تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796920333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع مشکلات نعوظ و کج بودن آلت تناسلی با دستگاه وکیوم


واضح آرشیو وب فارسی::

 

یکی از مهمترین محصولاتی که در دنیای مدرن معرفی گردید و بسیاری از افراد مشتاق به خرید آن هستند دستگاه وکیوم مردانه نام دارد. خرید دستگاه وکیوم مردانه با اهداف مختلفی صورت می گیرد اما ابداع این وسیله با هدف رفع مشکلات نعوظ و کج بودن آلت تناسلی صورت گرفت اما بعدها نتایج دیگری نیز به دنبال داشت که از جمله آن ها افزایش سایز آلت تناسلی در مردانی بود که هیچ گونه مشکل جنسی نداشتند و صرفا می خواستند یک یا دو سایز آلت خود را بزرگ تر کنند. در این مقاله به معرفی دستگاه وکیوم و کاربرد آن برای رفع مشکلات نعوظ و کج بودن آلت تناسلی خواهیم پرداخت.

معرفی دستگاه وکیوم مردانه

این دستگاه نوعی وسیله بادکش است و از طریق مکش و حالت مکندگی باعث ایجاد خلاء در اطراف آلت تناسلی می شود و به افزایش سایز آن، سفت شدن و راست شدن آلت کمک می کند. مکانیزم عملکرد این دستگاه از طریق حالت وکیومی که دارد ایجاد می شود.

بدین صورت که باید آلت تناسلی را داخل لوله شیشه ای بگذارید و سپس با استفاده از پمپ دستی یا دکمه تعبیه شده برای پمپاژ، حالت خلاء را داخل محفظه ایجاد کرده و اجازه دهید تا گردش خون در این قسمت افزایش پیدا کند.

بعد از مدتی مشاهده خواهید کرد که آلت تناسلی در حال سفت شدن، راست شدن و بزرگ شدن است. اکنون دستگاه را برداشته و آلت را خارج کنید. اگر در ابتدای استفاده از دستگاه، حلقه را در ابتدای آلت قرار داده اید می توانید آن را خارج کنید و سپس به رابطه جنسی بپردازید اگر هم می خواهید حالت نعوظ برای مدت طولانی تری حفظ شود می توانید حداکثر تا سی دقیقه، حلقه را روی آلت نگه دارید. به محض احساس فشار بسیار زیاد در ناحیه موردنظر حتی قبل از مدت زمان سی دقیقه، حلقه را خارج کنید.

وکیوم مردانه برای چه کسانی مناسب است؟

این دستگاه برای درصد بالایی از مردان مناسب است و کاربردهای فراوانی دارد. برخی از مردان به صورت ژنتیکی اختلال نعوظ دارند و باید بگوییم که این دستگاه بیش از هر چیز دیگر برای رفع مشکل این افراد طراحی شده است. برخی دیگر از افراد به علت مشکلات روحی و روانی قادر به رابطه جنسی مطلوب نمی باشند بنابراین می توانیم بگوییم که این افراد نیز به صورت موقتی دچار اختلال نعوظ می شوند و می توانند از این دستگاه استفاده کنند.



متاسفانه درصد محدودی از مردان دچار کج بودن آلت تناسلی هستند. کج بودن آلت باعث می شود تا یک رابطه جنسی مطلوب برقرار نشود و آلت در زمان رابطه از واژن خارج گردد یا در زمان ورود به واژن درد زیادی را برای شریک جنسی ایجاد نماید. دستگاه وکیوم کمک بسیار زیادی به این افراد می کند. البته این دسته از مردان باید دستگاه را زیر نظر پزشک متخصص استفاده نمایند.

علاوه بر افراد فوق کسانی که می خواهند یک آلت تناسلی بزرگ تر و بلندتر هم داشته باشند می توانند با خرید دستگاه وکیوم و استفاده اصولی از آن به هدف خود برسند. اغلب افرادی که این محصول را خریداری کرده اند هیچ گونه اختلال جنسی ندارند و صرفا برای تجربه یک رابطه بهتر و افزایش رضایت جنسی اعم از رضایت خود و شریک جنسی شان مبادرت به خرید این دستگاه نموده اند. استفاده مداوم از وکیوم مردانه می تواند به مرور زمان باعث افزایش دائمی سایز آلت تناسلی گردد.

مزایا و معایب استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

مزایای بسیار زیادی برای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه وجود دارد. برخی از این مزایا مربوط به احساسات روانی و افزایش اعتماد بنفس است و برخی دیگر نیز در محدوده جسم انسان رخ می دهد. در این میان باید به برخی دیگر از مزایای مربوط به استحکام زندگی مشترک و پایداری روابط زوجین نیز اشاره نمود. با وجود این توضیحات می توان مزایای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه را شامل موارد ذیل بدانیم:

  • درمان اختلال نعوظ، رفع شل بودن و شل شدگی ناشی از انزال زودرس
  • رفع کجی آلت تناسلی یا کاهش مشهود کج بودن آلت
  • بزرگ شدن آلت و خوش فرم شدن آن
  • افزایش لذت طرفین از برقراری رابطه جنسی
  • افزایش مدت زمان ارتباط جنسی و جلب رضایت طرفین
  • افزایش کیفیت در روابط جنسی که به تبع به کیفیت روابط عاطفی نیز منجر می گردد.

معایب استفاده از این دستگاه بسیار اندک است و صرفا به مواردی محدود می شود که به صورت غیراستاندارد از این دستگاه استفاده کرده باشید. به عنوان مثال در صورت استفاده بیش از حد از دستگاه در یک رابطه یا در روزهای متوالی و پشت سر هم ممکن است با کاهش عملکرد حسگرهای آلت تناسلی مواجه شوید.

اگر هم میزان استفاده از دستگاه به شدت افزایش پیدا کند ممکن است به از بین رفتن سیستم عصبی آلت تناسلی منجر گردد و توانایی برقراری رابطه برای همیشه از دست برود. کبودی، ورم کردن و درد نیز از دیگر عوارضی است که به دنبال استفاده غیراصولی از دستگاه وکیوم ایجاد می شود.

خرید دستگاه وکیوم مردانه

اکنون که با این دستگاه کاملا آشنا شده اید و به مزایا و معایب آن پی برده اید می توانید با خیالی آسوده در خصوص خرید آن تصمیم گیری کنید. هم اکنون می توانید با شماره تلفن های درج شده در همین صفحه از وب سایت ... تماس گرفته و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید. نگران قیمت هم نباشید. خوشبختانه با توجه به صدور مجوز فروش این محصول قیمت دستگاه وکیوم مردانه نسبت به گذشته بسیار معقول تر و منطقی تر شد است.

هم اکنون با ما تماس بگیرید و این پکیج را سفارش دهید. همچنین می توانید پیش از سفارش محصول یک مشاوره اصولی و کاملا رایگان در خصوص آن دریافت نمایید. این محصول به صورت کاملا محرمانه به آدرس شما ارسال می گردد و در صورت درخواست شما، به هیچ فرد دیگری غیر از خودتان تحویل داده نمی شود. این کالا مشمول ضمانت نامه اصالت برند و سلامت فیزیکی قطعات است و در صورت عدم رضایت از کالا می توانید آن را عودت داده و وجه پرداختی را دریافت نمایید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3035]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن