تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797622018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با این 7 نکته به آرامش ذهنی و جسمی بعد از کرونا برسید


واضح آرشیو وب فارسی::


. ماساژ درمانی

اکثر مردم از یک ماساژ خوب لذت می برند. اگر می‌توانستیم به خودمان ماساژهای آرامش بخش بدهیم، مطمئناً دنیا جای بسیار بهتری می‌شد.

یادگیری اندکی از مهارت های یک ماساژدرمانگر حرفه ای به طور مستقیم به شما ماساژ بیشتری نمی دهد. اما اگر یک ماساژ خوب انجام دهید، افراد زیادی هستند که پس از دریافت دوز از دستان شفابخش شما، خوشحال خواهند شد که با ماساژ برگشتی پاسخ دهند. آموزش طراحی سایت رایگان

2. پیاده روی کارآمد

پیاده روی کلید دیگری برای تناسب اندام و سلامتی است. بله، تمرینات زیادی وجود دارند که انرژی بیشتری دارند، کالری سوزی و عضله سازی دارند.

اما پیاده روی همیشه یک پایه خوب است و خواهد بود. وقتی از هر ورزش دیگری آسیب می بینید، پیاده روی همیشه راهی برای بهبودی خواهد بود. وقتی بزرگتر می شوید و تناسب اندام سخت می شود، پیاده روی به منبع خوبی برای فعالیت تبدیل می شود.

پیاده روی تاثیر کم دارد. بیشتر عضلات، گروه ها را حرکت می دهد. انجام این کار آسان است و یکی از تنها جاهایی است که انجام چندوظیفه ای کمتر از حد مطلوب نیست. پیاده روی به شما زمان و انرژی برای افکار خلاقانه می دهد و در عین حال به شما کمک می کند تا هر تناسب اندام روزانه دیگری را بهبود بخشید.

در واقع، به عنوان یک دونده ماراتن، هنوز هم برای گنجاندن چند پیاده روی طولانی در روال هفتگی خود وقت پیدا می کنم. من فکر می‌کنم پیاده‌روی برای تناسب اندام و سلامتی ضروری است و به راحتی می‌توان از آن به عنوان افزودنی به روال‌های موجود استفاده کرد. یا مثلا یادگیری وردپرس

3. جوری بخور که به خودت احترام میذاری

بیشتر مردم طوری غذا می خورند که انگار گرسنه هستند و ذائقه ای در ذهن دارند. تعداد کمی غذا می خورند که انگار به خود احترام می گذارند.

آیا آن شخصی که دومین وعده غذایی ترکیبی خود را در روز می خورد واقعا به بدن خود احترام می گذارد؟

آیا آن نوشابه چهارم واقعاً به ارزش خود کمک می کند؟

وقتی صحبت از تغذیه سالم به میان می‌آید، احترام ساده به خود بیشترین تأثیر را دارد.

4. اندازه بخش ها را بدون نیاز به اندازه گیری درک کنید

این یک کلید برای تغذیه سالم است. بسیاری از مردم نمی دانند که چقدر "خیلی زیاد" است. بنابراین، آنها یا با زندگی از کرفس و آهک موجود در آب خود گرسنگی می‌کشند یا فکر می‌کنند که مقادیر معقولی می‌خورند اما بسیار بیشتر از آنچه که فکر می‌کنند می‌خورند.

بخشی از این مشکلات ناشی از بزرگ شدن جهان است. صفحات قبلاً 8-9 اینچ بودند. آنها در حال حاضر به طور متوسط 12 اینچ هستند و در حال رشد هستند. بیرون رفتن برای غذا خوردن شما یک بار مقدار مناسب غذا را دریافت کردید. اکنون به شما یک روکش آبکاری شده با چنین بخش های سخاوتمندانه ای تحویل داده می شود که نمی توان آن را به تنهایی تمام کرد.

در اینجا اندازه وعده های مناسب شما آمده است. این اندازه ها نشان دهنده 1 وعده از هر مورد است. تعادل در ذهن شما باید ادامه یابد. اگر سیب شما خیلی بزرگ است، باید بدانید که 1 ½ وعده مصرف کرده اید و نه فقط یک وعده. شما باید این اندازه گیری های بخش را در مغز خود نگه دارید.

  • اپل: بزرگتر از مشت بسته شما نیست
  • غلات خشک: بزرگتر از یک مشت بسته نیست
  • کنسرو هلو: بزرگتر از یک مشت نیست
  • شیر: بزرگتر از یک مشت نیست
  • سالاد: بزرگتر از دو مشت بسته در کنار هم نیست
  • پروتئین: گوشت، آجیل، گوشت خوک، مرغ” بزرگتر از یک دسته کارت بازی نیست
  • نان: بزرگتر از دست تو نیست
  • کره بادام زمینی: یک قاشق بزرگتر از انگشت شست شما نیست
  • رشته فرنگی، برنج، بلغور جو دوسر: بزرگتر از کف دست شما نیست

موارد فوق به شما ایده خوبی از اندازه واقعی وعده ها می دهد. احتمالاً "در هر سهم" کمی کمتر از آنچه فکر می کردید. وعده های مناسب بخورید، و دلیل کمی وجود دارد که نتوانید هیچ غذایی بخورید. تا زمانی که متوجه شده باشید که واقعا چقدر مصرف می کنید.

5. به طور موثر آرامش داشته باشید

وقتی مهارت های این لیست را جذب کردید، کارهای زیادی انجام خواهید داد. برخی از مهارت ها آسان هستند. اما برخی از آنها بسیار دشوار است.

زمان برای استراحت، بهبودی ضروری است. برای بسیاری، این مهارت ممکن است به طرز شگفت انگیزی ساده به نظر برسد: فقط بنشینید و کاری انجام ندهید. با این حال، برای شخصیت‌های «نوع A»، آرامش مؤثر ممکن است برای کسی که هرگز در آب روی کمر خود نبوده، به اندازه شنا کردن دشوار به نظر برسد.

استراحت با کیفیت به خوبی زمان کار با کیفیت است. زمانی که نیاز به استراحت دارید، یکی را انجام دهید. هرگز اجازه ندهید کارتان آنقدر به شما آسیب برساند که مجبور شوید کار را متوقف کنید.

6. استرس را از بین ببرید

آنها استرس را قاتل خاموش می نامند زیرا به راحتی می توان از آسیب های روزانه که استرس به بدن شما وارد می کند غافل شد. تا زمانی که متوجه این آسیب های تجمعی شوید، ممکن است خیلی دیر شده باشد.

استرس مهمه اگر دائماً تحت استرس هستید، باید یا راهی برای کاهش میزان استرس روزانه خود بیابید یا راه های بهتری برای مقابله با استرس خود بیابید. یا حتی بهتر، هر دو را انجام دهید.

7. وضعیت بدنی مناسب را حفظ کنید

بدن انسان یک سیستم ظریف است که می تواند به راحتی با تعادل ثابت و ناهموار تحت نیروهای گرانش از بین برود. ماهیچه ها جوش می خورند، ستون فقرات منقبض می شوند و تاندون ها پاره می شوند. حفظ وضعیت و وضعیت مناسب به شما این امکان را می دهد که خستگی کمتری را تجربه کنید و فشار بسیار کمتری بر روی رباط ها و ماهیچه های خود وارد شود.

یادگیری وضعیت بدنی خوب اولین قدمی است که می توانید در جهت مثبت به سمت عادات وضعیتی بهتر برای کمک به ستون فقرات خود بردارید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3298]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن