تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818717725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صحبت‌های مربیان گسترش‌فولاد و ذوب‌آهن در نشست خبری


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: صحبت‌های مربیان گسترش‌فولاد و ذوب‌آهن در نشست خبری
فیروز کریمی و امیر قلعه نویی ترجیح دادند دستیاران خود را به نشست خبری پیش از مصاف گسترش فولاد و ذوب‌آهن بفرستند.
آفتاب‌‌نیوز : رضا ساعی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه گسترش فولاد در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده و به وحدت تاکتیکی رسیده و چند برد پیاپی داشتیم. بعد از بازی مقابل پارس جنوبی ریکاوری خوبی داشتیم و امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی تماشاگرپسند و زیبا انجام دهیم.


وی افزود: ذوب آهن کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد و به دنبال ارائه بازی زیبا و کسب سه امتیاز هستیم. تدابیری که فیروز کریمی اندیشیده و شناختی که از ذوب آهن دارند، ۱۰۰ درصد نتیجه خوبی خواهیم گرفت و از نظر روحی و روانی نیز آماده بازی هستیم و مدیریت باشگاه پشتیبانی لازم را از بازیکنان انجام داده است.


وی در خصوص غایبان تیمش برای بازی فردا اظهار کزد: سامان نریمان جهان را به علت محرومیت در اختیار نداریم و علیرضا نقی زاده، آندرانیک تیموریان و خطیبی مصدومان ما هستند که کادر پزشکی سعی می کند آن ها را به بازی فردا برساند.


مربی گسترش فولاد گفت: معبودی و میلاد زنیدپور را در نقل و انتقالات نیم فصل به خدمت گرفته ایم و چند بازیکن دیگر هم مد نظر داریم که می توانیم جذب کنیم.


وی در پایان تاکید کرد: خستگی بازیکنان به گونه ای بود که مجبور شدیم از سازمان لیگ درخواست کنیم که بازی ما با یک روز تاخیر و در روز جمعه برگزار شود.


به‌ گزارش ‌ایسنا، میگوئل تکسیرا در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: تبریز خانه ی دوم من است و بازی سختی را پیش رو داریم و مسلما این بازی با مسابقه نیم فصل اول تفاوت زیادی دارد و گسترش فولاد خیلی بهتر از قبل شده است و با توجه به این که در زمین گسترش فولاد بازی می کنیم، جدال سختی داریم.


وی افزود: برای کسب سه امتیاز وارد میدان می شویم و با تیم سرسختی بازی خواهیم کرد، ولی برنامه ریزی خوبی برای این مسابقه کرده ایم و می خواهیم از پس این مسابقه برآییم.


تکسیرا خاطرنشان کرد: ما ابتدای فصل را به گونه ای آغاز کردیم که پیش از این، ذوب آهن روش های خاص دیگری برای تمرینات و بازی ها داشت و تیم های امیر قلعه نویی همیشه تهاجمی بازی می کند و این تغییر و تحولات نیاز به زمان دارد و اگر به یک ماشین هم به یکباره فشار بیاوری، ممکن است بعضی قطعاتش هم آسیب ببیند و مطمئنم که به اهدافمان خواهیم رسید.


مربی ذوب آهن اصفهان ادامه داد: ذوب آهن، باشگاه بزرگی است و همه چیز برای کار کردن در این تیم مهیاست و دو مهره مثمر ثمر به نام های قلعه نویی و آذری داریم که همه کار برای قدرت گرفتن تیم انجام می دهند.


به‌ گزارش ‌ایسنا، وی در پایان همچنین در خصوص حضورش در تبریز و اصفهان گفت: این دو شهر، بسیار متفاوت است و تبریزی ها با فوتبال زندگی می کنند؛ در سوی مقابل، ساختار باشگاه ذوب آهن بسیار خوب است و هر دو شهر را بسیار دوست دارم.









۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن