تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797022496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی بهترین وکلای پایه یک دادگستری در زمینه طلاق، کلاهبرداری و مهاجرت


واضح آرشیو وب فارسی::


 

 

تمام کسانی که سر و کارشان به دادگاه و دادگستری می‌افتد، همیشه یک سوال را در ذهنشان مرور می‌کنند. اینکه چگونه می‌توان بهترین وکیل را با حداقل هزینه پیدا کرد؟ در این مقاله قصد داریم تا شما را با وظایف و ویژگی‌های وکلا آشنا کنیم. اگر اهل تهران هستید و یا می‌خواهید بسته به نوع پرونده، هزینه و شرایط دعوی خود، بهترین وکیل در تهران و همچنین بهترین وکیل خانواده در تهران را پیدا کنید پس با ما همراه باشید…

امروزه با توجه به مشکلات مختلف، مراجعه مردم به دفتر وکیل بیش‌تر از قبل شده است که تعداد بیش‌تر مراجعین در ارتباط با موضوعاتی مانند طلاق، کلاهبرداری و مهاجرت بوده که نسبت به مراجعه به یک وکیل کاربلد اقدام می‌کنند.

مفتخریم در موسسه حقوقی طرح صلح میزان با برخورداری از بهترین وکیل تهران فعالیت‌های قضایی شما را در موضوعات محتلف هم در تهران و هم از سایر شهر‌ها مورد پذیرش قرار داده و پیگیری می‌کنیم.

 

یک وکیل طلاق خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ازدواج، از نظر قانونی نوعی قرارداد ویژه محسوب می‌شود که یکی از عوامل موثر بر زندگی افراد به صورت مستقیم بوده است، بنابراین قانون، طلاق را نیز نوعی فسخ قرارداد حساب می‌کنند. اما پرسش اصلی مخاطبین در ارتباط با ویژگی‌های یک وکیل طلاق خوب است که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

یکی از ملزومات یک وکیل طلاق خوب، آشنایی کامل به قوانین مدنی و خانواده بوده که از این جهت با رعایت شروط و فاکتور‌های لازم، اقدام دادگاه نسبت به صدور حکم اتفاق بیفتد.

از شروط لازم برای صدور حکم طلاق، صدور حکم در موارد مختلفی مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزندان و.. الزامی بوده که برخورداری از تجربه کافی و مهارت لازم وکیل طلاق؛ می‌تواند مسیر رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب را ساده‌تر کند.

روانشناس خوبی بودن نیز از ویژگی‌های مهم یک وکیل طلاق می‌باشد که به دلیل اهمیت بالا توافق‌های بیش‌تر در زمان صدور حکم؛ بحث راضی ساختن طرف مقابل نیز ضروری می‌باشد.

بنابراین علاوه بر آگاهی و دانش کافی، یک وکیل طلاق خوب بایستی از ویژگی‌هایی جهت راضی کردن طرفین برخوردار باشد که با مراجعه به موسسه حقوقی طرح صلح میزان و برگزیدن وکلا با تجربه و ماهر در زمینه طلاق، عملکرد خوب آن‌ها را در کسب نتیجه مطلوب مشاهده نمایید.

 

وکیل طلاق، وکالت چه مشکلات خانواده را بر عهده میگیرد؟

به دلیل اینکه طلاق، فسخ یک قرارداد قانونی می‌باشد؛ وجود وکیل طلاق کاربلد ضروری است، اما از آنجایی که در امر طلاق، زندگی دو فرد در میان می‌باشد، بهتر است وکیلی را برای این کار انتخاب کنید که حساسیت موضوع را به خوبی درک می‌کند.

با مطالعه دیدگاه‌های مختلف در وبسایت موسسه حقوقی طرح صلح میزان، متوجه وجدان کاری بالا وکلا این موسسه خواهید شد.

 

جدایی ناپذیر بودن بحث طلاق و مهریه، دلیلی است برای رسیدگی وکیل طلاق به این فرآیند و از آن جایی که دریافت مهریه به عنوان یکی از شروط عقد، از سوی زن حتی بعد عقد نیز امکان‌پذیر می‌باشد که در جامعه ما تا زمان طلاق به عنوان حقی بر گردن شوهر باقی می‌ماند.

بنابراین حق مهریه بخشودنی نیز می‌باشد و از طرفی امکان عدم تعلق گرفتن مهریه به زن در صورت عدم بعضی قانون‌ها نیز وجود دارد که در این مورد؛ حضور یک وکیل کاربلد و آگاه به تمامی این شروط الزامی است.

تدبیر وکیل شما در امر حضانت فرزندان نیز ضروری می‌باشد، زیرا امکان طول کشیدن فرآیند طلاق تا زمان انجام حضانت وجود داشته و راهکار‌های ارائه شده از سوی وکیل شما می‌تواند، کسب نتیجه مطلوب را تسریع بخشد.

به دلیل طولانی بودن فرآیند‌های بررسی پرونده‌ها از سوی دادگاه و روند طلاق، شمار کثیری از وکلا در زمینه طلاق؛ نوع توافقی طلاق را به زوجین پیشنهاد می‌کنند که با دردسر‌های کم‌تری همراه است.

یکی دیگر از مسائلی که وکیل طلاق وظیفه ورود دارد، مساله نفقه می‌باشد که رضایت موکلین تا به امروز توانسته شاهد خوبی بر عملکرد وکلا حاضر در مجموعه ما باشد.

 

ویژگی های یک وکیل کلاهبرداری کاربلد چیست؟

یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های یک وکیل کلاهبردار، سابقه کاری شخص بوده و میزان موفقیت فرد در پرونده‌های وکالت نشان دهنده امکان اعتماد یا عدم اطمینان به فرد است.

به دلیل امکان شناخته شدن وکیل در صورت داشتن تخصص و موفقیت‌های پشت سر هم، بدون شک بر میزان مهارت فرد در حل مسائل نیز تاثیر‌گذار است. بنابراین وکیل پایه یک دادگستری که تخصص در زمینه جزا و جرم‌شناسی دارد؛ گزینه مناسبی برای حل این دسته از پرونده‌ها است. در ادامه قصد داریم چند ویژگی یک وکیل خوب در زمینه حل مشکلات کلاهبرداری را معرفی کنیم.

1) تسلط در زمینه قوانین جزا و جرم‌شناسی به عنوان بخشی از وظایف یک وکیل خوب و میزان درجه تسلط بیش‌تر، نشان دهنده مقدار مهارت بالا‌تر در حل پرونده

2) برخورداری از مهارت زیادی در گفتگو و دفاع از حق موکل

3) برخورداری از تجربه به عنوان معیاری اساسی و معادل راهکار‌های امتحان شده، پاسخ یافته و تاثیر‌گذار در روند حل پرونده کلاهبرداری

4) داشتن تسلط کامل بر پرونده به عنوان راهکاری جهت متقاعد‌سازی قاضی

همچنین موسسه حقوقی طرح صلح میزان در بخش خدمات و قسمت وکیل کلاهبرداری، از درجه یک‌ترین وکلا در این زمینه استفاده کرده است.

وکیل کلاهبرداری چه دعاوی را وکالت میکند؟

کلاهبرداری از جرم‌های ثابتی بوده که امروزه پیشرفت تکنولوژی توانسته بر افزودن میزان آن تاثیر‌گذار باشد؛ به گونه‌ای که امروزه بیش‌تر موکلین به دلیل کلاهبرداری‌های اتفاق افتاده در فضای مجازی مراجعه می‌کنند.

البته جرائم دیگری غیر از فضای مجازی وجود دارد مانند فروش مال غیر، اسناد جعلی و استفاده ناصحیح از آن، کلاهبرداری در زمینه خرید و فروش ماشین و خانه و.. که به دلیل دور زدن قانون، حل این پرونده‌ها نیازمند حساسیت خاصی می‌باشد.

وکیل کلاهبرداری در ابتدا برای اثبات جرم، سپس گرفتن حکم جلب برای مجرم و بازگردانی حق و حقوق قربانی اقدام می‌کند و یکی دیگر از وظایف‌ایشان در جهت تکمیل پرونده و ارائه راهکار‌هایی مؤثر؛ ارتقا سطح دانش و اطلاعات خود است.

 

در انتخاب وکیل مهاجرت باید چه ویژگی هایی رو در نظر بگیریم؟

یکی دیگر از بخش‌های خدمات وکالت در موسسه حقوقی طرح صلح میزان؛ وکیل مهاجرت است که وکلای حاضر در آن از ویژگی‌های یک وکیل مهاجرت خوب برخوردار هستند که شامل مواردی نظیر داشتن ارتباطی موثر با وکلای کشور مقصد، برخورداری از میران تخصص کافی و داشتن یک دفتر حقوقی می‌باشد.



معرفی بهترین وکلای حقوقی در تهران

موسسه حقوقی طرح صلح میزان افتخار این را دارد که در بخش‌های مختلف خدمات وکالت با ماهر‌ترین و با تجربه‌ترین وکلا همکاری داشته و کسب نتیجه مطلوب در زمینه رسیدگی به پرونده شما را تضمین می‌نماید. اما یکی از مهم‌ترین پرسش‌های کاربران؛ چگونگی انتخاب بهترین وکیل تهران در میان سایرین است که در ادامه به چند مورد اشاره می‌کنیم.

1) انجام تحقیق به منظور اطمینان از سطح دانش و تجربه وکیل‌های مورد نظر

2) عدم اکتفا به تبلیغات و پرس و جو از کانون وکلا

3) عدم ملاک قرار دادن سن و جنسیت فرد منتخب

4) بررسی مجوز‌های لازمه

شما با مراجعه به وبسایت موسسه حقوقی طرح صلح میزان، حتی نیاز به انجام این مراحل نداشته و بدون هیچ دغدغه‌ای پرونده خود را به وکلا این مجموعه بسپارید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5449]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن