برش کند. این نوع دستگاه کالباس بر برای مراکز تولید سوسیس و کالباس و همچنین فروشگاه هایی که با تعداد مشتری زیادی در طول روز سر و کار دارند بسیار مناسب و کاربردی است.

انواع کالباس بر بر اساس قدرت موتور، نوع تیغه و بدنه

برای خرید کالباس توجه به قدرت موتور ضروری است که البته در نظر گرفتن این مورد نیز به خواست و نیاز شما بستگی دارد. قدرت موتور رابطه زیادی با حجم مواد پروتئینی که برش میدهید دارد. کالباس بر که حجم زیادی از مواد پروتئینی را در طول روز برش میدهد پس باید موتور قوی تری داشته باشد تا اولا در کارکرد مداوم و طولانی با مشکلی روبرو نشود و ثانیا بتواند به راحتی مواد فرآوری شده را با فشار کمی برش دهد. جنس تیغه و قطر آن بعد از موتور از مواردی است که باید در خرید کالباس بر مورد توجه قرار گیرد. تیغه کالباس بر باید در ابتدا ضد زنگ باشد و از سویی باید متناسب با کار شما قطر مناسبی داشته باشد. سومین موردی که در خرید کالباس بر باید لحاظ شود جنس بدنه آن است. جنس بدنه کالباس بر ابتدا باید از فلز ضد زنگ باشد تا در صورت برخورد مایعات و یا گوشت به مرور دچار زنگ زدگی نشود و به نوعی کاملا سالم و بهداشتی باقی بماند. بدنه کالباسبر باید از یک خاصیت دیگر نیز برخوردار باشد که آن هم قابلیت تمیزشوندگی خوب و آسان است. بدنه کالباس بر باید به راحتی از چربی و گوشت باقی مانده پاک شود تا از لحاظ بهداشتی مشکلی را به وجود نیاورد.


کالباس بر

خرید کالباس بر بر اساس برند

یکی از مواردی که برای معرفی انواع کالباس بر باید به آن بپردازیم برند آن است. شما برای خرید کالباس بر با برندهای متعددی مواجه خواهید بود که هر یک نیز با تبلیغات فراوانی به فروش میرسند. با نگاهی به انواع دستگاه کالباس بر موجود در فروشگاه ها میتوان پی برد که تنها به یک یا دو برند کالباسبر مواجه نیستیم و برندهای زیادی در بازار برای خرید وجود دارند. کالباسبرهای موجود از لحاظ کشور سازنده به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم بندی میشوند که در حال حاضر بهترین گزینه کالباس بر ایرانی است. کالباس بر خارجی با توجه به قیمت بالایی که دارد ممکن است برای برخی ارزش خرید چندانی نداشته باشد اما کالباس بر ایرانی قیمت مناسبی دارد و اغلب فروشگاه داران در تهیه آن با مشکلی مواجه نخواهند بود. از انواع کالباس ایرانی نیز که کیفیت بسیار بالایی دارد و از سویی قیمت آن نیز کاملا ایده آل است کالباس بر محک است.

کالباس بر محک

از انواع کالباس بر که در داخل کشور و توسط شرکت توزین توان سنجش تولید میشود و کیفیت آن باعث شده تا بیشترین میزان فروش را از آن خود کند کالباس بر محک است. کالباس بر محک در دو مدل مختلف تولید میشود که یک مدل کالباس بر دستی محک و دیگری کالباس بر ترازودار محک است. کالباس بر دستی محک که همان کالباس بر ساده است. اما کالباس بر ترازودار با کالباسبر های ساده کمی متفاوت است. کالباس بر ترازودار محک از یک بخش توزین برخوردار است که به محض قرار گرفتن اسلایس های گوشت، وزن دقیق آن را به فروشنده نشان میدهد. این نوع کالباس بر محک برای کسب و کارهایی مناسب است که نیاز دارند تا در آن واحد وزن مواد پروتئینی را بعد از برش به دست آورند. کالباس بر ترازودار محک نیاز به ترازو برای توزین بعد از برش را به صفر خواهند رساند و اینگونه روند برش و ارائه سرویس و خدمات به مشتری تا حد زیادی تسریع خواهد شد. انواع کالباس بر محک را با بهترین قیمت میتوانید از وب سایت فروشگاه تراز محک ( دفتر مرکزی ترازو و باسکول محک ) خریداری نمایید و یا در صورت تمایل با کارشناسان فروشگاه تماس حاصل نموده و پس از کسب اطلاعات کامل سفارش خود را ثبت نمایید.


کالباسبر

عوامل موثر بر قیمت کالباس بر

با انواع کالباس بر به خوبی و به صورت مختصر آشنا شدید اما باید در رابطه با قیمت کالباس بر نیز مواردی را یاد آور شویم. قیمت کالباس بر در نوع اتوماتیک همواره بالاتر از نوع ساده بوده است که دلیل آن نیز مشخص است و خودکار انجام شدن برش و صرفه جویی در انرژی و زمان باعث افزایش قیمت این نوع کالباسبر شده است. یکی از عوامل موثر بر قیمت کالباس بر برند آن است. قیمت کالباس بر در برندهای خارجی به دلیل هزینه واردات و حمل و نقل همواره بالاتر از برندهای ایرانی است که کاملا منطقی نیز هست. کالباس بر ایرانی هزینه ای را بابت واردات متحمل نمیشود و هزینه کمی نیز برای حمل و نقل آن از کارخانه به بازار مصرف پرداخت میشود که در نتیجه قیمت آن را نسبت به برندهای خارجی بسیار مناسب کرده است. کمیاب شدن یک مدل و یا یک برند بر روی قیمت کالباس بر تاثیر گذار خواهد بود. بر اثر برخی عوامل و در برخی از بازه های زمانی ممکن است بعضی از برند و مدل های کالباس بر کمیاب شوند که این موضوع باعث میشود تا قیمت آن افزایش یابد. در حال حاضر برخی از مدل های کالباس بر با توجه به اینکه جایگزین مشابه زیادی نیز دارند اما به دلیل کمیاب شدن قیمت بالایی دارند.

https://tarazmahak.com/






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2395]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن