تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817930831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تندگویان: از شورای شهر تهران گله‌مندم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تندگویان: از شورای شهر تهران گله‌مندم
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان این که بین ۶۰ تا ۷۰ تشکل مردم‌نهاد جوانان در شهر تهران فعال هستند، بر لزوم برون‌سپاری فعالیت‌های شهرداری به تشکل‌های مردم‌نهاد جوانان تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز : محمدمهدی تندگویان در همایش «جوان شهر» با تاکید بر اهمیت مطالبه‌گری در حوزه جوانان افزود: در حال حاضر جوانان در جایگاه واقعی‌شان قرار ندارند و دو نسل از جوانان کشور نادیده گرفته شده‌اند.


وی با اشاره به این که در مدت هفت ماه اخیر به ۱۲ استان کشور سفر کرده‌ و با تشکل‌های مردم‌نهاد جوانان آنان دیدار داشته‌ است، اظهار کرد: انقلابی که باید در حوزه جوانان شکل بگیرد در حال حاضر شکل گرفته است و نمونه‌های آن را مانند تحول در اقتصاد سنتی ایران و تجارت الکترونیک می‌توان در کشور دید.


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این که مثال‌های زیادی از تشکل‌های جوانان در کشور وجود دارد و آنها کارهای بزرگی را بدون حمایت‌های دولتی انجام داده‌اند، تصریح کرد: هفته آینده با حضور تشکل‌های گردشگری جوانان نیز همایشی در این حوزه برگزار خواهد شد.


تندگویان با انتقاد از این که دولت گاهی سد راه جوانان می‌شود، تصریح کرد: جوانان خودشان می‌توانند گلیمشان را از آب بیرون بکشند.


وی با بیان این که از شورای شهر تهران گله‌مند است، ادامه داد: در تهران نزدیک به دو هزار تشکل مردم‌نهاد فعالیت می‌کنند که بین ۶۰ تا ۷۰ تشکل مربوط به حوزه جوانان است. ساماندهی و تقویت این تشکل‌ها به حل مشکل اشتغال کمک خواهد کرد؛ چرا که نمی‌توانیم با این حجم از جمعیت جوان مساله اشتغال آنها را با جذبشان در دولت، شهرداری و... حل کنیم.


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این که فعالیت‌های تبلیغاتی شهر تهران که از ردیف بودجه خوبی نیز برخوردار است، این امکان را دارد که به تشکل‌های حوزه جوانان برون‌سپاری شود، تصریح کرد: این اقدام به نفع شورای شهر برای کاهش هزینه‌هایش نیز است.


تندگویان با بیان این که «مدیریت جوانان بر شهر» عنوانی است که در سطح جهانی مطرح شده و اکنون زمانی است که باید در این زمینه با دنیا همگام شد، اظهار کرد: در فروشگاه‌هایی مانند شهروند با جوان‌گرایی در مدیریت می‌توان نتایج را تا حد زیادی افزایش داد. مدیریت شهری باید در اختیار جوانان باشد. در زمان فعالیت آقای کرباسچی به عنوان شهردار تهران نیز شاهد آغاز فعالیت ایشان در سن ۳۰ سالگی در عرصه مدیریت شهری بودیم.


وی با انتقاد از این که برخی از افراد نگاهشان به جایگاه شهردار به عنوان رئیس‌جمهور آینده است، ادامه داد: این جایگاه شغلی خدماتی است و هیچ کس به اندازه جوانان با تکنولوژی‌های جدید برای استفاده در این عرصه آشنا نیست.


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت خود در شورای شهر چهارم و مطرح کردن طرح تجارت الکترونیک شهری در شورای شهر نیز توضیح داد: باید برای مدیریت تجارت الکترونیک شهری سامانه مرکزی ایجاد شود؛ چرا که حجم بالایی از درآمد در این عرصه تولید می‌شود. میزان این درآمد به بیش از ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان می‌رسد اما به دلیل نبود مدیریت در آن هیچ عوارضی از محل این تجارت به شهرداری پرداخت نمی‌شود و ما باید با مدیریت این جایگاه تن به حمایت از آنها بپردازیم و هم حقوق مردم شهر را در نظر بگیریم.


به گزارش ایسنا، تندگویان در پایان با تاکید بر اهمیت برون‌سپاری مسئولیت‌های اجرایی دولت و شهرداری تاکید کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد جوانان به دلیل معافیت‌های مالیاتی و بیمه‌ای محل خوبی برای انجام این‌گونه فعالیت‌ها هستند و می‌توانند از میزان هزینه‌های این دستگاه‌ها بکاهند.









۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن