تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821023889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه استان همدان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه استان همدان
خبرگزاري فارس:مكاني ‌و كريميان‌ در تيم‌ فوتبال‌ پاس، راهيابي ‌سه ‌دانش‌آموز همداني ‌به‌ مرحله ‌دوم ‌المپياد شيمي، برگزاري رقابت‌هاي كنگ‌فو قهرماني، برگزاري دومين جشنواره شعر دفاع مقدس و... از مهمترين اخبار امروز استان همدان است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل‌از‌ سايت‌ اطلاع‌رساني‌ پاس ‌همدان‌، سوشامكاني و مهرداد كريميان امروز رسما" به تيم فوتبال پاس همدان پيوستند.
اين دو بازيكن شيرازي امروز با حضور در هيئت فوتبال استان همدان قرارداد دو ساله خود با باشگاه پاس را به ثبت رساندند تا رسما" به جمع سبزپوشان همداني بپيوندند.
بنا به گزارش سايت اطلاع‌رساني باشگاه پاس همدان، همچنين به پيشنهاد باشگاه سپاهان اصفهان، باشگاه پاس به دنبال جذب دو بازيكن مشمول خدمت سربازي اين باشگاه اصفهاني است. حامد رسولي و محسن حميدي دو بازيكن تيم فوتبال سپاهان هستند كه طي هفته جاري با عقد قراردادي رسمي به مدت دو سال به عضويت باشگاه پاس همدان در‌ مي‌آيند.

*سه دانش‌آموز همداني به مرحله دوم المپياد شيمي كشور راه يافتند
رئيس سازمان آموزش و پرورش استان همدان گفت : سه دانش‌آموز از همدان به مرحله دوم المپياد شيمي كشور راه يافتند.
ابراهيم سحرخيز افزود: دانش آموزان دبيرستان علامه حلي همدان پس از انتخاب در مرحله استاني در رقابت با 300دانش‌آموز نخبه كشور با بالاترين امتياز به مرحله دوم راه يافتند.
وي ادامه داد: محمدصادق زنديان، محمدسعيد حجه‌فروش و عليرضا ذهي‌مفرد اگر در المپياد شيمي كشور حايز رتبه شوند، امسال در المپياد جهاني شركت خواهند كرد.

*رقابت‌هاي كنگ فو قهرماني كشور تابستان امسال در همدان برگزار خواهد شد.
اين رقابت ها يك هفته پس از اتمام المپياد ايرانيان برگزار مي شود و تاكنون350 كونگ فوكار از30 استان كشور براي شركت در آن اعلام آمادگي كرده اند.

*احياي فريضه امر به معروف و نهي از منكر وظيفه اي همگاني است
دبير شوراي امر به معروف ونهي از منكر همدان گفت: فريضه امر به معروف و نهي از منكر در دين مبين اسلام و قانون اساسي داراي جايگاه ويژه و احيا ي اين فريضه در جامعه وظيفه همگاني را مي طلبد .
محمد جواد بيات امروز در نشست استاني ستاد امر به معروف ونهي از منكر افزود: با توجه به تهاجم فرهنگي دشمنان اسلامي و تخريب روحيه معنوي بايد نهادينه كردن فريضه امر به معروف و نهي از منكر در جامعه انجام شود.

*معرفي فرهنگ ايراني هدف جشنواره فيلم كودك و نوجوان بود
به گزارش خبرگزاري‌فارس‌به‌نقل‌از‌روابط عمومي بيست‌‌و‌دومين جشنواره ‌فيلم ‌كودك‌ و نوجوان‌ مديراجرايي ‌جشنواره‌ فيلم‌ كودك‌ گفت: از ابتدايي كه بيست‌ و دومين جشنواره بين‌المللي كودك و نوجوان كليد خورد، سعي شد به معيارهاي‌اسلامي ‌در ‌طراحي‌ها و ساخت‌ بازي‌هاي‌ فكري توجه شود.
جعفر زمرديان ‌افزود: در سئوالات ‌اين ‌بازي‌هاي ‌فكري‌ علاوه ‌بر ‌سئوالاتي كه معرف فرهنگ ايرانيان از ابتدا تاكنون است، سئوالاتي در مورد اسلام و تاريخ اسلام نيز گنجانده شده است.
وي با اشاره به بين‌المللي بودن اين جشنواره گفت: به تمام ميهمانان بين‌المللي بسته‌هاي فرهنگي‌ هديه شد تا بيشتر با ايران، مردم آن و فرهنگ ايراني ـ اسلامي كشور آشنا شوند.

*برگزاري دومين جشنواره شعر دفاع مقدس در همدان
دومين جشنواره شعر دفاع مقدس استان همدان به همت اداره كل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس، مردادماه سال‌جاري در اين استان برگزار مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي اداره كل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس همدان، جشنواره شعر دفاع مقدس با موضوعات دفاع مقدس، مقاومت فلسطين و لبنان و نگاه عاشورايي به فرهنگ دفاع مقدس برگزار مي‌شود.
بنابراين گزارش، هر يك از موضوعات سه‌گانه، حداكثر سه نفر برگزيده خواهد داشت و شركت‌كنندگان بايد آثار خود را تا پايان تيرماه سال‌جاري به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.
اين جشنواره، مردادماه سال‌جاري در سطح استاني در همدان برگزار و آثار نويسندگان و شاعران برتر جشنواره استاني به كنگره سراسري شعر دفاع مقدس ارسال مي‌شود.
انتهاي پيام/ف
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 365]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن