تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798037651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات خرید رابيتس از فروشگاه های اینترنتی


واضح آرشیو وب فارسی::

داشتن یک دکوراسیون داخلی و پایه برای گچ‌بری نیاز به رابیتس مناسب از نظر کیفیت، اندازه و ویژگی‌های دیگر دارد. برای تهیه این محصول باید اندازه دقیق، محل استفاده و فاکتورهای دیگر در نظر گرفته شده باشد زیرا در غیر این‌صورت فایده‌ای ندارد. این محصول به‌صورت فولادی با ورق گالوانیزه در اندازه‌ها و چشمه‌های مختلف موجود است و ما لیست کاملی از آن‌ها در اختیار داریم. در ادامه بیشتر خواهید خواند.

سفارش انواع مختلف رابیتس

در ابتدا مشخص کنید برای چه هدفی قصد استفاده از محصول دارید تا دسته‌بندی مناسب را پیدا کنید. اگر انتخاب شما بر اساس ستون است باید تعداد ستون‌ها را در نظر بگیرید. دو نوع اصلی شامل 9 و 13 ستون است که هرکدام استفاده خاص خود را دارد ولی نوع دیگری هم وجود دارد که 11 ستون دارد. 

دسته‌بندی محصول بر اساس وزن هم وجود دارد که به‌دلیل ضخامت ورق، هر مدل وزن مشخصی دارد. نوع سبک وزنی بین محدوده 400 تا 700 گرم دارد که به تعداد ستون هم وابسته است. وزن نوع متوسط بین 700 تا 900 گرم و وزن نوع سنگین بین 800 تا 1000 گرم است. نوع دیگری هم وجود دارد که به‌عنوان فوق سنگین شناخته می‌شود و بالای 900 گرم وزن دارد که هرچه تعداد ستون بیشتر باشد وزن هم بالاتر است.



محصول بر اساس چشمه هم قابل انتخاب است که در انواع دو یا سه چشمه وجود دارند. به‌دلیل اینکه تولید آن‌ها در شکل‌های مختلفی است هم از نظر استحکام و هم تنوع انعطاف زیادی وجود دارد. 

دسته‌بندی بر اساس توری

دسته دیگر محصولات بر اساس توری رابیتس است که شامل دنده بالا، تخت آجدار و دنده متوسط است. نوع اول برای کار با بتن مناسب است و به دلیل ساختار نفوذپذیر، پایداری زیادی در کنار بتن دارد. انعطاف‌پذیری نوع دنده بالا خوب است و برای مصارف گوناگون به‌کار می‌رود.

نوع دوم تخت آجدار یا کلاسیک است و در رنج‌های مختلف قیمتی وجود دارد. این محصول انعطاف زیادی دارد و برای استفاده در کنار گچ و بتن مناسب است. انعطاف‌پذیری آن از نوع قبلی یعنی دنده بالا بیشتر است و به‌راحتی می‌تواند بین سازه و ستون ارتباط برقرار کند.

نوع سوم دنده متوسط است که مانند مدل کلاسیک به‌عنوان رابط بین ستون و سازه بتنی عملکرد خوبی دارد. این مدل انعطاف‌پذیری مناسبی دارد و بر اساس دسته‌بندی‌های دیگر از نظر تعداد ستون، وزن و تعداد چشمه در دسترس است (یعنی نوع دنده متوسط 9 یا 13 ستون یا سبک و سنگین وجود دارد).

کیفیت بالای محصولات

محصولات با کیفیت بالایی تولید شده به‌همین دلیل در شرایط آب‌وهوایی مختلف قابل‌استفاده هستند. مفتول‌ها گالوانیزه شده‌اند؛ به همین دلیل در برابر خوردگی مقاومت دارد و از این نظر خیال شما راحت است. محصولات دیگری مانند میلگرد ساده و یا پروفیل هم ممکن است استفاده شوند به‌همین دلیل رابیتس باید استحکام زیادی در برابر خوردگی داشته باشد تا هم وزن خود و هم وزنی که به میلگرد منتقل می‌شود قابل‌تحمل باشد (در صورت خوردگی آستانه تحمل کم می‌شود).



محصولاتی وجود دارد که در کل کیفیت ساخت مناسبی دارند اما به‌دلیل اینکه یک قسمت از آن ضعیف است، مقاومت کل به‌اندازه همان یک قسمت کم می‌شود. هنگام معرفی یک محصول تلاش کردیم تا حتماً این نکته را در نظر داشته باشیم و همه اجزای آن سالم و بازرسی شده باشد. اگر در کنار آن میلگرد مناسب هم انتخاب کنید (اگر ضروری باشد)، استحکام سازه نهایی بالا و سرعت نصب پایین است. به دلیل اینکه تنوع زیادی وجود دارد محصولات هر نیازی را که داشته باشید پوشش می‌دهد. 

موارد استفاده از رابیتس

در چند سال اخیر استفاده از انواع سقف کاذب در کشور رایج شده است. درنتیجه تقاضا برای چنین محصولاتی هم بیشتر می‌شود. از قدیم المان‌های شهری استفاده زیادی داشتند اما زمانی که خانه‌ها هم وارد چرخه تقاضا شوند نیاز بیشتر می‌شود. به دلیل این توضیحات می‌توان انتظار داشت که نیازهای زیادی با استفاده از محصولات فولادی و گالوانیزه پوشش داده شوند. در این میان رابیتس هم یکی از قسمت‌های اساسی این چرخه تقاضا است که برای مصارف زیر استفاده می‌شود:

  • ساخت سقف و شیروانی.
  • ساخت پایه برای انواع گچ‌بری که هزینه و دردسر کمتری دارد.
  • ترمیم ترک در ساختمان‌های مختلف.
  • ایجاد فضا برای نور مخفی.
  • مخفی کردن تیرآهن و آرماتوربندی‌های ساختمان با هدف داشتن نمای بهتر.
  • ساخت المان‌های مختلف شهری با سیمان‌کاری و مانند آن.
  • ساخت آلاچیق.

 

بررسی میلگرد ساده

میلگرد ساده یکی از موادی است که در هر یک از استفاده‌های قبلی ممکن است به‌کار برود. این محصول بیشتر در استاندارد A1 در کشور ما تولید می‌شود اما در اندازه‌های مختلف به‌فروش می‌رسد. میلگرد معمولاً در بازه 5.5 تا 36 در دسترس است که هرچه بیشتر باشد قیمت هم بالاتر می‌رود. درصورتیکه سازه بتنی باشد برای افزایش خاصیت کششی استفاده از آن‌ها بیشتر می‌شود. به‌همین دلیل توصیه می‌شود نیم‌نگاهی هم به میلگرد ساده داشته باشید.

اولین مورد این است که باید در سایزهای مختلف وجود داشته باشد؛ به‌همین دلیل در لیست ما اندازه‌های مختلف در نظر گرفته شده تا هنگام خرید انتخاب بیشتری داشته باشید. مهم‌ترین ماده استفاده شده فولاد کربنی است برای همین استحکام زیادی در تنش‌ها وجود دارد. به‌طورکلی قیمت میلگرد ساده بالاتر از آجدار است زیرا کاربردهای صنعتی آن بیشتر است و محدود به استفاده در کنار رابیتس نیست. به دلیل اینکه لازم است برش و خمکاری آن‌ها ساده باشد، محصولاتی را در نظر گرفته‌ایم که از این نظر مطمئن باشد.

در درجه دوم، کیفیت محصولات است که اولین فاکتور شناخته شده کیفیت دوام است. آهن یک فلز واکنش‌پذیر با رطوبت و اکسیژن است؛ به همین دلیل لازم است حداقل مقاومت را داشته باشد



بررسی پروفیل

به‌طور کلی سه نوع پروفیل وجود دارد که شامل نورد سرد، نورد گرم و نوع مرکب است. نوع سرد به شکل ناودانی است و در اثر خم کردن و پرس ورق فولادی به‌دست آمده و بیشتر مناسب درب و پنجره است. پروفیل نورد گرم در شکل قوطی و از شمش فولادی به‌دست می‌آید. نوع مرکب با ترکیب دو نوع قبلی به‌دست آمده و مصارف آن خاص‌تر است.

قیمت بر اساس وزن و ضخامت است و متداول‌ترین حالت آن‌ها شاخه‌های 6 و 12 متری است. قیمت واحد به بازار جهانی آهن‌آلات وابسته است که در اثر نوسان نرخ ارز تغییر می‌کند. کیفیت پروفیل هم ‌روی قیمت‌گذاری تأثیر دارد اما با وجود این، تلاش کردیم تا قیمت‌ها تا جای ممکن معقول باشد اما تأثیری روی کیفیت نداشته باشد. برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد رابیتس ، میلگرد ساده و پروفیل کافیست به سایت آهن تخفیف مراجعه نمایید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2442]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن