تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798299020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سایه ابرو بهتر است یا میکروبیلدینگ ابرو؟


واضح آرشیو وب فارسی::

سایه ابرو چیست؟ و چه تاثیری در زیبایی صورت دارد؟ 

تفاوت بین سایه ابرو یا میکروبیلدینگ ابرو چیست؟ 

بطورکلی کارهای زیبایی انواع مختلفی داشته و معمولا ما بین این روش ها تفاوت هایی وجود خواهد داشت که برای هر شخصی جداگانه و براساس نیازهایش استفاده خواهد شد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با سایه ابرو بهتر است یا میکروبیلدینگ ابرو با الانزا همراه باشید. 

سایه ابرو چیست؟ و چه تاثیری در زیبایی صورت دارد؟ 

سایه ابرو چیست؟ و چه تاثیری در زیبایی صورت دارد؟ 

سایه ابرو روشی همانند تاتو کردن ابروها بوده که رنگ روشن تری از تاتو معمولی داشته و بسیار ملایم به چشم خواهد آمد، همانطور که می دانید سایه ابرو پر رنگ و غلیظ بوده و این در حالی است که خیلی از خانم ها از تاتو ابرو به دلیل غلظت رنگ آن خوششان نیامده و نیاز به سایه ای در ابروهای خود داشته تا علاوه بر پر کردن ابروهایشان حالت خاصی به آن داده و در نهایت به زیبایی صورت شان بیافزاید. این روش معمولا در قسمت هایی که تراکم کمتری از مو را دارد استفاده می شود و همانند تاتو قاب کلی برای آن وجود ندارد و ماندگاری آن بالطبع نیز کمتر خواهد بود چرا که رنگی که برای پر کردن آن به کار گرفته می شود ملایم تر از تاتو عادی است. از مهمترین مزیت های این روش این است که شما می توانید پس از چند ماه حتی مدل ابروهای خود را نیز عوض کنید و در نهایت مدل مورد علاقه خود را داشته باشید. اگر بخواهیم از تاثیرات این روش در صورت صحبت کنیم باید به این موضوع اشاره کنیم که معمولا سایه ابرو به دلیل پراکنده استفاده شدن خیلی جلب توجه نکرده و تنها در جزئیات صورت شما تغییر ایجاد خواهد کرد، به طوری که در نهایت صورتی زیبا و ابروهایی پر خواهید داشت. شما می توانید برای خرید سایه ابرو از الانزا مناسب با رنگ پوست و موی خود می توانید به این فروشگاه  معتبر مراجعه کنید و خریدتان را انجام بدهید. 

مزایای سایه ابرو چیست؟ 

اگر بخواهیم از مزایای سایه ابرو برای شما بگوییم ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که این روش از قدیمی ترین روش های پر کردن ابروها است که مزایای بسیاری داشته که شامل: 

  • پر کردن ابروهای کم پشت و بی حالت
  • قرینه کردن ابرو های غیر قرینه 
  • طبیعی بودن ابروها 
  • موقتی بودن رنگ ها و دوام کم رنگ
  • فرم و حالت دادن به ابرو 
  • درد کم در نهایت ظاهر زیبا و کامل 
  • برطرف کردن باریکی و کوتاهی ابروها

 

میکروبیلدینگ چیست؟ 

میکروبیلدینگ چیست؟ 

این روش دقیقا در مقابل سایه ابرو قرار گرفته است و روش های بسیاری برای اجرای آن وجود خواهد داشت، میکروبیلدینگ از روش های پر طرفدار در دنیا است که در جهت زیباسازی ابروهای شما به کار گرفته می شود و میکرو کار تمام تلاش خود را می کند تا ابروهایی کاملا طبیعی و پرپشت داشته باشید. اگر شما هم جز افرادی هستید که از ابروهای کم پشت و بی حالت خود خسته شده اید توصیه می کنیم برای حالت دادن و پر تر نشان دادن ابروهای خود از روش میکروبیلدینگ استفاده کنید و به زیبایی صورت خود بیافزایید.

 

تفاوت بین سایه ابرو یا میکروبیلدینگ ابرو چیست؟ 

  1. تفاوت اولیه این روش در ابزاری است که از آن برای رنگ کردن ابروها استفاده می شود. 
  2. ابزار مورد استفاده در سایه ابرو دیجیتالی بوده و ابزار مورد استفاده در میکروبلیدینگ دستی است. 
  3. در میکروبیلدینگ مبنای کار مهارت و تبحر آرایشگر خواهد بود که از طریق قوای دستی خود برای وارد کردن رنگ بر روی پوست شما استفاده خواهد کرد. 
  4. از بزرگترین تفاوت های سایه ابرو و میکروبلیدینگ باید به میزن ماندگاری آن اشاره کنیم، سایه ابرو ماندگاری بیشتری به نسبت میکروبلیدینگ ابرو دارد. 
  5. رنگ پوست نیز در انجام هر دو روش بسیار تاثیر گذار بوده و اگر شما جز کسانی هستید که پوست چرب دارید باید بدانید که رنگ ابروهایتان به زودی از بین خواهد رفت. 

میزان ماندگاری سایه ابرو و میکروبلیدینگ ابرو

جالب است بدانید از آنجایی که هم سایه ابرو و هم میکروبلیدینگ ابرو از روش های موقت به حساب می آید و جز آرایش های نیمه دائمی به شمار می آید که به شما این فرصت را می دهد تا ابروهایی مرتب و زیبا داشته باشید که مدل آن باب میل تان خواهد بود. اما میزان ماندگاری این دو روش مثل هم بوده و بین 6 ماه الی 1 سال ماندگاری دارد و زمان خاصی نمی توان برای آن تعیین کرد. اما فراموش نکنیم که ماندگاری این روش ها کلا بستگی به روش انجام آن خواهد داشت و با رعایت تمامی نکات شما در نتیجه ابروهایی زبیا و جذاب خواهید داشت. 

در صورت داشتن سایه ابرو می توان از ریمل ابرو استفاده کرد؟ 

این سوالی است که معمولا برای هر خانمی پیش خواهد آمد که در صورت داشتن سایه ابرو می توان از ریمل ابرو استفاده کرد؟ برای جواب این سوال ابتدا باید بدانید که ریمل ابرو چیست؟ تا بتوانید با تصورات درست و آگاهی کامل از ریمل ابرو استفاده کنید و نتیجه دلخواه خود را بگیرید. از آنجایی که تهیه و خریدخرید ریمل ابرو الانزا جز ابزار و محصولات آرایشی به حساب می آید که ابروهای شما را مرتب کرده و رو به بالا می زند شما می توانید جای خالی ابروهای خود را پر کرده و در نهایت به وسیله ی ریمل ابرو موهای موجود داخل ابروهای خود را رو به بالا زده و به نشاط و شادابی صورت خود کمک بسیاری خواهید کرد. 

نحوه انجام سایه ابرو 


نحوه انجام سایه ابرو 

  1. برای انجام این کار بهتر است ابتدا صورت خود را شسته و عاری از هرگونه آلودگی کنید. 
  2. پس از آن برای کم تر شدن درد هنگام انجام کار باید از پماد یا قطره بی حسی استفاده شود. 
  3. از آنجایی که در این روش باید بر روی ابروهای طبیعی خود شخص صورت بگیرد خیلی جای مانور نبوده و شما برای پر کردن ابرو تنها از رو خط ابروهای خود می توانید استفاده کنید. 
  4. جالب است بدانید تاتو کار ها برای زدن سایه بر روی ابروهای شما از یک رنگ استفاده نکرده و از چند رنگ استفاده می شود که در بعضی قسمت ها روشن تر و در بعضی قسمت ها نیز کمرنگ تر خواهد شد. 
  5. پس از بی حسی تاتو کار باید شروع به قرینه سازی کرده و پس از آن به وسیله ی سوزن و دستگاه مناسب برای این روش آغاز به کار خواهد کرد. 
  6. نتیجه این کار خیلی عجیب غریب نبوده و بهتر است بدانید که پس از انجام آن ممکن است ابروهایتان تا چند روز ملتهب و پر رنگ باشد و پس از آن نیز به حالت عادی باز گردد و در نهایت کمی ابروهایتان حالت گرفته و پر تر از قبل خواهد شد. 

خرید ابزار سایه ابرو و میکروبلیدینگ از الانزا

خرید ابزار سایه ابرو و میکروبلیدینگ از الانزا

شما می توانید برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی مانند ابزار سایه ابرو و میکروبیلدینگ به فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کنید و به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام بدهید، در صورت بروز هرگونه مشکل شما می توانید به صورت چت آنلاین با تیم مشاوران الانزا در تماس باشید و مشکلات خود را برطرف نمائید. راه های ارتباطی با این فروشگاه شامل: 

آدرس: تهران، ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه خلیل زاده، پلاک ۴۱، طبقه اول - کدپستی: 1969754864

ایمیل ارتباطی: [email protected]

اینستاگرام الانزا: https://www.instagram.com/elanza.shop

لینکدین الانزا: https://www.linkedin.com/company/elanza-com

آپارات الانزا: https://www.aparat.com/Elanzacom






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1782]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن