تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797169073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سنگ ترامیت بوکان


واضح آرشیو وب فارسی::

 


سنگ ترامیت بوکان

بوکان به دلیل ذخایر سنگی که دارد جزو مراکز استخراج سنگ در ایران به شمار می‌آید. سنگ ترامیت بوکان جزو سنگ‌های شناخته شده در بازار سنگ ایران است که طرفداران بسیار دارد. این سنگ دارای ویژگی‌های منحصربه‌ فردی بوده و به دلیل جذابیت‌های ظاهری که دارد دارای فروش بالایی است. این سنگ گذشته از طول عمر قابل‌ قبول و همچنین ویژگی‌های منحصربه‌ فرد خود، دارای قیمت بسیار مناسبی است و می‌توان با تهیه آن از مراکز سنگ فروشی معتبر، از خریدی مقرون‌ به‌ صرفه، مطمئن بود.ترامیت بوکان جز سنگ ترامیت و سنگ‌های لایم استون به حساب می‌آید. این سنگ‌ها دارای رنگ روشنی بوده و به‌عنوان سنگ ترامیت سفید بوکان نیز شناخته می‌شوند. در ساختار این سنگ‌ها می‌توان موادی چون ماسه و خاک رس را به وفور یافت. با توجه به ویژگی‌های ساختاری که این سنگ‌ها دارند می‌توان دریافت که این سنگ‌ها بسیار شبیه به سنگ‌ها تراورتن می‌باشند.
توجه داشته باشید که انواع ترامیت بوکان به دلیل خلل و فرج زیادی که دارند قابل‌استفاده به‌صورت طبیعی نبوده و نیاز به فراوری دارند. ازاین‌ رو در طی این فرایند با استفاده از رزین یا ماده اپوکسی این خلل و فرج، پر شده و سنگ آماده استفاده می‌شود؛ اما باوجوداین به دلیل آهک نسبتاً زیادی که در ساختمان این سنگ وجود دارد، جذب آب آن بالا است. به همین جهت نیز گزینه مناسبی برای استفاده در کف ساختمان‌ها نخواهد بود.
از دیگر مشخصات سنگ ترامیت بوکان می‌توان به رنگ روشن آن اشاره کرد. این سنگ‌ها دارای رنگ روشنی بوده و به دلیل این‌که بدون رگه هستند، ظاهری یکپارچه به وجود می‌آورند. با توجه به این ویژگی‌ها و قیمت این سنگ‌ها، تقاضا برای خرید این سنگ‌ها در مقایسه با انواع سنگ‌های روشن دیگر، بیشتر است.

 

کاربرد سنگ ترامیت بوکان

همان‌طور که گفته شد در سال‌های اخیر تقاضا برای خرید ترامیت بوکان و استفاده از آن در ساخت‌ و سازها افزایش یافته است؛ اما به دلیل ویژگی‌هایی که این سنگ دارد با محدودیت‌هایی در استفاده از آن روبرو خواهیم بود. ازجمله این محدودیت‌ها، نامناسب بودن استفاده از آن برای کف سازی است. این سنگ به دلیل این‌که دارای مقاومت سایشی پایینی است و آب زیادی به خود جذب می‌کند گزینه مناسبی برای این مورد نخواهد بود.
از موارد کاربرد سنگ ترامیت بوکان می‌توان به مواردی همچون استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان‌ها، دیوارهای راه‌ پله و حیاط و همچنین استفاده از آنها در ساخت محصولات دکوراتیو اشاره کرد. این سنگ‌ها به دلیل جلوه ظاهری جذابی که دارند می‌توانند نمای داخلی و خارجی ساختمان را بسیار شیک و زیبا نشان دهند.
کارفرمایان در مواردی که تصمیم به نماکاری بخشی از ساختمان که در معرض دید قرار ندارد، دارند می‌توانند از درجات پایین‌تر این سنگ‌ها استفاده کنند تا هم نمایی زیبا به وجود آورده و هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی نمایند.

 

قیمت سنگ ترامیت بوکان

به‌صورت کلی می‌توان در مورد قیمت سنگ ترامیت بوکان چنین اظهار داشت که این محصولات دارای قیمت بسیار مناسبی هستند؛ اما اگر بخواهیم به‌صورت تشریحی، قیمت آن را بیان کنیم باید گفت قیمت این محصولات به عوامل متعدد بستگی دارد.
عوامل تأثیرگذار بر قیمت این سنگ‌ها به شرح زیر هستند:

  •  کیفیت فراوری
  • عدم موج‌دار بودن سنگ
  •  درجه روشنی سنگ
  •  ابعاد و ضخامت سنگ
  •  نوع برش و تراشکاری سنگ

هرچه ارتفاع و قد و پای سنگ بلند تر باشد نشان دهنده استخوانی تر بودن این سنگ بوده و استحکام بیشتری خواهد داشت و همچنین با توجه به بلند بودن سنگ نمای ساختمان شما هم زیباتر خواهد بود.

 

مزیت‌ ترامیت بوکان

  • از ویژگی‌های و مزایای استفاده از سنگ ترامیت  می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • زیبایی ظاهری: این سنگ‌ها دارای نمایی روشن و درخشان هستند که باعث ایجاد جلوه بصری ویژه‌ای در ساختمان‌ها می‌شوند.
  •  قابلیت تراش‌کاری راحت: ترامیت بوکان به دلیل خوش‌تراش بودن، به‌راحتی برش خورده و کاربران می‌توانند آن را در اشکال موردنظر تهیه کنند.
  • مقاومت قابل‌قبول: استحکام و طول عمر این سنگ بسیار بالا و با توجه به ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند مقاومت سازه را به‌صورت چشم‌گیری ارتقا دهد.
  • مقرون‌به‌صرفه بودن: این محصولات با توجه به این‌که قیمت مناسبی دارند گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌ای به شمار می‌آیند.

 

خرید سنگ ترامیت بوکان

درصورتی‌که تمایل به خرید سنگ ترامیت بوکان دارید باید توجه داشته باشید که خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید. در این حالت قادر خواهند بود از قیمت لحظه‌ای این مصالح آگاه شده و با بررسی دقیق ویژگی‌های این محصولات، آنها را خریداری کنند. در این مراکز، سنگ‌های ترامیت بوکان با کیفیت بالایی به فروش می‌رسند و می‌توان از بابت کیفیت فرآوری سنگ‌ها و قیمت مناسب این محصولات، مطمئن بود.جهت خرید سنگ ترامیت بوکان می توانید با مراجعه به سایت سنگ فروش دات کام به نشانی https://www.sangforoush.com اقدام نمایید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2605]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن