تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817760705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروانی: کریمی خیلی حرف‌ها را نگفت/ به زودی ناگفته‌هایم درباره تیم ملی را می‌گویم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پیروانی: کریمی خیلی حرف‌ها را نگفت/ به زودی ناگفته‌هایم درباره تیم ملی را می‌گویم
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید علی کریمی خیلی حرف‌ها درباره فدراسیون و تیم ملی را گفت اما مسائلی را هم نمی‌دانست که او به زودی آن‌ها را بیان خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : افشین پیروانی بعد از پیروزی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوصل اظهار کرد: کار بسیار سخت است. باید تیم منسجم و یکدل باشد. بعد از داربی جمع و جور کردن تیم سخت بود. خدا را شکر توانستیم یک بازی خوب ارائه دهیم و نتیجه لازم را به دست آوریم. امیدوارم بازی بعد را هم با سربلندی طی کنیم.


او درباره حضور پرتعداد هواداران در ورزشگاه بعد از شکست در داربی گفت: طرفداران و هوادران تیم‌شان را دوست دارند. آن‌ها بعد از داربی ناراحت شدند اما حضورشان در ورزشگاه نشان می‌دهد که با یک باخت ناامید نمی‌شوند. ما هم به نوعی ممنون آن‌ها هستیم که تیم را به صورت یکپارچه تشویق کردند. امروز علی پروین بزرگ پرسپولیس در ورزشگاه حضور داشت و تیم را تشویق کرد. دلم می‌خواهد امروز خیلی صحبت کنم. می‌خواستم صحبت‌های حاشیه‌ای داشته باشم و درباره مدتی که در تیم ملی بودم صحبت کنم. فعلا سکوت می‌کنم اما به زودی صحبت‌هایی درباره آن دوران خواهم داشت.


مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت محسن مسلمان به ترکیب اصلی این تیم و اینکه گفته می‌شود بازی کردن او به توصیه باشگاه است، تاکید کرد: مسلمان بازیکن خوبی است. نه تنها مسلمان بلکه تمام بازیکنان ما خوب هستند. تیمی که دو سال متوالی قهرمان می‌شود، تیم بسیار خوبی است. افراد بسیار توانمندی در باشگاه حضور دارند. تصمیم اول و آخر را آقای برانکو می‌گیرد و تصمیمش این بود که این بازیکنان به میدان بروند. خواهش می‌کنم به سمت و سویی نرویم که تحمیل صورت گرفته است.


پیروانی در واکنش به اینکه چه زمانی قرار است درباره حضورش در تیم ملی صحبت کند و به سوالات بی‌پاسخ جواب دهد، گفت: می‌خواستم امروز یک سری صحبت‌ها داشته باشم اما بزرگی از من خواهش کرد که این صحبت‌ها را انجام ندهم. امروز شرایط حساس بود که باید صحبت می‌کردم اما به خاطر آن بزرگ، صحبت نمی‌کنم.


به گزارش ایسنا، او درباره حضور علی کریمی در اردوی تیمشان گفت: علی کریمی امروز به اردو آمد. علی کریمی خیلی حرف‌ها را زد و خیلی حرف‌ها را نزد و از خیلی حرف‌ها هم اطلاع نداشت. من همه حرف‌ها را می‌دانم و به زودی خواهم گفت. من می‌خواهم درباره بحث داوری و اتفاقاتی که در داربی صحبت کنم. اما اجازه بدهید امروز هم با روی خوش برویم و درباره تیم ملی صحبت نکنیم. هر روزی احتمال دارد درباره آن دوران صحبت کنم.









۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن