تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817188896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحی سایت ارزان با آی تی مهر


واضح آرشیو وب فارسی::

آیا به دنبال طراحی سایت ارزان هستید؟ طراحی سایت امروزه برای بیشتر کسب و کار ها که از روش سنتی به روش مدرن و مجازی روی می آورند، انجام می شود. اگر شما نیز دارای یک کسب و کار سنتی هستید و از فروش راضی نیستید و قصد ورود به فضای مجازی دارید اما نمی دانید چگونه اقدام کنید؟ ما به شما طراحی سایت ای تی مهر را پیشنهاد می کنیم.

 

طراحی سایت ای تی مهر :

طراحی سایت یا وب سایت ساخت یک پایگاه اینترنتی برای فروش محصولات یا ارائه خدمات به کاربران گوگل می باشد، در واقع می توان آن را یک پروسه طولانی بین بازه زمانی 3 تا 6 ماه معرفی کرد که تشکیل شده از لایه سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو است، افراد کمی می توانند طراحی سایت را به صورت کامل با رعایت تمامی نکات و ویژگی ها انجام دهند به همین دلیل از هر 100 طراحی سایت تنها یک سایت می تواند در رتبه اول گوگل قرار گیرد.

آی تی مهر مرکز طراحی سایت می باشد که طراحی سایت ارزان انجام داده و برای کار خود ضمانت طراحی قرار داده است، این مرکز از تیم بسیار قوی و متخصص های ماهر برای طراحی سایت استفاده می کند و برای هر طراحی برنامه ریزی بسیار دقیق و خاصی دارد با توجه به برنامه ریزی شرکت آی تی مهر ، سایت طراحی شده 100% در رتبه اول گوگل قرار خواهد داشت.

 



طراحی سایت :

برای طراحی سایت در ابتدا باید یک برنامه ریزی وجود داشته باشد تا تیم متخصص به صورت گام به گام طراحی را انجام داده و در نهایت سایت رتبه اول را کسب کند، در ادامه به برنامه نویسی مختصری از طراحی سایت خواهیم پرداخت.

1 ــ طراحی وایرفریم :

در ابتدا شما باید نیاز مشتری های مد نظر داشته باشید و با توجه به مخاطب شناسی طراحی سایت خود را شروع کنید، به یاد داشته باشید که در یک طراحی سایت گران یا طراحی سایت ارزان ، تنها جذب مخاطب و افزایش بازدید کننده مهم می باشد ، پس پایه اصلی برنامه ریزی خود را بر جذب مخاطب قرار دهید.

در این مرحله شما باید یک نمای کلی از سایت طراحی کنید و جایگاه صفحات سایت و المان های سایت را تعیین کنید تا در ادامه بر اساس طراحی وایرفریم، طراحی اصلی سایت بر اساس سئو سایت انجام شود.

2 ــ طراحی گرافیکی سایت :

پس از اینکه شما طراحی وایرفریم را به صورت کامل انجام دادید، می توانید از گرافیک برای طراحی داخلی و بیرون سایت استفاده کنید، برای این کار نرم افزار های مختلفی وجود دارند. طراحی گرافیکی باعث پیشرفت و منحصر به فرد بودن کسب و کار اینترنتی شما خواهد بود.



3 ــ کدنویسی و برنامه نویسی :

قسمت سوم طراحی سایت کد نویسی و برنامه نویسی است، در این قسمت شما باید به صورت دقیق قوانین سئو را در کد نویسی خود استفاده کنید، در غیر این صورت در ادامه و راه اندازی سایت بازدیدکننده نخواهید داشت و با مشکل روبرو می شوید، در این مرحله میتوانید از سیستم های مدیریت محتوا وردپرس و فریم ورک های اختصاصی بهره گیرید.

4 ــ راه اندازی سایت :

در این بخش شما یک دامنه مناسب از بدنه سایت دارید، در واقع مانند یک خانه نوساز می ماند که برای زندگی نیاز به اسباب دارید، پس باید سایت را راه اندازی کنید و به بازاریابی محتوا بر اساس نکات سئو سایت بپردازید.

 

طراحی سایت ارزان :

همانطور که میدانید هزینه طراحی سایت برای تمامی کسب و کار ها به صرفه نمی باشد و شما برای طراحی سایت باید از یک تیم حرفه با هزینه بالا بهره بگیرید تا نتیجه مناسب را دریافت کنید اما تیم آی تی مهر برای شما طراحی سایت ارزان را قرار داده است تا تمامی کسب و کار توانایی ورود به گوگل و رقابت با کسب و کار های دیگر را داشته باشند.

بسیاری از افراد تصور دارند برای طراحی سایت ارزان حتما باید از طراحی سایت با استفاده از سیستم های آماده به جای طراحی سایت با استفاده از کد نویسی استفاده کنند، در صورتی که شما تنها با همکاری با تیم تخصصی آی تی مهر می توانید به طراحی سایت ارزان بپردازید.

هزینه طراحی سایت، هزینه سئو سایت، هزینه تیم پشتیبانی سایت و... در ای تی مهر زیر قیمت بازار می باشد و همچنین به صورت ماهانه و در چندین قسمت از شما دریافت خواهد شد، همچنین آی تی مهر ضمانت کار دارد و در روند پیشرفت شما را همراهی خواهد کرد.

 



سئو سایت :

موتور های جستجو مانند گوگل ، بینگ ، یاهو و... برای بررسی صفحات مناسب برای نمایش با توجه به سئو تقسیم بندی خود را انجام می دهند، در صورتی که سایت شما از سئو بالایی برخوردار باشد می تواند در صفحه اول گوگل و حتی رتبه اول گوگل قرار داشته باشد، اما در صورتی که سئو سایت شما پایین باشد به مراتب در صفحات بعدی گوگل قرار خواهد داشت.

موتور جستجو در ابتدا به بررسی صفحات و خزش صفحات میپردازد، سپس صفحات را فهرست می کند و پس از فهرست کردن رتبه بندی آنها را انجام داده و به کاربران نمایش می دهد، اگر شما توانایی استفاده از سئو سایت بالا داشته باشید رتبه بالا دریافت می کنید و می توانید با کسب جایگاه مورد دید درآمد زایی بسیار زیادی داشته باشید و ترافیک سایت خود را بالا ببرید.

بسیاری از افراد سئو سایت را با تبلیغات در گوگل اشتباه برداشت می کنند، تبلیغات گوگل در واقع پرداخت هزینه به سایت های دیگر یا خود پلتفرم گوگل برای نمایش لینک سایت شما در صفحات دیگر می باشد، اما سئو برای نمایش صفحات شما هیچگونه هزینه ای دریافت نخواهد کرد و ترافیک بسیار زیادی را به صورت رایگان به شما هدیه می کند.

 

ای تی مهر :

آی تی مهر مرکز ساخت و طراحی سایت با کمترین هزینه و بالاترین ترافیک می باشد، اگر شما دارای بازاریابی دیجیتال مارکتینگ هستید اما نمی توانید سایت خود را در رتبه برتر گوگل قرار دهید و درآمد زایی بالا داشته باشید، مرکز تخصصی ای تی مهر با سئوکاران بسیار ماهر شما را در این فرآیند همراهی خواهد کرد، با آی تی مهر به طراحی سایت ارزان بپردازید.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1027]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن