تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796818788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلیل حضور نیافتن بازیگر سرشناس در جشنواره فجر/ جشنواره تبدیل به شوی لباس شده


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دلیل حضور نیافتن بازیگر سرشناس در جشنواره فجر/ جشنواره تبدیل به شوی لباس شده
عباس غزالی گفت: متاسفانه یکی از دلایلی که وقتی فیلم در جشنواره ندارم در آن نیز حاضر نمی شوم این است که می بینم جشنواره فیلم فجر تبدیل به شوی لباس شده و فکر می‌کنم که عکاسی و فیگور گرفتن‌ها جایش حداقل در جشنواره فجر نیست.
آفتاب‌‌نیوز :

عباس غزالی که برای بازی در فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است، درباره این جشنواره و مسائل دیگر صحبت کرده است که بخش‌هایی از آن را می‌خوانیم.

چرا در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا نمی کنید؟ آیا عباس غزالی به عنوان بازیگر این کشور که مخاطبان و طرفداران زیادی دارد با معتبرترین رویداد کشورش مشکلی دارد؟

متاسفانه یکی از دلایلی که وقتی فیلم در جشنواره ندارم در آن نیز حاضر نمی شوم این است که می بینم جشنواره فیلم فجر تبدیل به شوی لباس شده و فکر می کنم که عکاسی و فیگور گرفتنها جایش حداقل در جشنواره فجر نیست. خیلی ها این جشنواره را با جاهای دیگر اشتباهی گرفته اند. من فکر می کنم ایراد از آنها نیست بلکه یک مقداری فضا را به شکل فنی پیش نمی برند.

راهکارهای شما برای ارتقاء و پیشرفت جشنواره فیلم فجر چیست؟

الان جشنواره های معتبر دنیا که فرش قرمز دارند برای جشنواره های ما الگو شده اند اما به نظر من قبل از این موارد باید نظم و انضباط یاد گرفته شود، باید از نظر فنی خود را آنقدر بارور کنند که از نظر کارشناسی همه چیز درست باشد و عکس گرفتن هم قبل از فیلم سر جای خود باشد نه اینکه در سالن نشست خبری به جای توجه به موضوعات تخصیصی به فیگورهایمان فکر کنیم. وقتی همه چیز سرجایش نیست در برگزاری این جشنواره، عکس گرفتن لوث می شود و آدم شبهه در ذهنش ایجاد می شود که می خواهند مشهور شوند، فیگور بگیرند و سوژه عکاسان شوند.

در گذشته شاهد چنین مواردی نبودیم. نمونه بارز آن پیشکسوتانی هستند که امروز در سینمای ایران حضور دارند و هر کدام وزنه ای برای سینمای ایران هستند. چه تفاوتی بین نسل گذشته و امروز بازیگری وجود دارد؟

فکر می کنم تفاوتی که پیشکسوتان سینما و تلویزیون با جوانان امروزی دارند در همین است. من خودم همیشه با افتخار از پیشکسوتان یاد می کنم از استاد نصیریان تا استاد پرستویی و مهدی هاشمی. چه عاملی باعث شده که آنقدر در اوج بمانند. من فکر می کنم برای پیشکسوتان اصل ماجرا مهم است نه حاشیه اما متاسفانه خیلی ها حاشیه برایشان مهمتر از اصل هنر است.

حضور و اظهارات هنرمندان در فضای مجازی را قبول دارید؟ چرا چنین وضعیتی وجود دارد و باید در این باره چه کرد؟

فضای مجازی زندگی همه را دربرگرفته و ما نیز از آن مستثناء نیستیم. اینکه هنرمند در وهله اول یک شهروند است و با مردم فرقی ندارد شکی نیست اما اینکه حکم صادر کند به نظر من وظیفه نه هنرمند و نه هیچکس دیگری نیست بلکه به نظر من سوءاستفاده کردن از فضای مجازی است. فضای مجازی برای بیان نظرات است نه برای تخریب بلکه باید مثبت و کارساز باشد، در این حالت هیچ ایرادی ندارد و هنرمند هم به واسطه اینکه خودش و صفحاتش در معرض دید است باید خیلی دقیق و بدون حاشیه پیش برود چون مطمئنم خیلی ها از هنرمندان تبعیت می کنند. این دیدگاه که با ورود به روز جدید یک پست جدید منتشر کرد درست نیست.

نظرتان درباره صحبت های لیلا حاتمی در جشنواره برلین چیست؟

صحبت های لیلا حاتمی را به شکل کامل نشنیدم و از صفحات مجازی دیدم، من در مورد اظهارات او نظر خاصی ندارم. همیشه تلاشم این بوده از عزت، احترام و آبرویی که خداوند به من عطا کرده به خوبی نگهداری کنم. از این امتیاز و اعتباری که مخاطب با دیدن من به من داده است بسیار برای من مقدس و قابل احترام است و آرزویم پاسخ به این اعتماد است.

منبع: میزان





۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن