تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808206852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال پیامک چگونه به رشد کسب و کارها کمک می کند؟ | آخرین اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: ارسال پیامک چگونه به رشد کسب و کارها کمک می کند؟

ارسال پیامک انبوه به مخاطبان یا بازاریابی پیامکی یکی از روشهای پرکاربرد تبلیغاتی بشمار می رود. سازمانها و کسب و کارهای مختلف از طریق ارسال پیامک انبوه به مخاطبان بالقوه و مشتریان قدیمی خود آنها را از محصولات، طرحها و شرایط فروش جدید اگاه ساخته و به رشد و بهبود کسب و کار خود کمک می نمایند.   ارسال پیامک کسب و کارهای مختلف برای توسعه و افزایش سهم بازار خود نیاز به اجرای انواع روشهای بازاریابی و تبلیغاتی دارند. اجرای اصولی و هدفمند تبلیغات و هدف قرار دادن جامعه مورد نظر یکی از کارهایی است که منجر به بهبود و توسعه کسب و کار می شود. در این میان انواع روشهای تبلیغاتی مانند ارسال پیامک جزو برنامه های تبلیغاتی کارآمد قرار دارند. اگر توجه داشته باشید همه روزه انبوه پیامک های تبلیغاتی با اهداف متفاوت برای مخاطبان ارسال می شوند. این پیامک ها اگر بدقت طراحی و ارسال گردند، منجر به افزایش مشتریان و در نتیجه افزایش فروش و سودآوری می گردد. ارسال پیامک یک روش نسبتا ساده، کم هزینه و تاثیر گذار شناخته می شود. بنابراین نه تنها کسب و کارهای کوچک و نوپا بلکه سازمانها و ارگانهای بزرگ و دولتی نیز از آن به عنوان ابزاری برای معرفی و توسعه خود استفاده می نمایند. بازاریابی پیامکی نیازمند دقت و توجه به نکات اساسی برای تاثیر گذاری بر مخاطب و کسب حداکثر بهره وری دارد. رعایت این اصول منجر به افزایش مشتریان بالفعل گردیده و افزایش فروش را به همراه خواهد داشت. در ادامه به بررسی لزوم ارسال پیامک و بازاریابی پیامکی می پردازیم.  

ارسال پیامک و رشد کسب و کار   لزوم بازاریابی پیامکی در توسعه کسب و کار بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک انبوه به مخاطبان بدلیل سطح دسترسی بالای آن یک روش ساده و مطمئن محسوب می شود. فرض کنید یک محصول جدید را برای عرضه در نظر دارید و یا اینکه شرایط فروش ویژه و تخفیفات استثنایی برای محصولات و خدمات خود در نظر دارید. واقعیت این است که بدون اطلاع رسانی جامع نمی توان حداکثر بهره وری را بدست آورد. بسیاری از مخاطبان از عملکرد محصول جدید و یا شرایط فروش ویژه اطلاعی نداشته و طرح با درصد مشارکت پائین اجرا می شود. انواع تبلیغات متعدد از سوی رقبا و رقابت تنگاتنگ میان آنها و روزمرگی های زندگی مجالی برای اطلاع مخاطبان از طرحها و محصولات جدید نمی گذارد. با ارسال پیامک می توانید بطور سریع و با حداکثر دسترسی مخاطبان را از محصولات جدید و یا شرایط فروش ویژه آگاه نمائید. در بازاریابی پیامکی علاوه بر مشتریان فعلی بسته به هدف و نوع اطلاع رسانی می توان مخاطبان جدید را نیز به لیست مشتریان خود اضافه نمود. انتخاب پیام های کوتاه و تاثیر گذار، اعلام مهلت زمانی و انتخاب متن ساده و کوتاه منجر به ترغیب مخاطب می شود. قرار دادن لینک، شماره تماس و یا موارد ارتباط دو سویه مانند ارسال عدد خاصی برای کسب اطلاعات بیشتر منجر به جذب مخاطبان خواهد شد. به عنوان مثال حدود ۴۸ ساعت قبل از شروع جشنواره، شرایط فروش و یا نمایشگاه می توان اطلاع رسانی به مخاطبان را آغاز نمود. بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک انبوه میزان مشارکت مخاطبان را افزایش داده و توسعه و رشد کسب و کار را به وجود می آورد.  

تاثیر بازاریابی پیامکی در رشد کسب و کار   ارسال پیامک و رشد کسب و کار همانطور که اشاره شد بازاریابی پیامکی از طریق ارسال پیامک انبوه اقدام به اطلاع رسانی، تبلیغات و معرفی محصول، برند، شرایط فروش و رویدادهای مختلف کسب و کار می شود. هدف از ارسال پیامک می تواند هر چیزی باشد بنابراین محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. بعلاوه ارسال پیام به مناسبت های مختلف توسط بنگاه های اقتصادی منجر به افزایش وفاداری مشتریان خواهد شد.  یکی از ابزارهای قدرتمند در افزایش وفاداری مشتریان که از طریق باشگاه مشتریان صورت می پذیرد، ارسال پیامک به مشتریان باشگاه است. ارسال پیام تبریک، ارسال شرایط و طرحهای ویژه اعضا، معرفی محصولات جدید و سایر موارد از طریق پیامک به اعضای باشگاه مشتریان به ایجاد یک رابطه دو سویه میان سازمان و مشتریان کمک می کند. یک قانون در کسب و کار می گوید که جذب یک مشتری که یکبار از سازمان شما خرید کرده است بسیار ساده تر از جذب مشتریان جدید است. بنابراین ایجاد ارتباط متقابل با مشتریان قبلی می تواند به افزایش سودآوری و توسعه کسب و کار کمک نماید. اینکه با ارسال پیامک تبریک به مشتری در روز تولد به وی یادآوری نمائید که به فکر او هستید حس خوبی در مشتری به وجود می آورد. بازاریابی پیامکی می تواند با انتخاب مناسب جامعه هدف و ارسال به موقع پیام نتایج قابل قبولی را به همراه داشته باشد. در ادامه به بررسی مزیت های ارسال پیامک در بهبود کسب و کار می پردازیم.  

مزیت ارسال پیام های تبلیغاتی   مزیت های ارسال پیامک در بهبود کسب و کار برای بازاریابی محصولات و خدمات ارائه شده از سوی بنگاه های اقتصادی انواع روشهای مختلف وجود دارند. همچنین روشهای تبلیغاتی متنوعی از سوی کسب و کارهای مختلف برای افزایش سهم بازار آنها اجرا می گردد. روشهای تبلیغاتی مانند نصب بیلبورد، بنر، آگهی های روزنامه، تبلیغات آنلاین، رویدادهای مختلف مانند نمایشگاه، مراسم رونمایی و غیره هر کدام به نوعی برای اطلاع رسانی و تبلیغات یک برند بکار می روند. بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک انبوه به عنوان یکی از روشهای بازاریابی دیجیتال هم به تنهایی و هم در کنار سایر روشهای تبلیغاتی در کمپین های ۳۶۰ درجه می تواند نتایج خوبی را به ارمغان بیاورد. بازاریابی پیامکی کم هزینه، سریع و زود بازده است لذا می توان در مدت زمان کوتاهی یک پیام را به انبوهی از مخاطبان منتقل نمود. در صورتیکه سایر روشهای تبلیغاتی از پوشش کمتر، محدود و یا زمانبر برخوردار هستند. بعلاوه هزینه بالاتری را به سازمان تحمیل می کنند.  بدین ترتیب یکی از مهمترین مزیت های ارسال پیامک انبوه هزینه مقرون به صرفه، سطح دسترسی بالا، اثر پذیری سریع و اجرای در مدت زمان کوتاه است. با سفارش انواع پنل های ارسال پیامک انبوه در https://webone-sms.com با تعرفه های ویژه و قابلیت های متعدد، بهبود و توسعه کسب و کار را خواهید دید. اگر می خواهید رشد کسب و کار خود را با یک تیم حرفه ای تجربه کنید توصیه می شود انواع پنل های اس ام اس وب وان را مشاهده کنید. تعرفه های ویژه و قابلیت های مختلفی همچون گزارش دهی دقیق، سفارش خطوط پیامکی مورد نظر، خط پیامک اختصاصی، ارسال سریع پیامک بدون قطعی و تاخیر را در بسته های ارسال پیامک وب وان مشاهده کنید. وب وان انواع خدمات حرفه ای مانند بانک اطلاعاتی مخاطبان و امکان کاربری از طریق سیستم های اندروید، تبلت و لب تاپ را برای مشتریان خود فراهم آورده است.  





چهارشنبه, 16 بهمن 1398 ساعت 12:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن