تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798174632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه گذاری بدون سرمایه چگونه امکان پذیر است؟


واضح آرشیو وب فارسی::

شاید هم اکنون در فکر سرمایه گذاری و یا راه اندازی یک کسب و کار باشید، اما چون سرمایه شما برای خرید اقلام و کالاهای مورد نیاز کسب و کارتان کافی نیست، تا کنون هیچ اقدامی برای این کار نکرده باشید. یا اینکه بارها قصد سفر و بازدید از جاذبه های گردشگری را داشته اید اما به دلیل هزینه های زیادی که باید بپردازید از رفتن به سفر منصرف شده باشید. در این مقاله شما را با نحوه سرمایه گذاری بدون سرمایه و نوعی کارت گردشگری جهت مدیریت درآمد تان آشنا خواهیم کرد. لطفا با ما همراه باشید.

آیا می دانید سرمایه گذاری بدون سرمایه چگونه است؟

در واقع وقتی شما سرمایه کافی برای شروع یک استارت اپ را در اختیار نداشته باشید، عملا سرمایه گذاری در آن کار منتفی خواهد شد. اما با وجود کمک هزینه ی راه اندازی کسب و کارها شما می توانید کسری سرمایه خود را جبران نمائید و کسب و کار خود را آغاز نمائید. قسطا یکی از موفق ترین شرکت های فعال در صنعت لندتک ، اقدام به ارائه نوعی کارت اعتباری نموده است به نام قسطا کارت که می توانید از آن در کسب و کار خود استفاده کنید و از ویژگی های بی نظیر آن بهره ببرید. اگر تمایل به دانستن مطالب بیشتری در مورد قسطا کارت دارید همچنان همراه ما باشید.

ایده های سرمایه گذاری با سرمایه کم

در این بخش می خواهیم شما را با ایده هایی آشنا کنیم که بتوانید با سرمایه اندک هم سرمایه گذاری کنید.
  • سرمایه گذاری در بازارهای مالی
با آموزش بازارهای مالی می توانید در این حیطه سرمایه گذاری کنید. فقط نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که بدون آموزش وارد این کسب و کار نشوید. چرا که افراد زیادی هستند که بدون دانش وارد این بازار شدند و سرمایه خود را از دست دادند.
  • فریلنسری
یکی از بهترین ایده های سرمایه گذاری، فریلنسری است. تنها لازم است با سرمایه اندک خود، امکانات مورد نیاز را فراهم کنید و بعد از آن با ثبت نام در سایت های معتبر فریلنسری فعالیت خود را شروع کنید. نکته مهم آن است که خود را محدود به وبسایت های ایرانی نکنید و سعی کرده با ثبت نام در سایت های معتبر بین المللی درآمد دلاری کسب کنید.
  • مدیریت صفحات اینستاگرام
این روزها، بازار اینستاگرام بسیار داغ است. با سرمایه اندک، می توانید امکانات مورد نیاز مدیریت یک صفحه اینستاگرام را تهیه کنید و بعد از آن صفحه خود را ایجاد کرده و به درآمد برسید. البته که می توانید با افزایش دانش خود در این زمینه، مدیریت پیج های دیگر را نیز در برنامه کاری خود قرار دهید.

دریافت کارت گردشگری

اگر همیشه رویای سفر به کشورهای زیبا و توریستی دنیا را در سر می پرورانید، اما هزینه های سنگین سفر به خارج از کشور همیشه مانع بزرگی بر سر راه شما بوده است، اکنون با استفاده از قسطا کارت شما می توانید رویای خود را محقق سازید. به این ترتیب که شما با در دست داشتن قسطا کارت به عنوان یک کارت گردشگری ، از کلیه ی خدمات توریستی و گردشگری استفاده کنید و به آسانی برای سفر به دور دنیا آماده شوید. قسطا کارت در حقیقت ابزاری کاربردی است که به شما کمک می کند؛ مدیریت درآمد خود را به درستی انجام دهید و این به دلیل مزیت ها و ویژگی های خاص این کارت اعتباری است.

با قسطا آشنا شوید

قسطا سال هاست که در حوزه امتیازدهی الکترونیکی و صنعت لندتک به مشتریان خود خدمت رسانی می کند. صداقت در کار و کیفیت خدمات ارائه شده در قسطا، باعث شده است که روز به روز بر تعداد مشتریان رضایت مند قسطا افزوده شود. از جمله مهم ترین ویژگی های منحصر به فرد قسطا ، ارائه ی خدمات بدون ضامن و دریافت حداقل نرخ سود از مشتریان به منظور رفاه حال آن ها و افزایش قدرت خریدشان می باشد.

چگونه قسطا کارت بگیریم؟

اگر جهت سرمایه گذاری بدون سرمایه یا استفاده از خدمات گردشگری ، مایل به دریافت قسطا کارت با هدف مدیریت درآمد خود هستید، لطفا مراحل زیر را همراه با ما دنبال کنید. در ابتدا شما باید به آدرس ghesta.ir برای ورود به سایت قسطا مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از ساخت اکانت می توانید برای دریافت قسطا کارت ثبت سفارش کنید.

مراحل ثبت سفارش قسطا کارت

مرحله اول : در مرحله ی اول ثبت سفارش قسطا کارت باید مبلغ پیشنهادی تان، به همراه تعداد اقساطی که می توانید پرداخت کنید و میزان پیش پرداخت را تعیین کنید. مرحله دوم : مدارک لازم که عبارتست از : یک برگه چک صیادی، گزارش حساب و تصویر کارت ملی را بارگذاری کنید. مرحله سوم : مرحله ی سوم، مربوط به اعتبارسنجی می باشد. در این مرحله قسطا مدارک ارسالی را بررسی می کند و پس از تائید اعتبار شما ، ظرف مدت یک روز کاری نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد. مرحله چهارم : در این مرحله شما چک ها را برای قسطا ارسال می کنید و قسطا هم کارت اعتباری قسطا کارت را برای شما ارسال خواهد کرد. مرحله پنجم : پس از پرداخت مبلغ مشخص شده به عنوان پیش پرداخت برای قسطا، کارت اعتباری شما شارژ خواهد شد و شما می توانید از آن استفاده کنید.

کلام پایانی

ملاحظه کردید که به همین سادگی و بدون نیاز به ضامن شما می توانید قسطا کارت بگیرید و از آن به عنوان کمک هزینه راه اندازی کسب و کار و به عبارتی سرمایه گذاری بدون سرمایه استفاده کنید. به علاوه، از قسطا کارت می توان به عنوان یک نوع کارت گردشگری جهت استفاده از خدمات توریستی و گردشگری استفاده کنید. در کل شما می توانید با استفاده از قسطا کارت به مدیریت درآمد و هزینه های خود بپردازید، به این ترتیب که با استفاده از قسطا کارت هزینه ها را نقدا می پردازید و بعدا آن مبلغ را در قالب چند قسط به قسطا پرداخت می کنید. از همراهی همیشگی تان صمیمانه سپاسگزاریم. در صورت داشتن هرگونه سوال لطفا با ما مطرح کنید.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1079]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن