تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798084420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبلیغات نصب اپلیکیشن چگونه انجام می شود؟


واضح آرشیو وب فارسی::

امروزه نقش تبلیغات برای معرفی کسب‌وکارها بر کسی پوشیده نیست. در ادوار مختلف، تبلیغات شکل‌ها و روش‌های مختلفی را به خود دیده است. در سال‌های اخیر وقتی دنیای دیجیتال به سرعت توانست در زندگی انسان‌ها وارد شود، استفاده از فضای اینترنت نیز به شکل فوق‌العاده‌ای رشد یافت. به‌ همین جهت شکل تبلیغات هم علاوه بر روش‌های سنتی پیشین، در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رونق خاصی گرفته است. یکی از روش‌های جذب مشتری، تولید برنامه‌های نرم‌افزاری و اپلیکیشن متناسب با محتوای حرفه و شغل می‌باشد. برای معرفی اپلیکیشن تولید شده به سایر کاربران، می‌بایست تبلیغات نصب اپلیکیشن نیز جزء برنامه‌های صاحبان حرفه و مشاغل باشد. برای همین امر شرکت‌هایی در زمینه تبلیغات نصب اپلیکیشن شروع به فعالیت نموده‌اند که با توجه به شرایطی که دارند، در معرفی آن به کاربران محیط اینترنت مثمرثمر می‌باشند.



هدف از تولید اپلیکیشن با محتوای همسان در زمینه فعالیت کاری و شغل، معرفی آن به دیگر کاربران برای نصب می‌باشد. و این امر جز با تبلیغ اپلیکیشن میسر نخواهد شد. هر چه افزایش تعداد نصب اپلیکیشن مربوط به یک برنامه کاری بیشتر باشد، بالطبع با استفاده سایرین از آن، میزان درآمد تولید کننده نیز بالاتر خواهد رفت. بنابراین آنچه که به‌ عنوان هزینه تبلیغات اپلیکیشن پرداخت می‌شود در واقع سرمایه‌ای است که برای درآمد فردا ذخیره می‌شود. تعرفه تبلیغات اپلیکیشن با توجه به نوع کاربری برنامه و میزان دانلود و استفاده‌ای که از آن خواهد شد متفاوت با سایر اپلیکیشن‌ها می‌باشد و تمامی هزینه‌های تبلیغات نصب برنامه معرفی کننده حرفه هدف، برابر با میزان دانلود آن از سوی سایر کاربران محاسبه و أخذ می‌شود. در این نوشتار قصد داریم با معرفی شرکت جی ادز به‌ عنوان مجری تبلیغات نصب اپلیکیشن، برنامه‌های اجرایی آن را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی تبلیغات نصب اپلیکیشن

این تبلیغات با نام CPI که مخفف عبارت Cost Per Install می‌باشد، از نوع تبلیغات هدفمند و نتیجه‌گرا است. در ازای هر تعداد نصبی که توسط تبلیغات دیجیتالی از سوی سایر کاربران صورت می‌گیرد، مبلغی به شرکت مجری تبلیغات داده می‌شود. این گونه تبلیغات برای کسب‌وکارهایی کاربرد دارد که برنامه موبایلی یا همان اپلیکیشن متناسب با محتوای فعالیت تولید کرده و بدنبال افزایش بازدید و درآمد هستند. شکل و روش آن هم به این طریق است که مجری تبلیغات با تولید محتواهای متنوع در راستای محتوای اصلی برنامه و اجرای آن در سایر اپلیکیشن‌های موبایلی، کاربران را به سمت دانلود و نصب از طریق برنامه‌های اپ‌استور و یا دانلود مستقیم هدایت می‌کند. تعرفه آن هم بر اساس موضوع و نوع فعالیت، تعداد کاربران حاضر و مورد نیاز، مخاطبین خاص هدف، گستره و محیط جغرافیایی تبلیغاتی، میزان حضور در اپ‌استورها و فعالیت رقیبان مشابه و ... تعیین و برآورد می‌شود.



هدف از تیلیغات نصب اپلیکیشن

با ظهور نسل جدید گوشی‌های تلفن همراه از نوع هوشمند که قابلیت پشتیبانی از فضای اینترنت با سرعت بالا در زمان‌ها و مکان‌های مختلف را دارند، اقبال عموم مردم به انجام امور جاری خود از طریق این گوشی‌ها زیادتر شده است. به‌ همین جهت انجام تبلیغات از این طریق در افزایش درآمد برای صاحبان حرفه‌ها و مشاغل بسیار مؤثر خواهد بود. یک برنامه نرم‌افزاری تولیدی برای این که در معرض دید هزاران کاربر اینترنتی قرار بگیرد می‌بایستی در ابتدا تبلیغات نصب اپلیکیشن در اولویت کاری هدف قرار بگیرد. پس از معرفی محتوای ساخته شده، سلایق مختلف از میان هزاران برنامه پیشنهادی، اپلیکیشن مورد علاقه خود را دانلود و نصب خواهند نمود. بنابراین بازای هر نصب و استفاده از محیط کاربری، درآمدی برای تولید کننده آن حاصل خواهد آمد.

شرایط تبلیغات نصب اپلیکیشن

شرکت‌هایی که در زمینه تبلیغات نصب اپلیکیشن فعالیت دارند، نتیجه سال‌ها تجربه کاری خود را برابر برآوردهایی که بازخوردهای آن داشته‌اند در اختیار متقاضی قرار می‌دهند. شرکت تبلیغاتی جی ادز که سابقه چندین ساله در این حوزه دارد توانسته است با راهکارهای خارق‌العاده، برنامه تولیدی صاحبان کسب‌وکارها را به‌عنوان یافته‌های برتر گوگل تبدیل سازد. از آنجایی که موتور جستجوگر گوگل در صدر برنامه‌های جستجوی کاربران اینترنتی دارد، شناخت برترسازی تبلیغ گوگل به هنر و مهارت خاصی نیاز دارد. بهره‌گیری از کارکنان باتجربه و مجهز به علم روز که شناخت کافی به ترفندها و ربات‌های گوگل دارند، زمینه بیشتر دیده شدن برای کاربران اینترنتی را به راحتی می‌توانند فراهم نمایند. لذا با بارگذاری آن توسط ایشان در محیط‌های مرتبط با محتوای برنامه و اپلیکیشن، تعداد بازدیدهای برنامه بالاتر خواهد رفت و قطعاً نتیجه آن، دانلود و نصب و استفاده بالایی را همراه خواهد داشت. در این‌ صورت با زیاد شدن کاربران اپلیکیشن، درآمد ناشی از آن نیز برای سازنده بیشتر خواهد شد.

یادتان نرود هر چه محتوای تولیدی برنامه ساخته شده پربار بوده و جذابیت بیشتری داشته باشد، هر نصب کننده و استفاده کننده از برنامه، خود به‌ عنوان یک مجری تبلیغات نصب اپلیکیشن برای آن برنامه تبدیل خواهد شد. زیرا با معرفی آن به سایر دوستان و اطرافیان، آمار دانلود و نصب و استفاده از آن به مراتب زیادتر خواهد شد. البته جذابیت صرفاً به معنای ظاهر پررنگ یک برنامه نیست، بلکه خدمات معرفی شده در برنامه هر چه بیشتر با نیاز مشتری مطابقت داشته باشد و به درد ایشان بخورد، اهمیت بسزایی در دنباله‌دار بودن استفاده از برنامه خواهد داشت.



مزایای تبلیغات نصب اپلیکیشن و هزینه تبلیغ اپلیکیشن

تبلیغات نصب برنامه در فضای مجازی برای بیشتر دیده شدن همانند سایر تبلیغات با هزینه‌هایی همراه است. ولی همان طور که بیان شد چون درآمد ناشی از صرف هزینه تبیلغات می‌تواند به مراتب بیشتر باشد، پس می‌توان نتیجه گرفت که هر هزینه‌ای که برای تیلیغات نصب اپلیکیشن پرداخت می‌شود در واقع آغاز راه درآمدزایی بالایی خواهد بود. سپردن تیلیغات اپلیکیشن و برنامه تولیدی به شرکت تبلیغاتی جی ادز در گوگل مزایایی را به همراه دارد که در ذیل به بخشی از آن‌ها اشاره می‌شود:

1- طراحی و تولید محتوای باکیفیت بالا توسط تیم حرفه‌ای تیلیغاتی و پخش و بارگذاری در شبکه‌ای بسیار گسترده و متنوع از فضای گوگل و فضای مجازی

2- اختصاص کمترین هزینه و تعرفه تبلیغاتی اپلیکیشن جهت سوددهی بالایی برای سفارش دهنده. هزینه دریافتی به گونه‌ای است برابر توافق اولیه بر مقدار تعرفه، هزینه تمام شده آن بازای دانلود، نصب و استفاده از برنامه توسط هر تعداد کاربر محاسبه شده تا بیشترین سود را سفارش دهنده این این توافق داشته باشد. شایان ذکر است میزان تعرفه‌ای که برای تبلیغات به این شرکت پرداخت می‌شود، در صورت عدم نتیجه‌دهی، برگردانده خواهد شد.

3- شناخت فضا و محیط کاری، اهمیت فوق‌العاده‌ای در تبلیغات نصب اپلیکیشن دارد. به گونه‌ای که بر اساس محتوا، برنامه تولید شده، در محیط‌هایی که تعداد کاربران فراوانی در همان حوزه کاری دارد، بیشتر به تبلیغ گذاشته می‌شود. بنابراین بهینه‌سازی بر اساس مخاطبان هدف، یکی از مزایای ادوردز محسوب می‌شود.

4- بی‌شک تولید محتوای مناسب همراه با شکل‌های متنوع تبلیغاتی نظیر تبلیغات تعاملی، ویدئویی، تبلیغات بنری و ...، در جذب مخاطب و همچنین ظرفیت تعداد بالا برای نصب حائز اهمیت می‌باشد که گروه ماهر تبلیغاتی جی ادز از توانایی بالایی در تولید این‌ گونه محتواها برخوردار می‌باشند.

5- ارائه گزارش‌های مستمر از طریق برنامه‌های دقیق به سفارش‌دهنده تبلیغات نصب اپلیکیشن جهت آگاهی از میزان بازدهی اپلیکیشن تولید شده.

6- این شرکت همچنین با همکاری و تعاملی که با محیط‌های بین‌المللی گوگل دارد، قابلیت تبلیغات برنامه در فضاهای خارج از کشور را نیز دارد که بالطبع هزینه آن از هزینه‌های داخلی قدری بیشتر خواهد بود.

7- تعرفه‌های مندرج در سایت G-ads که در معرض دید تمامی کاربران قرار گرفته است گواه این مطلب است که این تعرفه‌ها برای متقاضی قابل مقایسه با تعرفه سایر شرکت‌ها می‌باشد. بنابراین سفارش دهنده در صورت رضایت از میزان تعرفه و همچنین محتواهای در نظر گرفته شده برای تعیین مقدار هزینه، می‌تواند نسبت به عقد قرارداد آنلاین و یا حضوری اقدام نماید. شایان ذکر است در طول زمانی انجام تبلیغات نصب اپلیکیشن توسط مجری تبلیغات، آمارهای داده‌ها به صورت شفاف در اختیار کارفرما قرار داده می‌شود تا از میزان بازدهی آن به صورت لحظه‌ای آگاهی داشته باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 695]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن