تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797828300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکوراسیون اداری و دفترکار مناسب


واضح آرشیو وب فارسی::

دکوراسیون اداری و دفترکار در فضایی که راحت باشد در بهره وری از کارتان اهمیت ‏دارد. دکوراسیون اداری و دفترکار می تواند در موفقیت کسب و کارتان موثر باشد.

 

دکوراسیون اداری و دفترکار و کارکردن در فضایی که راحت باشد در بهره وری از کاربسیار اهمیت دارد. دکوراسیون اداری و دفترکار می تواند در موفقیت کسب و کارتان موثر باشد. از همین رو شرکتهای بسیاری طراحی دکوراسیون اداری و دفتر کار خود را جز ملزومات اساسی در پیشرفت کاری خود می دانند.

 

دکوراسیون اداری و دفترکار

 

یادگیری نحوه طراحی داخلی اداری صحیح می تواند تاثیر شگرفی در تجارت شما داشته باشد. پربازدیدترین دکوراسیون اداری و دفترکار، راحتی خانه را با یک تصویر تجاری حرفه ای متعادل می کنند. از نظر محیطی شیک و پراز رنگ، الهام بخش بودن، محیط کار سالمی را برای پیشرفت کارکنان به ارمغان می آورد.

 

دکوراسیون اداری و دفترکار مناسب

 

در طراحی داخلی اداری در سایت مهران طاهری مکان های مناسب را برای بخش های مختلف و همچنین میزان ارتباط یک بخش با بخش دیگر را در نظر می گیریم. برای مثال در دکوراسیون اداری و دفترکار  بخش مربوط به تولید رابطه نزدیکی با بخش خرید و بخش فروش دارد به همین علت بخش تولید باید به بخش خرید و فروش بسیار نزدیک باشد. دکوراسیون اداری و دفترکار بخش های معامله و گفتگو با مشتریان باید در نزدیکی در ورودی واقع شوند. دیوارها یا پارتیشن های ضد سر وصدا باید برای دستگاه های تکثیر، رایانه ها و... تنظیم شوند. شلوغی در دفترکار ممکن است کارایی کارکنان را کاهش دهد. در طراحی دفتر کار اداری باید فضای مناسب بین میزها و امکان حرکت آزاد فراهم باشد. تعداد پنجره و اندازه آن باید مناسب باشد همچنین تعداد دفاتر خصوصی برای مدیران اجرایی، مبلمان و تجهیزات برای سرویس دهی مناسب، به اندازه کافی وجود داشته باشد.

 

 


دکوراسیون اداری و دفترکار مناسب

طراحی دکوراسیون اداری

 

در طراحی دکوراسیون اداری و مبلمان و تجهیزات مورد استفاده باید از نوع یکنواخت باشد تا باعث انعطاف پذیری بیشتر دفتر شود. میز و صندلی ها باید به گونه ای باشد که هیچ کارمندی در معرض نور قرار نگیرد. به طور معمول یک کارمند باید از چپ به سمت پایین  محل کارش نور دریافت کند. چیدمان دفتر اداری باید رضایت شغلی و روحیه کارکنان را تضمین کند. در دکوراسیون اداری و دفترکار وجود تهویه هوا برای عملکرد مناسب کارکنان ضروری است. برای آسایش جسمانی و رفاه کارکنان باید اتاق شستشو، آسانسور، اتاق استراحت و... با چیدمان مناسب در دسترس باشند. طراحی داخلی دفتر اداری باید به گونه ای باشد که فضایی برای اتاق پذیرایی و اتاق کنفرانس داشته باشد. اتاق پذیرایی باید زیبا تزئین شود و بهتراست فضایی نزدیک به ورودی انتخاب شود و اتاق کنفرانس که برای انجام مصاحبه، انجام جلسات هیئت مدیره و بحث گروهی مورد استفاده قرار می گیرد بهتر است بسیار دورتر از ورودی و دفتر عمومی باشد و ترجیحا در طبقه آخر قرار داشته باشد.

 

 

رنگ مناسب برای دکوراسیون اداری شیک

 

محیط کار و طراحی داخلی دفتر اداری تاثیر باورنکردنی بر انرژی، خلاقیت و تمرکز کارکنان می گذارد. انتخاب رنگ مناسب باعث ایجاد نشاط و تمرکز می شود. رنگ سبز کم رنگ برای چشم مناسب است و به کاهش سطح استرس کمک می کند. یک دفتر می تواند اغلب مکانی پرتنش باشد و انتخاب رنگ ملایم برای طراحی داخلی باعث آرامش می شود. آبی همیشه رنگی است که می تواند موردپسند همه باشد. اگر به دفتر نیاز دارد که افکار عمیق و تمرکز قوی را به شما القا کند و همچنین آرامش بخش باشد و بهره وری را بیشتر کند می توانید از رنگ آبی استفاده کنید. ترکیب رنگ خاکستری روشن و آبی برای طراحی داخلی اداری مناسب است.

 

رنگ سبز تیره و مات نیز حال و هوای چشمگیری را برای یک دفتر اداری و از آنجا که رنگ سبز نشانه رشد و زندگی است یک احسای تعامل و هماهنگی ایجاد می کند. رنگ سفید براق به دفترکار درخشش می دهد و باعث سادگی است و شما را خواب در محل کارتان بازمی دارد و همچنین یک پس زمینه مناسب برای قفسه کتاب ها به شمار می رود. رنگی که انتخاب می کنید برروحیه شما اثر می گذارد. رنگ بنفش یک رنگ جذاب است و در دفتر کارتان به شما انرژی مثبت را منتقل می کند. معمولا مقادیر زیادی چوب در طراحی دکوراسیون داخلی اداری استفاده می شود بنابراین استفاده از رنگ های مکمل آن مانند رنگ ملایم آبی-سبز  مناسب است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1620]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن