تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796984626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار


واضح آرشیو وب فارسی::

آرایش روزانه امروزه تبدیل به یکی از روتین‌های زندگی افراد، علی‌الخصوص خانم‌های شاغل و فعال در خارج از محیط خانه تبدیل شده است. برای آن‌ که این آرایش کردن و استفاده از لوازم آرایشی مختلف موجب آسیب نرساندن به پوست شود، می‌بایست محصولاتی متناسب با جنس پوست خریداری و استفاده شود. یکی از انواع پوست که بسیار نیازمند مراقبت و استفاده از لوازم متناسب است، پوست چرب و جوش‌دار است، چرا که پوست چرب و جوش‌دار، دارای دو ریسک فاکتور احتمالی برای بدتر شدن وضعیت پوستی در استفاده از مواد آرایشی است.


بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار

آن چه که بیش از سایر مواد آرایشی با سطح پوست در ارتباط است، ماده‌ای به نام کرم پودر می‌باشد. از این رو برای تهیه بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار می‌بایست به نکات ویژه‌ای توجه کرد تا بتوان بهترین و مطلوب‌ترین نتیجه را از فرایند آرایش کسب کرد.

کرم پودر چیست؟

کرم پودر نوعی محصول پوششی است که به صورت کرم‌های نیمه جامد تولید شده و برای پوشش کل سطح پوست صورت و گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم‌ترین وظیفه‌ای که می‌توان برای کرم پودر در نظر گرفت، پوشش‌دهی ایرادهای موجود بر پوست فرد مثل جوش، لکه، جای جوش و .... است. کرم‌های پوشاننده سطح پوست در مدل‌های مختلف و توسط کمپانی‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند و گاهی با اضافه شدن یا کاهش مواد داخلی‌شان به نوع مورد نیاز برای یکی از تیپ‌های پوست تبدیل می‌شوند. بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار که در ادامه قصد بررسی ویژگی‌هایش را داریم در همین طیف جای گرفته و شرایط لازم برای مراقبت از سلامت پوست صورت فرد مصرف‌کننده را فراهم می‌کند.

نکته‌ی دیگری که می‌توان درباره کارآیی این محصول عنوان نمود بخش مراقبتی و کمکی به شادابی و ارتقای سطح سلامت پوست صورت است. در جهت محقق شدن این هدف، کمپانی‌های تولیدکننده علاوه بر رعایت فاکتورهای لازم در ساخت محصول و استفاده از فرمولاسیون یا ترکیبات مرغوب، با اضافه کردن ترکیبات جدیدی، به این محصول ویژگی آبرسانی و ویتامینه بودن را نیز ارائه می‌کنند که این امر می‌تواند به محبوبیت هر چه تمام‌تر کرم پودر مربوطه بیافزاید.

علاوه بر این که کرم‌های پوشش‌دهنده‌ی صورت رنگی، با تغییر در فرمولاسیون به انواع مختلف به طور مثال بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار به بازار عرضه می‌شوند، با تغییر در میزان ماده‌ی رنگی موجود در ساختارشان نیز، انواع مختلفی از لحاظ رنگی را تشکیل خواهند داد. معمولا تفاوت رنگ‌ کرم‌های موجود در تیوپ‌های مختلف را می‌توان با توجه به شماره گذاری‌های مخصوص از طرف کمپانی تولیدکننده متوجه شد. امر شماره گذاری محصولات آرایشی به ترتیب رنگ، از رنگ ملایم تا رنگ تیره یا بالعکس، اغلب امری متداول بوده و تنها محدود به محصول مورد نظر نمی‌باشد.

شناخت پوست چرب و جوش‌دار

هنگامی که شما قصد اقدام برای خرید بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار را دارید، ابتدا باید قادر به شناخت جنس دقیق پوست خود باشید. در درجه‌ی اول لازم به ذکر است که اگر چه پوست‌های چرب بیش از هر پوست دیگری مستعد بروز جوش هستند اما نمی‌توان همه‌ی پوست‌های چرب را جوش‌دار در نظر گرفت و در نتیجه چرب و جوش‌دار بودن پوست صورت، دو فاکتور کاملا جدا هستند که در برخی افراد با یکدیگر تلاقی پیدا می‌کنند. پوست‌های چرب به مراتب بیش از سایر پوست‌ها نیازمند نگهداری و دقت در موارد مصرفی هستند. علت این که پوست‌های چرب بیش‌تر از سایرین در معرض جوش زدن هستند وجود منافذ بزرگ‌تر از حالت‌ عادی‌شان است. گرد و غبار و آلودگی‌های محیطی از طریق این منافذ به درون پوست راه یافته و با ایجاد آلودگی‌های تجمعی، در محل منافذ، جوش ایجاد می‌کنند.

پوست چرب حالت روغنی به خود می‌گیرد و بعد از استحمام و خشک شدن صورت از رطوبت، با انگشت زدن به صورت قابل درک است.


روش‌های خرید بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار:

روش‌های خرید بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار:

  • خرید از مرجعی معتبر

همان طور که در بخش‌های پیشین ذکر شد، اگر چه همه‌ی انواع و تیپ‌های موجود پوستی نیازمند مراقبت و نگهداری فوق العاده هستند اما این میزان می‌بایست برای پوست چرب به مراتب بیش از سایر پوست‌ها باشد؛ حال اکر فاکتوری تحت عنوان جوش‌دار بودن هم به این فرایند اضافه شود میزان دقت لازم را بالاتر می‌برد. بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار، کرم پودری است که توسط کمپانی اصلی و به صورت کاملاً مکانیزه و از مواد ارگانیک تولید شده باشد‌. با خرید از یک مرجع معتبر که تضمین کننده اصالت کالا باشد، شما می‌توانید تا حدود زیادی از بدتر نشدن وضعیت صورتتان مطمئن شوید.

البته پیش از همه‌ی این موارد توصیه ما به شما این است که با استفاده از یک کرم ضد آفتاب مناسب در لایه زیرین هر کرم پودری، اثر آن را خنثی کنید. از طرف دیگر قیمت پرداختی در فروشگاه‌های معتبر معمولاً میزان ثابتی است.
مثلاً قیمت پرایمر، با استفاده از فرمول قیمت اصلی به اضافه میزان سود فروشنده محاسبه می‌شود، در نتیجه نمی‌تواند از حد مشخصی فراتر رفته یا کمتر از آن باشد.

  • عاری از روغن

پوست‌های چرب به اندازه کافی دارای روغن در سطح خود هستند و به علت همین وجود چربی، براق و جوش‌دار می‌شوند. حال اگر کرم پودر و یا حتی کرم ضد آفتابی که به روی‌شان زده می‌شود، دارای مقادیری روغن چرب باشد، احتمال بروز جوش بیشتر یا بزرگ شدن منافذ پست را بالاتر می‌برد. اگر فردی بخواهد از جوش بیشتر و‌ پرتقالی شدن پوستش محافظت کند، بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دارش کرم پودری با فرمول oil free است.

  • مات کننده و با پوشش دهی بالا باشد

پوست چرب، به علت چربی بالایی که دارد معمولاً براق بوده و به سرعت در تماس با مواد آرایشی اکسیده شده و رنگ نامناسبی به خود می‌گیرد؛ از این رو کرم مورد استفاده می‌بایست قابلیت مات و خنثی کردن براقیت این پوست را داشته باشد. مسئله پوشش‌دهی را نیز می‌توان در رابطه با جوش‌های پوست بررسی نمود، اگر چه پوشش‌دهی بالا نیز به نوبه‌ی خود اثر برق زدن پوست را کاهش می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توان در وصف بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار برشمرد، عبارتند از جذب سریع بالا، قابلیت آبرسانی، کنترل کننده چربی ترشح شده از پوست، عدم حساسیت در پوست، سبک و قابلیت ترکیب با سایر لوازم آرایشی، عدم ریزش در طول روز و ...... باشد.


خرید لوازم آرایش اصل و با قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما به شما فروشگاه آرایشی بهداشتی الانزا می‌باشد

اگر به دنبال مرجعی معتبر برای خرید لوازم آرایش اصل و با قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما به شما فروشگاه آرایشی بهداشتی الانزا می‌باشد. جهت مشاهده و خرید محصولات مورد نیازتان از مجموعه الانزا به نشانی الکترونیکی https://elanza.com/ مراجعه کنید‌.

فروشگاه اینترنتی الانزا https://elanza.com/ یکی از همان فروشگاه های معتبر برای خرید غیر حضوری شما است که این امکان را به شما می دهد تا در روزهای تعطیل و غیر تعطیل به صورت چت آنلاین یا از طریق شماره تماس های موجود در سایت(۰۲۱۹۱۰۰۸۲۹۲) در صورت بروز مشکل ارتباط برقرار کرده و دیگر دغدغه ی خرید اینترنتی را نداشته باشید.

ادرس: تهران، ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه خلیل زاده، پلاک ۴۱، طبقه اول - کدپستی: ۱۹۶۹۷۵۴۸۶۴

ایمیل ارتباطی: [email protected]

اینستاگرام الانزا: https://www.instagram.com/elanza.shop

لینکدین الانزا: https://www.linkedin.com/company/elanza-com

آپارات الانزا: https://www.aparat.com/Elanzacom






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5451]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن