تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818701594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق اولین هدف 97 ؛ صعود برانکو و شاگردانش


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تحقق اولین هدف 97 ؛ صعود برانکو و شاگردانش
پرسپولیس به لطف تساوی بدون گلی که در خانه نسف قارشی به دست آورد به عنوان اولین تیم ایرانی راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان شد.
آفتاب‌‌نیوز :  از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس درحالی به مصاف نسف قارشی ازبکستان خواهد رفت، که با یک تساوی در زمین حریف ازبک خود صعودش به مرحله حذفی را قطعی می کند.


بازی رفت دو تیم با برتری 3 بر صفر  شاگردان برانکو به پایان رسید اما شرایط در دیدار برگشت متفاوت است، پرسپولیس از فرم ایده ال خود دور شده است و نسفی که در زمین خود آخرین امیدهایش برای بقا را جستجو میکند


در جدول این گروه السد و پرسپولیس با 9 امتیاز رتبه های اول و دوم جدول را در اختیار دارند،نسف قارشی 6 امتیاز سوم است و الوصل بدون امتیاز تیم حذف شده این گروه به شمار می آید.


با گزارش لحظه به لحظه این دیدار همراه شوید:


 


داور:  علی عبدالنبی      کمک داور: محمد سلمان- عبدالله الراوییمی   


 


کارت زرد: گانیف (76) نسف قارشی


کارت قرمز:-


 


ترکیب نسف قارشی: 


کواتوف، گلبان، اشمورادوف، خاسانوف،ژامروبکوف، گانیف(78- نارزولائف​)، راحمتوف،رشیدخانوف، کنجابائوف (62- سران دراگان) ، لوکیچ و عبژولیکوف


 


ترکیب پرسپولیس:


علیرضا بیرانوند،صادق محرمی، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی،کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی(68- احمد نوراللهی )، وحید امیری(86- شایان مصلح) و علی علیپور (90- بشار رسن)


 


دقایق حساس:


دقیقه 01: پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و روی اشتباه مدافعان نسف فرشاد احمدزاده صاحب توپ شد که ارسال این بازیکن از سمت چپ با ضربه سر نعمتی از بالای دروازه به بیرون رفت.


دقیقه 17: ارسال خطرناک لوکیچ از سمت راست با واکنش بیرانوند همراه شد و در ادامه سیدجلال حسینی توپ را از جلوی پای مهاجم ازبک دور کرد.


دقیقه 26: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس در موقعیتی مناسب را وحید امیری با ضربه بد خود به دیوار دفاعی کوبید.


دقیقه 38: فرار لوکیچ از جناح راست و سانتر تند و تیز این بازیکن که این توپ را سیدجلال به خوبی برگشت داد.


دقیقه 41: سانتر رو به جلوی صادق محرمی را علیپور به بالای دروازه نسف زد.


دقیقه 44: ارسال بلند به روی دروازه نسف را احمدزاده با ضربه سر برای علیپور کاشت اما ضربه مهاجم پرسپولیس با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.


دقیقه 50: حرکت خوب بازیکنان پرسپولیس از جناح راست با سانتر احمدزاده همراه شد که این موقعیت با ضربه کم دقت نعمتی راهی اوت شد.


دقیقه 61: ضربه برگردان مهاجم نسف به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.


دقیقه 66: پاس در عرض علیپور پشت محوطه  جریمه ربیع خواه را صاحب موقیت شوتزنی کرد که ضربه این بازیکن در دستان دروازه بان نسف قرار گرفت.


دقیقه 71: همکاری خوب بازیکنان پرسپولیس و پاس امیری برای نوراللهی که ضربه فنی این  بازیکن پرسپولیس با واکنش کواتوف راهی کرنر شد.


دقیقه 79: پاس در عمق نوراللهی برای علیپور پشت مدافعان نسف به این بازیکن رسید اما شوت پرقدرت مهاجم پرسپولیس از راویه بسته را  کواتوف مهار کرد.


دقیقه 83: شوت دیدنی کامیابی نیا از میانه های زمین را کواتوف که چند قدمی از دروازه خارج شده بود با واکنش خود به کرنر فرستاد.


دقیقه 87: سانتر خوب کامیابی نیا پشت محوطه جریمه به نوراللهی رسید که شوت سنگین این بازیکن را کواتوف مشت کرد.
ایلنا 





۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن