تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796920778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی - راهنمای کامل


واضح آرشیو وب فارسی::


C:UsersMohammadDesktopdigipakabرپورتاژ آگهی7خرید دستگاه تصفیه آب خانگی.jpg

 

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ، به یکی از دغدغه‌های خانواده‌های سرتاسر جهان تبدیل شده است. آب برای رسیدن به شیر خانه‌ها، مسیر طولانی را طی میکند که در طول این مسیر ممکن است آلاینده‌های بسیاری را به خود جذب کند. آلاینده‌هایی که میتواند شامل شن و ماسه، رسوبات، آهک و مواد شیمیایی باشد که در مسیر رودخانه‌ها وجود دارند.

اهمیت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

آبی که به خانه‌های ما میرسد در تصفیه خانه‌ها تصفیه شده است. اما باید به این نکته توجه کرد که در این تصفیه خانه‌ها به اندازه ای آب را تصفیه میکنند که برای نوشیدن استاندارد باشد و به بدن انسان صدمه جدی وارد نکند.

خرید دستگاه تصفیه آب به این دلیل پر اهمیت است که آب شهری که هنوز پر از املاح است را میتواند تا حد بسیار زیادی تصفیه کند. املاحی همچون فلزات سنگین مثل سرب و جیوه، مواد شیمیایی مانند نیترات، نیتریت و سولفات و سمومی که ممکن است در مناطق غیر شهری و به دلایل کشاورزی وارد آب شده باشند.

در خرید تصفیه آب به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

تا به اینجا با اهمیت خرید دستگاه تصفیه آب آشنا شدیم. در این قسمت از مقاله با هم به نکاتی میپردازیم که در خرید دستگاه تصفیه آب ممکن است برای شما پر اهمیت باشد. در صورتی که به این راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب توجه کنید، مطئنا میتوانید دستگاه تصفیه آبی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید.

برند دستگاه تصفیه آب

برند دستگاه تصفیه آب یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در خرید دستگاه تصفیه آب باید به آن توجه کنید. به این دلیل برند معتبر برای دستگاه تصفیه آب از اهمیت برخوردار است که در برند‌های متفرقه از متریال نامرغوب و فیلتر‌های بی کیفیت استفاده میشود. استفاده از این دستگاه‌ها نه تنها از نظر مالی برای شما ضرر وارد میکند، بلکه باعث به خطر افتادن سلامتی شما میشود.

در حال حاضر بهترین برند‌های تصفیه آب موجود در بازار ایران ، برند‌های تایوانی، کره ای و ایرانی هستند. البته در جهان مارک‌های کانادایی و آمریکایی نیز بسیار معروف و محبوب هستند.

بهترین برند ایرانی دستگاه تصفیه آب خانگی لایف واتر است. این برند با کسب استاندارد‌های لازم برای فعالیت در حوزه تولید دستگاه تصفیه آب خانگی ، یکی با کیفیت‌ترین مارک‌های تصفیه آب ایران است.

برند‌های تایوانی که در ایران و خاورمیانه حرف اول را در حوزه تصفیه آب میزنند، شامل برند‌های سی سی کا، سافت واتر، آکواجوی و آکوا میباشند.

دستگاه تصفیه آب تولید شده توسط شرکت هیوندای از کشور کره جنوبی نیز یکی از جدیدترین و پرطرفدار‌ترین دستگاه‌های آب تصفیه کن ایران است. ظاهر زیبای این دستگاه مزیتی است که علاوه بر کیفیت آن به چشم میخورد.

کیفیت دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب از اجزای مختلفی ساخته شده است. هر کدام از این اجزا باید با بهترین کیفیت ممکن ساخته شده باشند تا آب تصفیه کن به بهترین شکل فرآیند تصفیه آب را به اجرا درآورد.

در قسمت قبلی به اهمیت برند تصفیه آب اشاره شد. اما در حال حاضر بسیاری از فروشندگان هستند که دستگاه‌های متفرقه را با برندهای معروف مثل سی سی کا به فروش میرسانند.

یکی از راه‌های تشخیص اصل بودن دستگاه تصفیه آب تایوانی وجود حک Made in Taiwan روی آن است. مثلا برای برند تانک پک که یکی از بهترین تولید کنندگان مخازن تحت فشار است، باید زیر دستگاه عبارت ذکر شده به صورت برجسته حک شده باشد.

در این صورت میتوانید از اصل بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید و به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی یا نیمه صنعتی بسته به نیاز خود بپردازید.

در باقی موارد تشخیص اصل یا تقلبی بودن دستگاه تصفیه آب از ظاهر دستگاه و برای افراد غیر متخصص به آسانی نیست. اینجاست که خرید از یک مرکز فروش معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی اهمیت زیادی پیدا میکند.

از کجا دستگاه تصفیه آب خریداری کنیم ؟

اهمیت مرکزی که در آن به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی میپردازید، به این دلیل است که در دام کلاهبرداران و شیادان نیفتید. زیرا در صورتی که از یک مرکز معتبر اقدام به خرید تصفیه آب کنید، در آن صورت از کیفیت دستگاه خود تا حد زیادی اطمینان خواهید داشت.

شرکتی که از آن اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب میکنید. باید یکسری سرویس‌هایی به شما ارائه کند. یکی از این سرویس‌های گارانتی محصول فروخته شده حداقل به مدت یک سال است. خدمت دیگری که شرکت‌های معتبر ارائه میکنند، نصب و ارسال رایگان دستگاه خریداری شده است. برای نصب و ارسال دستگاه فروشنده‌های معتبر معمولا هزینه ای را دریافت نمیکنند.


C:UsersMohammadDesktopdigipakabرپورتاژ آگهی7شرکت بازرگانی پاکاب گستر.jpg

شرکت پاکاب گستر با ارائه تمامی خدمات بالا یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های تصفیه آب در ایران است. پاکاب گستر از سال 1388 در حوزه تصفیه آب شروع به کار کرد. از آن زمان به تولید و فروش دستگاه تصفیه آب و ارائه خدماتی همچون تعویض فیلتر و سرویس دوره ای تصفیه آب پرداخته است. برای خرید تصفیه آب خانگی یا نیمه صنعتی، و لوازم و قطعات تصفیه آب از شرکت بازرگانی پاکاب گستر میتوانید به سایت دیجی پاکاب مراجعه کنید.

اجزای دستگاه تصفیه آب

قبل از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آشنایی با اجزاء و قطعات مختلف به کار رفته در دستگاه تصفیه آب خالی از لطف نیست و قطعا به انتخاب مناسب شما کمک خواهد کرد. دستگاه تصفیه آب از قسمت‌های مختلف مثل مخزن تصفیه آب، فیلتر‌های دستگاه تصفیه آب، گیج فشار سنج، هوزینگ فیلتر‌های تصفیه آب، پمپ افزایش فشار و بدنه دستگاه تشکیل شده است.

فیلتر‌های دستگاه تصفیه آب: دستگاه تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس معمولا از 5 تا 6 فیلتر تشکیل شده است. فیلتر‌های دستگاه تصفیه آب اساسی‌ترین نقش را در تصفیه کردن آب ایفا میکنند. مهم‌ترین فیلتر به کار رفته در دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس RO، فیلتر ممبران اسمز معکوس است. این فیلتر ذرات آلاینده موجود در آب را تا اندازه 0.0001 میکرون تصفیه میکند تا آب به دست آمده بهترین کیفیت را دارا باشد.

دیگر فیلتر‌های یک دستگاه تصفیه آب خانگی شامل فیلتر مرحله 1 الیافی از جنس پلی پروپیلن، فیلتر مرحله 2 کربن پودری، فیلتر مرحله 3 کربن بلاک، ممبران اسمز معکوس مرحله 4، پست کربن خطی مرحله 5 و فیلتر مرحله 6 یعنی فیلتر مینرال است.

مخزن دستگاه تصفیه آب: یکی دیگر از اجزای اصلی دستگاه تصفیه آب خانگی، مخزن آن است. آب تصفیه شده توسط فیلتر‌ها به مخزن دستگاه تصفیه آب رفته و در آنجا برای مصرف ذخیره میشود. کیفیت مخزن به دلیل تماس طولانی مدت با آب تصفیه شده، از اهمیت زیادی برخوردار است.

پمپ دستگاه تصفیه آب: دستگاه تصفیه آب خانگی برای عملکرد بهتر نیاز به فشار آب بالایی دارد. پمپ افزایش فشار وظیفه دارد تا فشار آب خانگی را برای ورود به دستگاه تصفیه آب افزایش داده تا فیلتر ممبران بتواند به بهترین نحو عملکرد تصفیه آب را انجام دهد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2551]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن