تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817753864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام جم ورزش - افزایش قیمت بنزین روی بازار خودرو و لوازم یدکی اثر گذاشته است


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: یک کارشناس اقتصادی می گوید با توجه به گرانی بنزین موارد متعددی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت اما این اتفاق به صورت همزمان رخ نخواهد داد.



به گزارش جام جم آنلاین ، علی نهالی کارشناس امور اقتصادی در گفت وگو با جام جم آنلاین مطرح کرد: اکنون یکی از بدیهی ترین اصل های اقتصادی این است که گرانی بنزین بر روی موارد متعددی تاثیر گذار خواهد بود و تاثیرگذارترین مورد به گرانی مجدد برمی گردد. نهالی گفت: برای مسئله گرانی در اقتصاد ایران نمی توان دیگر حد و مرز تعیین کرد اما آنچه که مشخص به نظر می رسد این است که از گرانی مجدد گریزی نیست و به نظر من تمام آنچه که خلاف این گفته می شود واقعیت ندارد. این کارشناس اقتصادی افزود: ما بی شک با یک گرانی دیگر مواجه خواهیم شد. اما تفاوت آن با دفعات قبلی این است که گرانی آتی به صورت موج نخواهد بود و به تدریج رخ می دهد. منظور این است که قرار نیست مثلا مواد غذایی و یا لوازم خانگی به طور همزمان گران شوند. وی در ادامه گفت: این گرانی به صورت همزمان نخواهد بود. به تدریج گرانی کنونی تشدید می شود و در اجناس و موارد مختلف با گرانی جدیدی روبرو می شود. مسلم است که بازار خودرو و لوازم یدکی جز نخستین مواردی هستند که با گرانی مجدد روبرو خواهند شد. نهالی یادآور شد: البته در مقطع کنونی ما گرانی نخواهیم داشت. ثباتی بر روی قیمت انواع کالا و مواد غذایی وجود دارد که پیش بینی می شود این ثبات تا پنج ماه آینده وجود داشته باشد. کارشناس امور اقتصادی تاکید کرد: البته ممکن است پیش از موعد مقرر اتفاقات دیگری رخ دهد و گرانی زودتر از این برسد. در واقع باید بگویم پیش بینی اینکه تا پنج ماه ثبات خواهیم داشت مربوط به قبل از گرانی بنزین بود. وی بیان داشت: اکنون با شرایط جدیدی روبرو هستیم که می تواند همه چیز را تحت تاثیر خود قرار بدهد. الان مدام بر روی این تاکید می کنند که چیزی قرار نیست گران شود اما در اینجا هم پیش بینی می شود که ممکن است گرانی در برخی اقلام تا پیش از پایان سال جدید به وجود بیاید. نهالی در ادامه گفت: قیمت خودرو همین الان هم تحت تاثیر قرار گرفته و شاهد افزایش آن هستیم. البته با تدبیر و برنامه ریزی می توان در بازار خودرو ثبات را از همین اکنون به وجود آورد. این کارشناس تصریح کرد: کنترل قیمت لوازم یدکی اتومبیل یکی از علل اصلی جلوگیری از افزایش قیمت هاست. باید بتوانیم در اینباره راهکارهای مناسبی را پیدا کنیم تا از به وجود آمدن گرانی مجدد در بازار خودرو جلوگیری کنیم. وی در پایان گفت: مسئله گرانی می تواند به بحران بزرگی تبدیل شود. می توان پیش از تبدیل شدن آن به یک بحران بزرگ با راهکارهای متعددی از بروز آن جلوگیری کرد تا این بحران به وجود نیاید.


دوشنبه 25 آذر 1398 ساعت 08:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن