تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817744834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین معضل شهری تهرانی‌ها چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مهمترین معضل شهری تهرانی‌ها چیست؟
رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به کاهش 13 درصدی تماس ها با سامانه 137 در نیمه دوم سال 1396 افزود: بیش از 67 درصد تماس ها با سامانه 137 در حوزه خدمات شهری است.
آفتاب‌‌نیوز : محمد جواد شیرازی در تشریح عملکرد سامانه 137 گفت: بر اساس گزارش آماری سامانه مدیریت شهری 137، در شش ماهه دوم سال 96، شهروندان تهرانی بیش از 915 هزار تماس با این سامانه برقرار کردند که این میزان تماس نسبت به نیمه نخست همان سال حدود13.9 درصد کاهش داشته است.


او گفت: از مجموع تماس های شهروندان نزدیک به 600 هزار درخواست در این سامانه ثبت و به واحدهای اجرایی شهرداری ارجاع شده است که در این میان حوزه خدمات شهری بیش از 67 درصد پیام ها را به خود اختصاص داده و بیشترین فراوانی موضوعات نیز در این حوزه شامل رفع سد معبر دستفروشان، نظافت معابر شهری و رفع خطر درختان شکسته است.
وی تاکید کرد: آمار به ثبت رسیده در سامانه 137 نشان می دهد حوزه فنی عمرانی، شهرسازی، اجتماعی و ترافیک به ترتیب در رتبه های بعدی مطالبات شهروندان قرار داشته اند و بیشترین درخواست نیز از سوی شهروندان مناطق 1، 2 و 4 بوده است.


ثبت 231 هزار تماس در شش ماهه دوم سال گذشته با سامانه 1888


رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران در تشریح عملکرد شش ماهه دوم سامانه 1888 نیز گفت: آمار ارائه شده توسط سامانه 1888 بیانگر برقراری ارتباط بیش از 231 هزار شهروند با این سامانه از طریق راه های ارتباطی مختلف می باشد و بر همین اساس مشخص شد 90 درصد از مجموع پیام های ثبت شده در سامانه 1888 به حوزه اجرایی ارسال و 20 درصد پیام ها نیز به دلایلی همچون عدم صحت خبر، عدم احزار هویت پیام دهنده و عدم امکان ارتباط با شهروند قابلیت ارجاع نداشته است.
وی ادامه داد: این گزارش نشان می‌دهد 95 درصد پیام های شهروندان در قالب انتقاد و شکایت و 5 درصد نیز تقدیر و تشکر از حوزه های مختلف شهری بوده است. لازم به ذکر است از میان 95 درصد پیام های انتقادی و شکایتی، بیشترین دغدغه شهروندان شامل موضوعات حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری است.


وی یکی از موثرترین و مهم ترین اقدامات سامانه 1888 را برگزاری هفتگی جلسات ارتباط مستقیم با مدیران ارشد شهرداری تهران دانست و تاکید کرد: بخش قابل توجهی از درخواست ها و مطالبات مردمی طی این جلسات حل وفصل و رسیدگی شده است.
شیرازی تاکید کرد: در همین راستا در شش ماه دوم سال96 تعداد 17 جلسه ارتباط مستقیم با حضور کلیه شهرداران مناطق و همچنین معاونین توسعه منابع انسانی، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، شهرسازی و معماری، مالی و اقتصادی شهر و هماهنگی و امورمناطق برگزار شده است و مجموعاً 1532 شهروند به صورت تلفنی و حضوری با مدیران ارشد ارتباط برقرار کرده و 763 فقره دستور نیز در راستای این ملاقات‌ها صادر شده است.


او ادامه داد: موضوعات مربوط به سدمعبر دستفروشان، مزاحمت‌های صنفی صنایع و مشاغل مزاحم، سد معبراصناف، صورت وضعیت پیمانکار از عمده موضوعات مطروحه شهروندان با مدیران شهری در جلسات ارتباط مستقیم 1888 بود.


منبع:ایسنا





۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن