تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818198335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاینکس: نمی‌دانم نویر به جام جهانی می‌رسد یا خیر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: هاینکس: نمی‌دانم نویر به جام جهانی می‌رسد یا خیر
سرمربی بایرن مونیخ با اعلام این که مانوئل نویر در بازی فردا با کلن هم غایب است اعلام کرد اطلاعی از وضعیت دروازه‌بان آلمان در جام جهانی ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : مانوئل نویر از سپتامبر ۲۰۱۷ تاکنون به دلیل مصدومیت برای تیمش به میدان نرفته است. این دروازه‌بان هر چند در تمرینات تیم خود حضور دارد ولی به دلیل مصدومیت جایی در ترکیب تیم ندارد.


یوپ هاینکس در نشست خبری قبل از بازی با کلن که فردا شنبه برگزار می‌شود گفت: مانوئل با ما تمرین می‌کند ولی فردا نمی‌تواند به میدان برود. درباره فینال جام حذفی هم نمی‌توان صحبت کرد.




او در ادامه صحبت‌هایش گفت: نمی‌دانم برای تیم ملی اوضاع چطور خواهد بود. این به دکتر مانوئل و خود او بستگی دارد ولی خود نویر خیلی دوست دارد در جام جهانی باشد و سخت تلاش می‌کند.
در صورتی که مانوئل نویر نتواند برای جام جهانی آماده شود، تراشتگن دروازه بان بارسلونا به همراه تیم ملی در جام جهانی دروازه‌بان اول ژرمن‌ها خواهد بود.




ایسنا 





۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن