تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817791642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام جزییات بیشتر درباره «دورهمی»


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: اعلام جزییات بیشتر درباره «دورهمی»
تولید فصل جدید «دورهمی» از هفته گذشته آغاز شده است. از تغییرات اساسی «دورهمی» در سری جدید، تغییر دکور و لوکیشن این مجموعه است.
تهیه‌کننده «دورهمی» درباره جزییات ضبط و پخش و تغییرات این برنامه، همچنین غیبت سیامک انصاری و مه‌لقا باقری و حضور بازیگران جدید در این سری از «دورهمی» توضیحاتی را ارائه داد. مصطفی احمدی، تهیه‌کننده سری جدید مجموعه «دورهمی» در گفت‌وگو با ایسنا، درباره غیبت سیامک انصاری و مه لقا باقری در سری جدید توضیح داد: به دلیل اینکه دورهمی قرار نبود ساخته شود و پیش از این هم آقای مدیری اعلام کرده بود ساخته نمی‌شود، دوستان هم سر کار دیگری رفتند و مشغول هستند. خانم باقری در حال حاضر تئاتری را کارگردانی می‌کند و آقای انصاری هم با دو سه پروژه همکاری می‌کند، اما سحر ولدبیگی از جمله بازیگرانی است که در کنار سروش جمشیدی در سری جدید حضور خواهند داشت. احمدی همچنین درباره زمان پخش برنامه «دورهمی» توضیح داد: احتمال ۹۹ درصد دورهمی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۱ شب به روی آنتن خواهد رفت و اما اینکه پخش آن از چه زمانی شروع خواهد شد، هنوز قطعی نشده است، به احتمال زیاد از هفته جاری این برنامه به روی آنتن خواهد رفت. این تهیه‌کننده درباره تغییر شکل ظاهری و محتوای برنامه «دورهمی» در سری جدید توضیح داد: در سری جدید دکور تغییر کرده است و از شکل خانه درآمده است. دکور جدید متفاوت است که پیمان قانع طراح آن بوده است. ماهیت «دورهمی» همچنان حفظ شده است و محتوای آن درباره مسائل اجتماعی خواهد بود. او با اشاره به اینکه اولین مهمان «دورهمی» محمدرضا شریفی‌نیا خواهد بود، یادآور شد: این گفتگو، یک گفت‌وگوی مفصل است و امکان این را دارد که در دو قسمت به روی آنتن برود. احمدی درباره مهمانان سری جدید «دورهمی» و اینکه آیا تغییراتی در نوع طیف‌ مهمانان شکل خواهد گرفت؟ یادآور شد: مهمانان سری جدید دورهمی از همه‌ی طیف‌ها خواهند بود و از هنرمندان گرفته تا ورزشکاران و همچنین چهره‌های سیاسی حضور خواهند داشت. او در پاسخ به اینکه آیا با تغییراتی که در سری جدید «دورهمی» ایجاد شده، مخاطب با آن ارتباط برقرار خواهند کرد؟ توضیح داد: به دلیل شخصیت کاریزماتیک مهران مدیری و اینکه مهمترین عنصر در دورهمی است، برنامه مخاطبان خودش را خواهد داشت. اما به طور کلی سری جدید متفاوت‌تر از دوره‌های قبل است و در بخش نمایش و همچنین دکور تغییراتی داشته است. این تهیه‌کننده در بخش دیگری از گفتگوی خود از تدارک ویژه برنامه دورهمی به مناسبت شب یلدا هم خبر داد و گفت: به مناسبت شب یلدا ویژه برنامه‌ای خواهیم داشت و در تدارک تهیه و پخش این ویژه‌برنامه هستیم. وی در بخش پایانی گفت‌وگوی خود با بیان اینکه ۸۰ درصد از عوامل «دورهمی» در سری جدید تغییر پیدا کرده است، یادآور شد: از صدابردار گرفته تا دکور و برخی عوامل، همه در راستای کیفیت برنامه تغییر اساسی داشته‌اند. احمدی سپس درباره همکاری‌اش با مهران مدیری گفت:‌ پیش از این با مهران مدیری در اغلب پروژه‌هایش همکاری داشته‌ام و در سری جدید «دورهمی» این همکاری شکل گرفت. وی همچنین درباره مهران مدیری و اجرای او نیز گفت: سبک اجرای مهران مدیری همان سبک دوره‌های قبل دورهمی است و کار اجرا را خواهد داشت. تولید فصل جدید «دورهمی» از هفته گذشته آغاز شده است. از تغییرات اساسی «دورهمی» در سری جدید، تغییر دکور و لوکیشن این مجموعه است.

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - 09 December 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن