تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797610146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیزات ضروری برای یک رستوران لاکچری


واضح آرشیو وب فارسی::

پر واضح است که هر رستوران، آشپزخانه و یا حتی فست‌فودی نیاز به انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی باکیفیت دارد که در این صورت می‌توان به بهبود روند پخت غذا امیدوار شد. در واقع وجود تجهیزات صنعتی در این گونه موقعیت‌ها به خوبی می‌تواند زمان سرو غذا را کاهش دهد که در نتیجه رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت.



البته این تنها یکی از مزیت‌های استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی است؛ چرا که از دیگر موارد می‌توان به کاهش نیروی کار و دخالت کمتر آن‌ها در پخت غذا، بهبود کیفیت غذاها و حتی کاهش مصرف انرژی اشاره کرد. حال به همین جهت ما در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه صنعتی بپردازیم تا در صورت نیاز بتوانید با دغدغه‌ کمتری نسبت به تهیه‌ این گونه لوازم اقدام کنید.

یخساز صنعتی

در بسیاری از موقعیت‌ها مانند رستوران یا فست‌فود نیاز مبرم به استفاده از یخساز صنعتی است. این نوع تجهیزات آشپزخانه صنعتی در واقع آب ورودی به سیستم تبرید را به یخ تبدیل کرده و نگهداری خواهد کرد تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار بگیرد. به طور کلی این وسیله در انواع و برندهای مختلف عرضه شده است که با بررسی می‌توانید نوع دلخواه را تهیه کنید.

سرخ کن صنعتی

سرخ کن‌های صنعتی از جمله دستگاه‌هایی هستند که بیشترین استفاده را در رستوران‌ها دارند که البته در انواع مختلف به فروش می‌رسند؛ به عنوان مثال سرخ‌ کن‌ صنعتی بر مبنای میزان حرارت ممکن است به دسته‌بندی‌های مختلف تقسیم شود. ضمناً این نوع تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شکل رومیزی برقی و گازی نیز وجود دارند. از دیگر انواع سرخ کن صنعتی می‌توان به مبله تک لگن یا دو لگن اشاره کرد.

پلوپز صنعتی

به جرئت می‌توان گفت که از جمله اصلی‌ترین دستگاه‌های مورد نیاز برای هر آشپزخانه یا رستوران، پلوپز صنعتی است. پر واضح است که از این دستگاه برای پخت انواع خورشت، آش و برنج استفاده می‌شود که البته بکارگیری از انواع پلوپز فقط به چنین موقعیت‌هایی ختم می‌شود و حتی در منازل نیز آن استفاده خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید این نوع تجهیزات آشپزخانه صنعتی در انواع مختلف مانند تک شلعه تا چهار شعله و دوردیفه ساده و شلعه‌دار دسته‌بندی می‌شود.

چرخ گوشت صنعتی

از پرکاربردترین اقلام یک رستوران یا آشپزخانه چرخ گوشت است که با استفاده از آن می‌توان به چرخ، رنده یا سوسیس کردن گوشت پرداخت. البته در حال حاضر با روی کار آمدن انواع تخصصی چرخ گوشت (در برندهای مختلف) می‌توان نوع دلخواه را برای یک مجموعه استفاده کرد. به طور کلی چرخ گوشت‌ها به انواع صنعتی، نیمه صنعتی، تسمه‌ای، ایستاده و رومیزی و گیربکسی دسته‌بندی می‌شوند.



هود صنعتی

از دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی که وجود آن در رستوران‌ یا دیگر موقعیت‌های پخت و پز ضروری به نظر می‌رسد، می‌توان به هود صنعتی اشاره کرد. به طور کلی هودها دارای انواع مختلفی هستند که از جمله می‌توان به هود ذوزنقه‌ای، تک جداره، مکعبی و مواردی از این دست اشاره کرد. برای اینکه بتوانید یک هود باکیفیت خریداری کنید، باید به قسمت بیرونی هود توجه ویژه‌ای داشته باشید.

چربی‌گیر صنعتی

مسلماً یکی از دغدغه‌های آشپزخانه‌های صنعتی و یا حتی رستوران‌ها چربی‌زدایی وسایل استفاده شده است. ضمن اینکه در هنگام شستشو ممکن است چربی‌ها به داخل فاضلاب رفته و ایجاد رسوب کنند که دردسرهای خاص خود را به دنبال خواهد شد. به همین جهت استفاده از چربی‌گیر که یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی مهم است در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ماشین لباسشویی صنعتی

به طور حتم در هر موقعیتی مانند آشپزخانه یا رستوران نیاز به یک وسیله باکیفیت به جهت شستشو انواع لباس، پارچه، پرده و مواردی از این دست خواهد بود که طبیعتاً بکارگیری یک ماشین لباسشویی مناسب بهترین راه‌کار است. البته ناگفته نماند که در کنار این وسیله، ممکن است به خشک کن یا آبگیر نیز احتیاج باشد.

فر پیتزا صنعتی

از دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی که ممکن است بیشتر در فست‌فودها مورد استفاده قرار بگیرد، فر پیتزا است. همانطور که حتماً می‌دانید فرهای پیتزا می‌توانند در قالب ریلی و صندوقی تهیه و بکارگیری شوند. البته باید در نظر داشت که کیفیت بالا در این نوع تجهیزات آشپزخانه از اهمیت بسزایی برخوردار است که قبل از خرید نیاز به بررسی خواهد داشت.

سینی سلف صنعتی

استفاده از سینی سلف صنعتی ممکن است در موقعیت‌های مختلف نیاز شود. به طور کلی این وسیله پرکاربرد در انواع سه تا شش خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد که بنا به نیاز تهیه خواهد شد. از این محصول در اکثر موارد در رستوران‌ها و فست‌فودها بکارگیری می‌شود. ضمناً قیمت خرید این نوع تجهیزات آشپزخانه صنعتی مناسب است و همه‌ افراد می‌توانند در صورت نیاز آن را تهیه کنند.

میزکار آشپزخانه صنعتی

همان‌طور که از نام این نوع محصول مشخص است برای اینکه بتوان به تمام لوازم تدارک غذا دسترسی داشت، نیاز به استفاده از یک میزکار آشپزخانه خواهد بود که در قالب‌های تفلون صنعتی، چوبی صنعتی، استیل و میز برنج پاک کنی در بازار فروش وجود دارند که قابل تهیه برای موقعیت‌هایی مانند رستوران و فست‌فود خواهند بود.

یخچال صنعتی

وجود یخچال‌ در رستوران و آشپزخانه‌ها از ضروریاتی است که باید حتماً در نظر گرفته شود. جلوگیری از فاسد شدن و یا سرد نگهداشتن برخی مواد غذایی دارای اهمیت زیادی است که البته انتخاب نوع باکیفیت یخچال نیز مهم است که توصیه می‌کنیم فقط از مراکز معتبر برای این منظور استفاده کنید.



خرید انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی از نگین طبخ خاورمیانه

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله چنانچه نیاز به انواع تجهیزات آشپزخانه دارید، کافی است که از مراکز معتبر و البته مجاز استفاده کنید. پیشنهاد ما برای این منظور بکارگیری از خدمات سایت نگین طبخ خاورمیانه است. این سایت با دارا بودن متخصصان و مشاوران باتجربه، شما عزیزان را که احتمالاً صاحب یک رستوران یا آشپزخانه هستید، به بهترین نحو ممکن در جهت خرید باکیفیت‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی راهنمایی خواهند کرد.

به طور کلی استفاده از خدمات شرکت نگین طبخ خاورمیانه مزایایی مانند کیفیت جذاب محصولات و همچنین قیمت‌های فوق‌العاده ارزنده را به دنبال خواهد داشت. حال برای اینکه بتوانید با مدیران و مشاوران این تیم تخصصی در ارتباط باشید، کافی است به سایت https://negin-tabkh.com/ مراجعه کنید.

منبع: نگین طبخ خاورمیانه






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5408]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن