تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796915465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هتاکی بی‌سابقه کارگردان سریال شبکه سه به رهبر انقلاب! | آخرین اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: هتاکی بی‌سابقه کارگردان سریال شبکه سه به رهبر انقلاب!

هتاکی بی‌سابقه کارگردان سریال شبکه سه به رهبر انقلاب!


در مطلب منتشر شده از ملاقلی پور وی به طور صریح و علنی رهبر معظم انقلاب را با عباراتی هتاکانه توصیف می کنند که تکرار این اظهارات وقیحانه حتی برای بیان عمق این جسارت توجیهی ندارد.
تصاویری از اظهارات هتاکانه عجیب علی ملاقلی پور خطاب به رهبرانقلاب، کارگردان سریال «کتونی زرنگی» در فضای مجازی منتشر شده که با واکنش‌های انتقادی بسیاری از کاربران فضای مجازی روبرو شد. در همین باره شبکه سه سیما بلافاصله بعد از ایجاد این حواشی خبر از توقف پخش سریال جدید این کارگردان داد.

در مطلب منتشر شده از ملاقلی پور وی به طور صریح و علنی رهبر معظم انقلاب را با عباراتی هتاکانه توصیف می کنند که تکرار این اظهارات وقیحانه حتی برای بیان عمق این جسارت توجیهی ندارد.

ساعاتی بعد هم ملاقلی پور که با واکنش کاربران فضای مجازی و البته خبر خروج سریالش از کنداکتور شبکه سه مواجه شده بود، ضمن تائید این اظهارات هتاکانه مطلبی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد که متن آن را در ادامه خواهید خواند:

«از دیشب حوالی پخش سریال کتونی زرنگی برخی کامنت‌ها و بحث‌های فضای مجازی که گاهی در فضای احساسی رقم می‌خورد در برخی فضاها دست به دست شده و جوری وانمود شده که گویی بنده با انقلاب اسلامی تضاد دارم!

سابقه مستندسازی بنده نشان می‌دهد که مدافع جریان انقلاب اسلامی و امام خمینی هستم آن هم به واسطه سال‌ها مطالعات تاریخی سیاسی که علاقه همیشگی بنده است و بارها کتب مختلف در این باب را در صفحه شخصی به علاقه‌مندان به تاریخ و سیاست و انقلاب اسلامی معرفی کردم.

البته نکات و انتقادات و اختلاف سلیقه‌های شخصی هم در این موارد دارم اما اینها باعث نمی‌شود که هیچگاه در مقابل اسلام بایستم. گاهی جدل‌های درون انقلاب اسلامی نباید باعث شود دچار دوگانگی شویم. می‌دانم برخی کامنت‌ها و مطالب بنده تند بوده و باعث ناراحتی طرفداران رهبری شده است که قصد کدورت نداشتم و از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

البته اینقدر توان تشخیص دارم که رخت چرک‌ها را جلوی غریبه‌ها نشویم و با تمام اعتقادات خاص و انتقاداتم بارها در مناظره‌های سیاسی شکل گرفته پس از مستند جنجالی راه طی شده که با افراد نهضت آزادی داشتم از آقای خامنه‌ای در مقابل جریان‌های کمونیست و لیبرال دفاع کردم که گواه این حرف مناظره‌های بنده در دانشگاه شریف و دانشکده پرستاری شهید بهشتی و جشنواره عمار هست. اگر در خانه بحثی شد و صدایم بیرون رفت دلیل بر این نیست که من بیرون خانه ایستاده‌ام...».




اما درباره این ماجرا چند نکته قابل بیان است:

1. صداوسیما جدای از آنکه باید جلوی پخش فیلم ساخته شده این کارگردان بی خرد و البته هتاک را بگیرد، باید برای همیشه او را از سریال سازی محروم کرده و خسارت ساخت این سریال را به بیت امال برگرداند.

2. تا چه زمانی باید افرادی که از طریق رسانه ملی به نان و نوایی رسیده و یا شهرتی دست و پا کرده اند علیه اعتقادات یک ملت لب به سخن بگشایند؟ دقت مدیران صداوسیما قرار است چه زمانی کاملا برقرار شود تا به اصطلاح هنرمند و مجری نتواند از این دیوار بالا رفته و از آنجا آب دهانی بیاندازد؟

3. چرا نباید گزینش دقیقی در این میان باشد تا معتقدان واقعی به آرمان های اسلام و انقلاب سرکار بیایند و از این طریق تولیدات لازم را داشته باشند. نگاه به صداوسیما به عنوان منبع درآمد یا دریچه کاسبی آفتی است که در برخی اوقات مانند همین موضوع رخ نمایی می کند.

4. این تصور شکل گرفته که برخی به اصطلاح هنرمندان هتاکی را به اوج می رسانند و بعد با تعدیل مواضع و یا سکوت مقطعی دوباره از مواهب صداو سیما بهره می برند. سوال اساسی این است که مدیران صدا و سیما با عقب نشینی های غیرصادقانه هنرمندان پرحاشیه، سادلوحانه قانع می شوند یا فقط تلاش دارند اوضاع کمی عادی شود و نه سیخ بسوزد و نه کباب؟! آینده کاری و نحوه مواجه با ملاقلی پور هتاک جواب این مسایل را به زودی خواهد داد. منبع: جهان نيوز



شنبه, 12 بهمن 1398 ساعت 15:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن