تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797582561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه چیز درباره سایبان خودرو و پارکینگ اداری و منزل


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از انواع طراحی های موجود برای سایبان ماشین، سایبان بدون پایه می باشد. همانطور که می دانید وسیله ی نقلیه ی شما جزو وسایل گرانبهای شما محسوب می شود؛  بنابراین باید در حفظ و نگهداری آن تلاش کنید. یکی از راه های حفاظت از خودرو ها این است آنها را در پارکینگ اداری و منزل نگهداری کنید. اما همه ی خانه ها از پارکینگ برخوردار نمی باشند؛ در چنین شرایطی بهتر است از سایبان خودرو استفاده شود.



دلیل اینکه می گویند برای حفاظت بیشتر از ماشین ها بهتر است در پارکینگ ها نگهداری شوند؛ این است که پارکینگ دارای سقفی می باشد که اجازه نمی دهد تابش مستقیم آفتاب به آن برخورد کند و همین طور دیگر برف و باران نمی تواند به سطح خودرو آسیب وارد کند. همه ی این مواردی که گفته شد جزو مواردی هستند که می توانند در دراز مدت به خودرو شما آسیب جدی وارد کنند. و اما شما میتوانید همه چیز درباره سایبان خودرو را مشاهده فرمایید.

بنابراین بهتر است برای جلوگیری از آسیب رسیدن به خودرو، از یک سایبان خودرو در حیاط خانه یا ویلای خود استفاده کنید. سایبان خودرو در انوع محیط های مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی و ... کاربرد دارد. جالب است بدانید که به دلیل افزایش یافتن استفاده مردم از ماشین، استفاده از سایبان نیز افزایش پیدا کرده است. 

به دلیل وجود انواع طرح ها و فرم های متنوع در مدل های خاص و مناسب برای سایبان ها، آن ها علاوه بر کاربرد اصلی اشان، زیبایی فضا را نیز بیشتر می کنند. شما می توانید هر طرح یا مدلی که با فضای خانه ی شما هماهنگی دارد را انتخاب کنید تا موجب زیبا تر شدن فضا شوید. سایبان های ماشین بر اساس پایه هایشان دسته بندی دارند. این دسته بندی کلی به دو دسته عمده تقسیم می شود:

سایبان خودرو با پایه

سایبان خودرو بدون پایه

سایبان با پایه خود به تنهایی دارای انواع بسیار زیادی می باشد. این دسته از سایبان ها این امکان را دارند که در هر دو طرف خود دارای پایه باشند. حتی ممکن است یک سایبان با چهار تا پایه در چهار سمت آن و در صورت نیاز با پایه هایی در وسط آن اجرا شود. از دیگر مدل های این دسته از سایبان ماشین، سایبان هایی می باشند که فقط در یک سمت خود از پایه برخوردار هستند و سایبان به شکل کنسول اجرا می شود. البته در بعضی از مواقع به تمهیدات سازه ای ویژه ای نیاز می شود. در مدل ویژه ی سایبان که دو طرفه می باشد نیز این امکان وجود دارد با ایجاد پایه ی مرکزی، سایبان ماشین را طراحی و اجرا کرد.

دسته دوم که مربوط به سایبان ماشین بدون پایه می باشد، برای اجرا به یک عامل به عنوان تگه گاه نیاز دارد. این عامل تکه گاه می تواند یک دیوار در فضای مورد نظر باشد که سایبان با تکیه بر این دیوار استحکام لازمه را بدست آورد و ساخته شود. این مدل از سایبان ها به شکل کنسولی می باشند.

بنابراین برای اینکه بدانید چه نوع سایبان برای فضای مورد نظر شما مناسب تر است، بهتر است ابتدا فضا را سنجش کنید، سپس برای سفارش سایبان بدون پایه یا با پایه اقدام کنید. یکی از مواردی که باید برای استفاده از سایبان بدون پایه دقت شود این است که محیط مورد نظر دارای دیوار باشد تا سایبان به آن متصل شود.

برای اجرای سایبان خودرو بدون پایه، به طراحی سازه ای ویژه ای نیاز است و همین طور ممکن است در برخی از موارد نیاز باشد تا از سازه کمکی به عنوان غلبه بر گشتاور ایجاد شده، استفاده کرد. این نوع سایبان ها فضای کمتری را اشغال می کنند و به دلیل نداشتن پایه؛ اختلالی در مسیر ایجاد نمی کنند.

و اما بدانید همه چیز درباره پارکینگ اداری و منزل که میتوانید برای خرید به شما کمک کند.

آشنایی با مزیت های سایبان خفاشی آفرود 



اگر به دنبال تهیه یک سایبان ماشین مناسب برای خودروی خود باشید، در سایت سایبان ماشین حتما قبل از اقدام برای خرید، به تحقیق و مطالعه در این مورد می پردازید؛ تا بدانید که دقیقا کدام مدل سایبان برای نیاز شما ضروری تر است؟ در این مطلب سعی کردیم تا شما را با سایبان خفاشی ماشین و انواع آن آشنا سازیم تا ابتدا در مورد مزایا و ویژگی های مهم آن، مطالعه نمایید و بدانید که چه فاکتورهایی در قیمت آن تاثیرگذار است؟ و سپس با اطلاعاتی دقیق و جامع، اقدام به خرید نمایید. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

در واقع اگر شما جزو آن دسته از کسانی هستید که علاقه مند به طبیعت گردی با آفرود و کمپینگ در دل کویر و جنگل هستید، باید بگوییم که سایبان ماشین، مدل خفاشی جزو تجهیزات ضروری برای شما به شمار می رود. شما با تهیه این سایبان، علاوه بر اینکه از خودروی خود در برابر شرایط نامساعد جوی و یا تابش مستقیم آفتاب محافظت می کنید، می توانید مکانی مناسب برای کمپ در طبیعت را فراهم نمایید. هر فردی دارای سلیقه و علاقه متفاوتی با بقیه افراد است؛ عده ای ترجیح می دهند سفر تفریحی امن و بدون دردسر داشته باشند، اما عده ای دیگر سفرهای پرهیجان، که کمی با چاشنی ترس آمیخته باشد را بیشتر دوست دارند! 

این دسته از افراد با خودروهای شاسی بلند خود مانند : لندکروز، پاترول و ... به کویرگردی یا تفریح در طبیعت می پردازند.البته در این گونه سفرها، لازم است که تجهیزات مورد نیاز هم به همراه خود داشته باشند. یکی از این ابزارهای ضروری و مهم، سایبان ماشین می باشد که  خودروی شما را از آفتاب سوزان در دل کویر و یا بارش های برف در ارتفاعات محافظت می نماید. به ویژه برای خودروهای «کانورتیبل» یا «سقف جمع شونده»، جزو تجهیزات بسیار ضروری به حساب می آید. سایبان خفاشی آفرود، گزینه ای مناسب برای این گونه مواقع می باشد که اغلب به شکل روکشی از جنس برزنت یا پلی استر بر روی یک سازه فلزی سبک می باشد که نصب آن نیز به آسانی انجام می گردد.



انواع سایبان خفاشی خودرو

به طور کلی سایبان ماشین دارای تنوع زیادی در بازار می باشد؛ سایبان خفاشی هم بر اساس ویژگی های مختلف به دو دسته : «خفاشی ساده» و «خفاشی اتاقک دار» تقسیم می گردد. مدل ساده آن، دارای پایه های فلزی به همراه روکش پلی استر می باشد که استفاده از آن راحت بوده و به سادگی باز و بسته می گردد. از آنجایی که این مدل سایبان خفاشی دارای وزن کمی می باشد، می توانید به راحتی آن را در قسمت باربند خودرویتان، نصب نمایید و با خیالی آسوده به تفریح و خوش گذرانی در دل طبیعت بپردازید و نگرانی جهت حفاظت از خودرو خود نداشته باشید.

نوع دیگر سایبان خودرو مدل خفاشی اتاقک دار می باشد که به عزیزانی پیشنهاد می گردد که قصد سفری چند روزه به طبیعت را دارند.این سایبان در قیاس با مدل ساده آن، بزرگ تر بوده و پایه های آن دارای قطر و ضحامت بیشتری می باشد. به  دلیل متراژ بیشتر آن نیز، شما از فضای بیشتری برای استراحت در طبیعت برخوردار خواهید بود.از مهم ترین ویژگی های سایبان خفاشی آفرود، که طی سال های اخیر با استقبال زیادی در بازار رو به رو شده است می توان به  نصب آسان، استفاده راحت، چند منظوره بودن آن، به این معنی که برخی از مدل ها دارای اتاقک هستند تا علاوه بر حفاظت از خودرو، محلی برای کمپینگ هم باشد، اشاره نمود.

عومل مختلفی در تعیین قیمت این نوع سایبان ماشین، تاثیرگذار هستند؛ اما یکی از دلایل مهم در قیمت سایبان خفاشی آفرود، جنس روکش آن می باشد. مثلا پارچه برزنتی و کانتینری یا پلی استر هر کدام دارای مقاومت متفاوتی می باشند. یا اندازه و متراژ سایبان و نوع ساده یا اتاقک دار بودن نیز از فاکتورهای مهم، در قیمت آن می باشد. بدیهی است که مدل اتاقک دار به دلیل داشتن مزیت فضای بیشتر گران تر از نوع ساده آن خواهد بود.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6385]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن