تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796687684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی اصل و باکیفیت


واضح آرشیو وب فارسی::

تجهیزات دندانپزشکی و کیفیت آن‌ها تأثیر مثبتی را در راحتی دندانپزشک و افزایش درصد موفقیت وی در انجام جراحی‎، جرم گیری و دیگر فرایندهای مهم دندانپزشکی دارد. از همین رو همواره دندانپزشکان در تلاش هستند تا ابزار کار خود را تکمیل و به روز کرده و زمینه‎‌ی موفقیت بیشتر و بالاتری را کسب نمایند. بنابراین خرید تجهیزات دندانپزشکی، در جذب بیماران و مراجعین بیشتر نیز تأثیرگذار خواهد بود چرا که پیشرفته بودن لوازم جراحی به معنای کاهش احتمال خطا در تشخیص و درمان بوده که افراد با علم به این موضوع سعی به انجام درمان در کلینیک‎‌های پیشرفته‌‎تر دارند.



چگونگی تهیه لوازم مورد نیاز دندانپزشکی و این که آیا این لوازم از کیفیت مناسبی برخودار هستند یا خیر یکی از تردیدهایی است که در این شغل وجود دارد و دندانپزشکان را با چالش‎‌های بزرگی روبرو می‌کند؛ در حالی که با در نظر گرفتن نکات مؤثر در این زمینه می‌توان با سهولت بیشتری به خرید تجهیزات دندانپزشکی مورد نیاز اقدام نمود. در واقع از آنجایی که در بازار فروش این وسایل، افراد با لوازم  و مواد بی‌کیفیت روبرو می‎‌شوند بهتر است که نهایت دقت و اهتمام خود را در این زمینه به کار ببرند و میزان اطلاعات خود را در خصوص آن افزایش دهند تا در دام افراد سودجو و کسانی که با فروش این محصولات موجب ضرر مالی دندانپزشکان و به خطر افتادن جان بیماران می‌شوند، نگردند.

خرید تجهیزات نو بهتر است و یا دست دوم؟

از جمله سؤالاتی که در هنگام تصمیم‌گیری برای خرید لوازم دندانپزشکی ایجاد می‌شود این است که آیا نیازی به پرداخت هزینه‎‌ جهت تهیه‎‌ی لوازم نو و دست اول دندانپزشکی وجود دارد؟ یا این کار هزینه‎‌ی اضافی تلقی می‌شود و مقرون به صرفه نمی‎‌باشد. به طور کلی همیشه خرید اجناس نو و کار نکرده به نوع دست دوم آن ارجحیت دارد. زیرا در صورتی که این اجناس از کیفیت مطلوبی برخودار باشد دوام بیشتری داشته و مدت زمان طولانی‎‌تری می‌توان از آن استفاده نمود.

 بنابراین می‌توان گفت که پرداخت هزینه جهت خرید اجناس نو یک هزینه‎‌ی اضافی تلقی نمی‌شود بلکه گاهی مقرون به صرفه نیز خواهد بود چرا که بعد از خرید بعضی از محصولات دست دوم، فرد مجبور به پرداخت هزینه جهت سرویس و یا تعمیر آن بوده و یا این که بعد از مدتی ممکن است وسیله دچار خرابی شود و نیاز به پرداخت هزینه‎‌ی بالا جهت تعمیرات قطعات مختلف پیدا می‌کند که به علت عدم برخوداری از گارانتی و یا گذشتن مدت زمان گارانتی فرد مجبور به پرداخت کل هزینه تعمیر و یا خرید قطعه خواهد بود.

نکاتی در خصوص خرید آنلاین تجهیزات دندان پزشکی

خرید تجهیزات و یا مواد دندانپزشکی همان طور که اشاره نمودیم بهتر است با دقت بیشتری و بعد از کسب اطلاعات در این زمینه صورت پذیرد تا از رخ دادن هر گونه سوءاستفاده گری جلوگیری به عمل آورده شود. بنابراین اگر مایلید تا خریدی رضایت بخش را پیش رو داشته باشید این نکات را به خاطر بسپارید.



  • تعیین هدف از خرید محصول؛ تعیین هدف و کارایی محصولات از جمله راهکارهای کاربردی در خرید آن‎‌ها محسوب می‌شود چرا که گاهاً بخشی از مبلغ صرف خرید ابزارهایی می‌شود که کاربرد کمتری در بین تجهیزات دندانپزشکی داشته و فرد نیاز آنچنانی به آن پیدا نمی‌کند. یا این که گاهی مبالغ کلانی را فرد برای تهیه‎‌ی بهترین کیفیت یک محصول پرداخت می‌کند در حالی که بودجه‎‌ی کافی برای تهیه‎‌ی سایر لوازم ضروری خود را ندارد، این در حالیست که با مشخص نمودن کاربرد محصولات می‌توانست تمامی محصولات ضروری خود را با کیفیت کمی پایین‎‌تر خریداری نماید و کار خود را سریع‌تر پیش ببرد و بعدها به تکمیل تجهیزات و به روز کردن آن‎‌ها بپردازد.
  • اطمینان از وجود گارانتی در محصولات؛ گارانتی یا ضمانت نامه‎‌ی محصولات پزشکی از جمله امتیازات ویژه و ارزشمندی است که تولیدکنندگان این محصولات برای ارائه‎‌ی خدمات به مشتریان در نظر گرفته‎‌اند. این امتیاز کمک می‌کند تا مبلغ قابل پرداخت جهت تعمیر و یا سرویس به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کند. در واقع اگر چه در هنگام خرید محصولات دارای ضمانت نامه مبالغ بالاتری را می‌بایست پرداخت نمود اما از آنجایی که این یک خرید امن محسوب می‌شود، موجب اطمینان خاطر خریدار تا مدت معلومی خواهد شد. به همین خاطر همیشه در خرید این محصولات، ویژگی‎‌ها و خدماتی از این قبیل را با دقت بیشتری مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.
  • خرید از مراکز معتبر؛ یکی از مسائل بسیار مهم در خرید آنلاین خرید از مراکز معتبر و سایت‎‌هایی است که ارائه دهنده محصولات واقعی و اورجینال تجهیزات دندانپزشکی می‌‎باشند، است. این سایت‎‌ها می‌بایست از ویژگی‎‌ها و خدمات ممتازی نسبت به سایر مراکز برخوردار باشند تا بتوان به آن‎‌ها اعتماد نمود. این ویژگی‎‌ها می‌تواند تنوع محصولات، کیفیت آن‎‌ها، ارسال درب محل، گارانتی، پشتیبانی 24 ساعته و ارائه تخفیف بر روی بعضی از محصولات و... باشد.
  • مسئولیت پذیری مرکز خرید؛ یکی از ویژگی‎‌های بسیار مهمی که در هنگام انتخاب مرکز خرید مورد نظر خود می‎‌بایست به آن توجه نمایید مسئولیت‌پذیری سایت و یا آن مرکز می‎‌باشد. زیرا در صورتی که سایت هیچ‌گونه پشتیبانی بابت کالاهای ارسال شده متقبل نشود ممکن است دچار ضرر مالی شوید چرا که تجهیزات دندانپزشکی ارسال شده ممکن است از هر نظر دچار مشکلاتی باشد و اگر در سایت امکان مرجوع کالا و یا تعویض آن و یا حتی امکان ارتباط با کارشناسان وجود نداشته باشد دچار دردسر خواهید شد.

آشنایی با تجهیزات مختلف دندانپزشکی

خوشبختانه در طی سال‎‌های اخیر تجهیزات و ابزارهای کارآمدی به دنبال پیشرفت علم و تکنولوژی در دسته‎‌ی تجهیزات دندانپزشکی قرار گرفته‌اند که دندانپزشکان با تکیه بر دانش، مهارت، تجربه و استفاده تخصصی از این ابزارها بهترین نتایج ممکن را برای بیماران خود رقم می‌زنند.



  • خرید کامپوزیت دندانپزشکی ؛ کامپوزیت‎‌ها در واقع از مواد زمینه‎‌ای رزینی و ذرات فیلر ساخته می‌شوند که پس از سخت شدن و پولیش کردن استحکام کافی یافته و به نسج دندان تشابه می‎‌یابند. اما این کامپوزیت‎‌ها بر اساس مواد به کار رفته در آن‎‌ها و نیز درجه‎‌ی استحکام میزان پولیش کردن و... متنوع بوده و به دسته‎‌های مختلفی چون ماکروفیل، میکروفیل، هیبرید، نانوهیبرید، میکروهیبرید و نانوکامپوزیت‎‌ها تقسیم می‌شوند. در بین این دسته‎‌ها نانوکامپوزیت‎‌ها با برخوداری از ذرات 20 نانومتری از جمله جدیدترین دسته‎‌های کامپوزیت‎‌ها محسوب می‌شوند که دارای قابلیت پولیش، استحکام و مقاومت بالایی می‌‎باشند.
  • تجهیزات آندو؛ آندو از جمله ابزارهای بسیار پرکاربرد در تجهیزات دندانپزشکی بوده که در درمان مشکلات ریشه‎‌ی دندان می‌تواند با بالا بردن قدرت دقت و سرعت، عملکرد مفیدی را برای دندانپزشک ایجاد نماید. باتوجه به اثرات و کاربردهای مؤثر این ابزار امروزه شاهد انواع ست تجهیزات آندو در فروشگاه‎‌ها هستیم. اپکس لوکیتور، اندوروتاری، پالپ تستر، کوتا کاتر از جمله انواع این محصول هستند که در حین جست و جو و خرید تجهیزات اندو با آن روبرو خواهید شد و این شما هستید که بر اساس نوع کار و مطالعه‎‌ی مشخصات آن گزینه‎‌های مورد نیاز خود را برگزینید.
  • لایت کیور دندانپزشکی؛ لایت کیور با اثر گذاری بالا در کیفیت درمان از جمله ابزارهای پرکابرد در حیطه‎‌ی دندان پزشکی محسوب می‌شود. این ابزارها که در واقع به کیور کردن مواد دندانپزشکی می‎‌پردازند، توانستند در طی این سال‌‎ها پیشرفت چشمگیری پیدا کنند و با تکنولوژی روز دنیا هم گام شوند. به گونه‎‌ای که در هنگام خرید لایت کیور دندانپزشکی به جای ابزار قدیمی و دست و پا گیر لایت کیور با ابزارهای جدید و ظریفی آشنا می‌شویم که از لامپ‎‌های LED و قابلیت شارژ برخوردار بوده و سر و صدای آزار دهنده‎‌ای را نیز ایجاد نمی‏‎‌‎نمایند.
  • کن کاغذی؛ این محصول همانند مخروطی عریض بوده که دارای تقارب متنوع از جنس کاغذ می‎‌باشد. هدف از استفاده از این محصول درمان ریشه‎‌ی دندان و جذب مایعات موجود در کانال آن می‎‌باشد. در هنگام خرید این محصول از تجهیزات دندانپزشکی به انعطاف پذیری، یک نواخت بودن شکل، اندازه و دقت آن توجه نموده و محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه نمایید تا محصولات با کیفیتی را خریداری کنید.

جهت آشنایی و خرید انواع محصولات تجهیزات دندانپزشکی می‌توانید به سایت کادنت که ارائه دهنده انواع محصولات دارای گارانتی و ضمانت نامه می‌باشد مراجعه نمایید. این سایت با دسته بندی محصولات خود و ذکر مشخصات فنی آن‎‌ها در جهت افزایش اطلاعات مشتریان و متقاضین کمک رسان بوده و زمینه‎‌ی انتخابی راحت‌‎تر را فراهم می‌آورد. جهت ارتباط با این سایت به آدرس https://kadent.ir/ مراجعه نمایید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن