تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797684798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهاجرت به کانادا


واضح آرشیو وب فارسی::

مهاجرت به کانادا

کانادا کشوری است زیبا، پیشرفته و البته مهاجرپذیر. هرساله افراد زیادی به‌قصد مهاجرت به کانادا کشورهای خود را ترک می‌کنند و زندگی خود را در این کشور ادامه می‌دهند. در بین این مهاجران، تعداد زیادی مهاجر ایرانی وجود دارد که به صورت‌های مختلف از مهاجرت تحصیلی گرفته تا جاب آفر کانادا و غیره، امکان مهاجرت به کانادا را پیداکرده‌اند. به دلیل اینکه جمعیت کانادا کم است و نیاز به نیروی کار متخصص در بسیاری از مشاغل احساس می‌شود، این کشور با آغوش باز مهاجرین را می‌پذیرد. زندگی و کار در کانادا هدف بسیاری از مهاجرین از سرتاسر جهان به‌خصوص ایرانیان است. برای اقدام به کار در کانادا ابتدا باید از برخی از شرایط کار در این کشور آگاه بود.


مهاجرت به کانادا
جاب آفر کانادا

جاب آفر کانادا یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌های مهاجرت کاری به این کشور زیبا و پیشرفته محسوب می‌شود. جاب آفر کانادا درواقع همان پیشنهاد کاری است که توسط یک کارفرمای کانادایی برای فرد متقاضی به کار ارسال می‌شود. در ابتدا باید گفت که کارفرمایی که پیشنهاد کاری ارائه می‌کند، حتماً باید کانادایی باشد. نکته بعدی اینکه فرد باید درزمینه شغلی که می‌خواهد انجام دهد حرفی برای گفتن داشته باشد تا از بین تعداد بالای متقاضیان، انتخاب شود. یکی از مزایای داشتن جاب آفر کانادا این است که فرد بعد از گرفتن آن دیگر خیالش راحت است که درخواست ویزای کار به کانادا برایش خیلی راحت‌تر پذیرفته خواهد شد.

فرد برای اینکه بتواند جاب آفر کانادا را اخذ کند باید شرایطی داشته باشد. شرایطی که فرد باید واجد آن‌ها باشد عبارت‌اند از:

  1. داشتن مدرک تحصیلی مرتبط و سابقه کاری متناسب با شغل موردنظر
  2. تسلط بر حداقل یکی از زبان‌های فرانسوی و یا انگلیسی
  3. داشتن تمکن مالی کافی

در این بخش  به‌اختصار به بررسی این سه مورد می‌پردازیم:

داشتن مدرک تحصیلی مرتبط و سابقه کاری متناسب با شغل موردنظر

برای اینکه فرد بتواند جاب آفر کانادا را بگیرد باید مدرک تحصیلی که ارائه می‌کند مرتبط با شغلی باشد که می‌خواهد داشته باشد. هرچه‌قدر مدرک تحصیلی بالاتری داشته باشد شانس دریافت پیشنهاد کاری بیشتر می‌شود. در کنار مدرک تحصیلی مرتبط، داشتن سابقه کاری مرتبط نیز یکی دیگر از شرایط گرفتن پیشنهاد کاری است. هرچقدر فرد درزمینه کاری که قرار است در کانادا انجام دهد، سابقه کاری بیشتری داشته باشد احتمال دریافت جاب آفر بیشتر می‌شود.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که اگر فرد از دانشگاه‌های کانادا فارغ‌التحصیل شده باشد و در این کشور سابقه کاری داشته باشد بسیار راحت‌تر می‌تواند جاب آفر کانادا را دریافت نماید.

 

تسلط بر حداقل یکی از زبان‌های فرانسوی و یا انگلیسی

برای دریافت جاب آفر کانادا فرد باید به هردو زبان انگلیسی و فرانسوی و یا حداقل به یکی از این دو زبان تسلط کافی و خوب داشته باشد. برای دریافت جاب آفر از سوی بسیاری از شغل‌ها مانند پزشکی و غیره داشتن مدرک زبان و داشتن سطح معقولی از مهارت زبانی یکی از شروط اصلی است. فرد برای کار در این مشاغل باید مدرک زبان آیلتس و یا تافل با حداقل نمره‌ای داشته باشد که برای آن شغل نیاز است. حداقل نمره موردنیاز برای کسب هر شغل متفاوت است.

داشتن تمکن مالی کافی

به‌هرحال کم یا زیاد، مهاجرت امری است که نیاز به تمکن مالی نسبی دارد. فرد برای اقدام به مهاجرت و دریافت جاب آفر کانادا نیاز دارد که از پس هزینه‌های مهاجرت خود بربیاید. این هزینه‌ها شامل هزینه‌هایی مانند بلیت هواپیما و حق وکالت، تأمین هزینه زندگی در کانادا برای ماه‌های اول و غیره می‌شود.

 

کار در کانادا

کانادا کشوری است که میانگین سن ساکنان آن بالا است و به‌اصطلاح کشوری با جامعه پیر محسوب می‌شود. به همین دلیل است که نیاز مبرمی به نیروی کار جوان و پر پتانسیل دارد تا بتواند چرخه اقتصادی‌اش را بهتر از قبل پیش ببرد. نرخ بیکاری در این کشور کم است ولی بازار کار هم کاملاً رقابتی می‌باشد.

متوسط درآمد کار در کانادا برای شغل‌های مختلف

قطعاً هرکسی که اقدام به مهاجرت می‌کند هدفش بهتر ساختن شرایط زندگی از جوانب مختلف مخصوصاً ازنظر مالی است. فرد برای تصمیم و اقدام به کار در کانادا باید اطلاعاتی درباره متوسط درآمد کار در این کشور در شغل‌های مختلف داشته باشد. در هر ایالت کانادا میزان حقوق دریافتی متفاوت است، مثلاً ایالت‌های ساسکاچوان و مانیتوبا کمترین میزان و ایالت‌های آلبرتا و بریتیش کلمبیا بیشترین میزان حقوق را دارند. در این بخش متوسط درآمد چند شغل را برای مثال ذکر می‌کنیم:

  • کارکنان بخش‌های مدیریتی چیزی حدود 62000 تا 88000 دلار کانادا در سال دریافت می‌کنند.
  • متوسط درآمد پرستاران 66000 دلار کانادا در سال است که با افزایش تجربه می‌تواند افزایش یابد.
  • درآمد میانگین در شغل‌های مرتبط با مهندسی چیزی حدود 75000 دلار کانادا در سال تخمین زده می‌شود.
  • درآمد میانگین شغل وکالت 98000 دلار کانادا در سال است که با افزایش تجربه و مهارت این درآمد قطعاً افزایش پیدا می‌کند.
  • میانگین درآمد پزشکان در کانادا سالیانه 212000 دلار کانادا است.

افرادی که به کار در کانادا مشغول هستند باید با توجه به میزان درآمد خود درصدی را به دولت بپردازند. نرخ مالیات کشور کانادا نسبت به برخی کشورها بالا است ولی چون به‌صورت درصدی محاسبه می‌شود، قطعاً افراد با درآمد کمتر، مالیات کمتری می‌دهند و فاصله طبقاتی کم می‌شود.

علاقه‌مندان به کار در کانادا باید بدانند که باید علاوه بر مالیاتی که به دولت می‌پردازند، مالیات استانی هم بپردازند. این مالیات استانی به خاطر سکونت آن‌ها در آن استان و دریافت خدمات است. علاوه بر تمام این‌ها، برای برخی از خریدوفروش‌ها و گرفتن برخی از خدمات نیز مالیات تعلق می‌گیرد. نرخ مالیات استانی تمام استان‌ها یکسان نیست، مثلاً آلبرتا کمترین نرخ و نیوبرانزویک و نوا اسکوشیا بیشترین نرخ را دارند.

افرادی که به کانادا مهاجرت کرده‌اند، در مقایسه با مهاجرین سایر کشورها دارای یک مزیت فوق‌العاده هستند. اگر فرد اقدام به مهاجرت و کار در کانادا کند پس از گذشت سه تا پنج سال از کار در کانادا و اثبات مهارت خود می‌تواند به‌طور دائم در این کشور اقامت کند و حتی همسر و فرزندان خود را تحت شرایطی به این کشور بیاورد.

تعداد ساعت کاری در کشور کانادا طبق قوانین کار این کشور 8 ساعت کار در روز و 40 ساعت کار در هفته است. اگر کسی بخواهد بیشتر از 40 ساعت در هفته کار کند، نهایتاً می‌تواند ساعت کار هفتگی خود را به 48 ساعت برساند و بیشتر از آن مجاز به کار نیست. دستمزد ساعات اضافه کار در کانادا حدود 1.5 برابر کار در ساعات عادی است. روزهای تعطیل هفته شنبه و یکشنبه است و فرد از دوشنبه تا جمعه به کار می‌پردازد.


مهاجرت به کانادا

 

جمع‌بندی

کانادا کشوری است که با توجه به شرایط خوبی که دارد، نظر افراد زیادی را جلب کرده است. افراد زیادی از سرتاسر دنیا مشتاق مهاجرت به کانادا هستند تا بتوانند زندگی به‌مراتب بهتری را برای خود و خانواده خود رقم بزنند. روش‌های زیادی برای مهاجرت کاری به این کشور وجود دارد. داشتن جاب آفر کانادا یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا محسوب می‌شود. کار در کانادا دارای مزیت‌هایی است که می‌تواند فرد را ترغیب به مهاجرت کند. یکی از این مزایا بالا رفتن سطح درآمد و زندگی فرد است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1675]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن