تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796357224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش تفسیر برگه آزمایش خون در آنی آزما | آخرین اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: آموزش تفسیر برگه آزمایش خون در آنی آزما

تفسیر آزمایش یکی از اصلی ترین دغدغه های ما هنگام انجام آزمایش می باشد. همه ما به نحوی دوست داریم تا از جواب آزمایش های خود سر در بیاوریم و بتوانیم تا قبل از مراجعه به پزشک تا حدودی از نتایج موجود در برگه جواب آگاه شویم. از آنجا که هر آزمایشگاهی از روش ها و دستگاه های مخصوص به خود استفاده می نماید، تفسیر آزمایش برای همه جواب ها به یک صورت نمی تواند باشد و باید با توجه به رنج نرمال و واحد هر تست، نتایج را مورد بررسی قرار داد. آزمایشگاه آنی آزما یک آزمایشگاه آنلاین می باشد که به منظور ارئه خدمات آزمایشگاهی غیر حضوری مانند خدمات نمونه گیری در منزل برای شهروندان عزیز تاسیس گردیده است. امروزه به دلیل مشغله فراوانی که افراد دارند و عدم وجود فرصت و زمان کافی برای مراجعه حضوری به آزمایشگاه و همچنین وجود عوامل محیطی مثل ترافیک و آلودگی، نیاز به یک آزمایشگاه آنلاین و غیر حضوری مثل آنی آزما بیشتر از پیش احساس می شود. برگه جواب ها در این آزمایشگاه بسیار ساده و قابل فهم می باشد و شما به راحتی می توانید تفسیر آزمایش خود را تا زمان مراجعه به پزشک انجام دهید.  

تفسیر آزمایش خون تفسیر آزمایش خون یکی از اصلی ترین آزمایش هایی می باشد که می تواند تا حدودی وضعیت کلی بدن شما را نشان دهد. از آنجایی که بیشتر آزمایش های انجام شده از طریق آزمایش خون می باشد، تفسیر آزمایش خون می تواند تا حد زیادی از وضعیت بیماری های موجود در شما اطلاع دهد. تفسیر آزمایش خون در صورتی که از تکنیک ها و روش های تفسیر آزمایش اطلاع داشته باشید، کار بسیار ساده ای می باشد. فقط کافیست جواب های آزمایش خود را با ستون مربوط به رنج نرمال هر تست مقایسه کنید. اگر جواب های آزمایش بیش تر یا کمتر از حد نرمال باشد، می تواند بیانگر یک بیماری یا یک مشکل در بدن شما باشد. شما در آزمایشگاه آنلاین آنی آزما به دلیل اینکه جواب های نهایی بسیار ساده و قابل تفهیم و قابل مقایسه هستند، به راحتی می توانید تفسیر آزمایش خون را برای خود داشته باشید. تفسیر آزمایش بارداری تفسیر آزمایش بارداری یا تست بتا، برای سنجش میزان BHCG موجود در خون یا ادرار فرد انجام می شود. با شروع روند بارداری، میزان BHCG موجود در بدن به طور قابل توجهی افزایش می یابد که از سنجش میزان آن برای بررسی بارداری و موارد دیگر استفاده می شود. یکی از اصلی ترین دغدغه زوجین در زندگی مشترک، بچه دار شدن یا جلوگیری از آن می باشد. همه حداقل یک بار برای انجام این آزمایش یا آگاهی از نتیجه آن به آزمایشگاه مراجعه کرده ایم ولی گاها به دلیل مشغله های روزمره و یا حتی مواردی مثل ترافیک و آلودگی هوا نمی توانیم مستقیما به آزمایشگاه مراجعه نماییم.  

 آزمایشگاه آنلاین آنی آزما با پذیرش آنلاین و اینترنتی آزمایش بارداری شما، این امکان را می دهد تا بدون کوچک ترین دردسر و اذیتی به راحتی آزمایش خود را در محل کار یا خانه انجام داده و جواب آزمایش خون بارداری یا آزمایش ادرار بارداری خود را نیز به صورت غیرحضوری و از طریق وبسایت آزمایشگاه دریافت نمایید. در طول بارداری، سلول هایی که در تشکیل جفت نقش دارند باعث تولید HCG یا گنادوتروپین  جفتی انسان (Human Chorionic Gonadotropin) می شوند. در نتیجه انجام آزمایش بارداری و سنجش میزان HCG می تواند بیانگر وضعیت بارداری یا عدم بارداری افراد باشد. تفسیر آزمایش بارداری بسیار ساده است. این آزمایش برای اولین بار حدود 11 روز پس از تشکیل جفت در خون قابل اندازه گیری می باشد. میزان بتا در طول هر 48 تا 72 ساعت، دو برابر می شود. در حدود8 تا 11 هفته پس از تشکیل جفت، مقدار HCG به بیشترین مقدار سرمی خود می رسد. پس از این دوره، مقدار بتا در خون کاهش یافته و تا پایان بارداری روند نزولی خود را ادامه می دهد. انجام آزمایش بارداری در آزمایشگاه آنی آزما بسیار سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود و شما به راحتی می توانید با تفسیر آزمایش بارداری به وسیله رنج نرمال موجود در جواب تست، از بارداری و حتی تا حدودی از چند هفته بودن بارداری خود اطلاع یابید. تفسیر آزمایش قند خون تفسیر آزمایش قند خون برای بررسی احتمال ابتلا به دیابت و همچنین تعیین نوع دیابت در افراد انجام می شود. شناخت جزئی از این آزمایش می تواند در تفسیر آزمایش قند خون بسیار تاثیر گذار باشد. آزمایش قند خون همان طور که از اسم آن نیز مشخص است، برای اندازه گیری میزان قند خون افراد استفاده می شود. با افزایش سن و در اثر الگوهای بد رفتاری و غذایی، بسیاری از افراد در کشور ایران به دیابت مبتلا می شوند و یا اینکه مستعد ابتلا به آن هستند. یکی از راه های بررسی ابتلا افراد به دیابت و بیماری های مربوطه، بررسی میزان قند خون افراد می باشد.

  آزمایش قند خون برای اندازه گیری میزان قند موجود در خون افراد استفاده می شود. در این آزمایش افراد مختلف برای بررسی ابتلا یا عدم ابتلا به بیماری دیابت آزمایش می دهند. همچنین آزمایش قند خون برای بررسی تاثیر دارو ها و نحوه روند درمان بیماری در افراد دیابتی مورد استفاده قرار می گیرد. شما به راحتی می توانید در جواب های آزمایش آزمایشگاه آنلاین آنی آزما وضعیت قند خون خود را مورد ارزیابی قرار دهید و نسبت به انتخاب روش درمانی مناسب اقدام نمایید. تفسیر آزمایش CBC تفسیر آزمایش CBC یا شمارش کامل سلول های خونی، یک آزمایش بسیار رایج و کاربردی در آزمایشگاه های تشخیص طبی است که اطلاعات مهمی را در اختیار پزشک قرار می دهد. این آزمایش یکی از روتین ترین آزمایشات درخواستی هر پزشک می باشد و علی رغم ساده بودن آن، اطلاعات بسیار کاربردی و حائز اهمیتی برای پزشک فراهم می نماید.   آزمایش CBC یکی از آزمایش های روتین می باشد که برای ارزیابی و شمارش سلول های خونی استفاده        می شود. این سلول ها شامل گلبول های سفید یا WBC، گلبول های قرمز یا RBC و پلاکت ها می باشد. همان طور که ذکر شد، آزمایش CBC در موارد بسیاری می تواند کاربرد داشته باشد. از تفسیرآزمایش CBC    می توان برای تشخیص موارد زیر استفاده کرد:  

بررسی احتمال وجود آنمی بررسی علت وجود سایر علائم مثل تب، ضعف، درد و غیره ارزیابی وضعیت خونی شما پی بردن به علت مشکلات انعقادی بررسی میزان سلامت جسمانی شما پس از انجام درمان های خاص مثل شیمی درمانی تفسیر آزمایش CBC برای موارد زیادی می تواند درخواست شده باشد.  



چهارشنبه, 18 دی 1398 ساعت 08:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن