تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817759683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام جم ورزش - اهمیت کسب کرسی بین المللی در رشته وزنه برداری


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: برنامه «مجله وزنه برداری» رادیو ورزش با آرش عبدی، سردبیر خبرگزاری میزان و حسین مقامی، دبیر سابق فدراسیون وزنه برداری، گفتگو کرد.



به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش، آرش عبدی، سردبیر خبرگزاری میزان در خصوص انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری، اظهار داشت: این روزها صحبت های زیادی درباره انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری مطرح می شود که بیشتر صحبت ها هم در مخالفت با کاندیداتوری مرادی بوده است. مردای برای پست ریاست فدراسیون جهانی، دبیرکلی، نایب رئیس اول، نواب رئیس و هیأت رئیسه کاندید شده بود که از همه انتخابات به جز انتخابات نواب رئیس انصراف داد که آنجا هم رأی نیاورد.

عبدی ادامه داد: مرادی قبل از انتخابات حمایت زیادی از رئیس کنفدراسیون وزنه برداری اروپا انجام داد که رغیب جدی آیان به حساب می آمد. به نظرم تفکر مرادی این بود که رئیس کنفدراسیون وزنه برداری اروپا به راحتی می تواند آیان را شکست دهد و به همین جهت مصاحبه تندی هم علیه وی انجام داد. اکنون که آیان به عنوان رئیس فدراسیون جهانی انتخاب شده، گفته می شود به دنبال تصویه حساب با وزنه برداری ایران است؛ اما به اعتقاد من این اتفاق نمی افتد و خود را زیر سوال نخواهد برد.

حسین مقامی، دبیر سابق فدراسیون وزنه برداری در ارتباط با دستاوردهای ایران در انتخابات اخیر فدراسیون جهانی وزنه برداری در تایلند، گفت: انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری هفته گذشته برگزار شد. متأسفانه هزینه بسیار زیادی از پولی که می بایست برای زیرساخت های وزنه برداری کشور انجام می شد، صرف سفرهای متعدد شد؛ البته نه فقط برای شخص رئیس فدراسیون، بلکه به اسم شرکت در رایزنی انتخابات فدراسیون جهانی، رئیس فدراسیون در سفرها تعدادی افراد را درکنار خود داشتند.

وی افزود: به اعتقاد من باید ببینیم کرسی در جمهوری اسلامی ایران چقدر برای ورزش کشور می تواند مؤثر باشد. ما در المپیک 2012 دو طلا و 3 نقره گرفتیم و شاید این نتیجه بی نظیرترین افتخارات ما در تاریخ ورزش کشور بوده است؛ در حالیکه ما در این زمان هیچ کرسی نداشتیم و به راحتی مدال گرفتیم. اینکه گفته می شود مشکلی که در المپیک ریو به وجود آمد به خاطر نداشتن کرسی بود، به نظرم یک مقدار فرافکنی است؛ این اتفاق اصلاً هیچ ارتباطی به نداشتن کرسی نداشت.

دبیر سابق فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد: امروز وزنه برداری داخلی کشور مریض است و دچار مشکل هستیم؛ آن وقت چطور به گفته رئیس فدراسیون می توانیم وزنه برداری دنیا را اصلاح کنیم. متأسفانه امروز دو نفر از قهرمانان المپیک ما یعنی سهراب مرادی و کیانوش رستمی معلوم نیست کجا هستند و به خاطر ابتدایی ترین چیزها از اردو خارج شده اند.

برنامه زنده «مجله وزنه برداری» کاری از گروه مسابقات ورزشی، با اجرای محمدرضا منصوریان و تهیه کنندگی عباس حیدری، به مدت 55 دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم علاقه مندان می شود.


سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 14:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن