تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808200987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنما خرید بهترین کالسکه نوزاد


واضح آرشیو وب فارسی: :



وقتی خانم ها باردار می شوند، هزار و یک فکر و خیال سراغشان می آید که یکی از مهم ترین و جذاب ترین آنها خرید وسایل لازم برای نوزاد یا همان به اصطلاح سیسمونی است. یکی از وسایل مهم در سیسمونی کالسکه نوزاد هست که در ادامه به بررسی انواع آن ها می پردازیم. در ادامه این مقاله از شرکت کالسکه دلیجان همراه ما باشید.

انواع کالسکه نوزادی

کالسکه در واقع وسیله ای نقلیه است برای جا به جایی کودکان در بیرون از خانه است این وسیله معمولا دارای چهار چرخ یا بیشتر می باشد. در حال حاضر این وسیله بهترین دوست کودک و پدر و مادر است.

کالسکه نوزاد معمولی یا استاندارد

ویژگی اصلی کالسکه‌های سنتی،داشتن یک صندلی راحت است که در حالت هاو زوایای مختلفی می تواند قرار بگیرد. این کالسکه های سنگین نیستند و معمولا دارای سایبان ، گارد محافظ و یک سبد در قسمت زیر صندلی می باشد در بعضی از مدل ها قابلیت قرار دادن صندلی رو به مادر و رو به محیط وجود دارد تا کودک بتواند هم والدین و هم محیط را تماشا کند این مدل کالسکه ها بهترین وسیله برای گردش و پیاده روی می باشد. اغلب پشتی صندلی کالسکه ها قابل تنظیم هستند و در بعضی از مدل ها می تواند حتی تا 180 درجه نیز تغییر کند و به عنوان یک تخت برای نوزاد استفاده شود.

کالسکه سبک یا دسته عصایی

این کالسکه که معمولاً کمتر از۶ کیلوگرم وزن دارد، کالسکه چتری یا کالسکه‌های عصایی نیز گفته می شود. این مدل کالسکه ها معمولاً تشک ندارد و حالت صندلی آنها قابل تنظیم نیست بنابراین برای کودکان بزرگ‌تر و نوپا مناسب است. مزیت این کالسکه‌ها داشتنن وزن سبک و حمل آسان آن است همچنین این مدل کالسکه ها برای سفر و پیاده روی بسیار مناسب می باشد و از لحاظ قیمت هم مناسب و مقرون به صرفه است.

بیشتر: بهترین سرویس خواب نوزاد

 کالسکه هایی با قابلیت نصب کریر

اغلب کالسکه ها این قابلیت را دارند که کریر و کریکات بر روی سیت این کالسکه های نصب شود و برای نوزادان تا قبل از 6 ماهگی بسیار مناسب است.

سرویس کالسکه دلیجان

در هنگام تهیه کردن ست کالسکه نوزاد دلیجان باید توجه داشته باشید که سرویس ها از 3 تکه شروع و تا حدود 7 الی 8 تکه بسته به رنگ انتخابی قابلیت ست کردن را دارا هستند. سرویس های سه تکه شامل کالسکه، کریر و ساک لوازم نوزادی هستند. اقلام های دیگری که برای ست کردن کالسکه ها اضافه میشوند عبارت اند از: روروئک، نی نی لای لای، صندلی غذاخوری، صندلی خودرو، تخت کنار مادر وغیرهست کالسکه دلیجان در مدل های بسیار زیادی تهیه و تولید میشود و ما در ادامه فقط به سرویس کالسکه هایی میپردازیم که ارزش خرید کردن را داشته باشند و بتوانید تا زمانی که نوزاد شما تا حدود 5 سال میشود از آن استفاده کنید. به ترتیب کیفیت مدل های مختلف رو از کیفیت بالا تا متوسط بررسی میکنیم: بهترین سرویس کالسکه دلیجان مدل های ویولا و مازراتی می باشد. این سرویس ها دارای تشک ترک و مبلی هستند، هر چقدر از کیفیت تشک این دو سرویس صحبت بکنیم واقعا کم هست. از آپشن های این ست میتوان به داشتن نشیمنگاه آغوشی دار، تشکچه طبی و ضد حساسیت و ضد تعرق، سایبان 3 حالته و ابر ضخیم اشاره کرد مدل بعدی مدل های مینیون، گربه سگ، اسکای پلاس و بیبی کیوت می باشند. این مدل ها کیفیت خیلی خوبی دارند. در مجموع اگر بیشتر کالسکه خیلی با کیفیت و مطلوب میخواهید فقط به مدل های مازراتی و ویولا مراجعه کنید.



فروشگاه سیسمونی نی نی بابا

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا فعالیت خود را از سال 1394 به عنوان تامین کننده محصولات نوزاد و کودک اصیل ایرانی و خارجی نظیر انواع کالسکه، کریر، ساک لوازم، روروئک، صندلی غذا، صندلی خودرو، دوچرخه، سه چرخه و… برای‌ فروشگاه های اینترنتی آغاز کرد. تخصص اعضای این شرکت به حوزه محصولات نوزاد وسیسمونی و تجربه آنها در تامین بیش از بیست هزار سفارش برای فروشگاه های متعدد موجب شد تا در سال 97 اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی نی نی بابا به منظور عرضه سریع و مقرون به صرفه تر این محصولات به مصرف کنندگان کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن