تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796839908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی مگان جدید در نمایشگاه خودروی تهران / داستر جدید خودروی دیگر رنو برای ورود به بازار ایران (+عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: رونمایی مگان جدید در نمایشگاه خودروی تهران / داستر جدید خودروی دیگر رنو برای ورود به بازار ایران (+عکس)
به گفته مدیر عامل نگین خودرو قیمت این خودرو درایران جذاب و رقابتی خواهد بود و فول ترین نسخه این خودرو که نمونه E3 است وارد بازار ایران خواهد شد.

رونمایی مگان جدید در نمایشگاه خودروی تهران / داستر جدید خودروی دیگر رنو برای ورود به بازار ایران (+عکس)
شركت نگين خودرو  نماينده رسمى رنو فرانسه روز گذشته و در جمع خبرنگاران از رنو مگان نسل جديد رونمايى كرد. به گزارش خبرنگار عصر ایران مگان های موجود در نمايشگاه که رونمایی شدند به صورت نمونه پایه در غرفه رنو وجود داشت و آن طور که جمشید حسینی مدیر عامل نگین خودرو اعلام کرد  نسخه بازار ايران از نوع فول کامل خواهد بود و نسبت به نمونه ی پایه از امکانات کامل تری برخوردارد خواهد بود. رنو مگان نسل جديد به صورت صندوق دار و با موتور ١.٢ ليترى توربو به بازار عرضه مى شود. موتور اين خودرو توان تولید ١٣٠ اسب بخار را دارد كه اين قدرت توسط يك گيربكس ٧ سرعته اتوماتیک به چرخ هاى جلو منتقل خواهد شد.
مگان جديد در بازار ايران به امكاناتى نظير ٦ كيسه هوا،شامل جلو، جانبی و پرده ای عقب، سقف نيمه پانوراميك، سنسور نور، سنسور باران، گرم كن صندلى هاى جلو تنظیم الکترونیکی میزان سختی سیستم تعلیق ، رینگ 17 اینچی، تهویه دوگانه اتوماتیک، تودوزى چرم، استارت دكمه اى، فرمان برقى، كروزكنترل و محدود كننده سرعت و دوربين دنده عقب مجهز است. در حاشیه این مراسم جمشید حسینی مدیر عامل نگین خودرو در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش عصر ایران در مورد قیمت مگان جدید در  ایران گفت:  قیمت بستگی به عوامل مختلفی دارد که در آینده مشخص می شود و تا زمانیکه مسایل مربوط با واردات این خودرو شامل استاندارد، محیط زیست ، باز شدن سایت ثبت سفارش و بررسی های رنو در مورد شرایط آب وهوایی ایران (رنو قبل از تولید هر خودرو در ابتدا وضعیت  آب و هوایی آن کشور را برای طراحی مد نظر قرار می دهد) انجام نشود نمی توان در مورد قیمت عددی را اعلام کرد.
به گفته مدیر عامل نگین خودرو قیمت این خودرو درایران جذاب و رقابتی خواهد بود و فول ترین نسخه این خودرو که نمونه E3 است وارد بازار ایران خواهد شد. حسینی در ادامه  این کنفرانس خبری در مورد ورود خودرهای جدید و نیوفیس رنو مانند داستر جدید به بازار ایران توسط نگین خودرو گفت: برنامه تولید داستر جدید در دستور کار شرکت مشترک رنو با هولدینگ ناصح و سازمان گسترش خواهد بود ولی تا زمانیکه کار تولید آغاز شود نگین خودرو عرضه این خودرو به صورت وارداتی را انجام داده و سپس در فاز بعد شرکت مشترک اقدام به تولید و عرضه آن به صورت داخلی سازی خواهد کرد.
مدیر عامل نگین خودرو در ادامه در پاسخ به این پرسش که با بسته بودن سایت ثبت سفارش چه مشکلاتی برای ورود خودروهای رنو به بازار پیش آمده است گفت: طی چند ماهی که سایت ثبت سفارش بسته است وارد کنندگان خودرو به دلیل تعهداتی که دارند دچار مشکلاتی شده اند که ما نیز در حال تجربه این شرایط هستیم.
وی ادامه داد: خودروهای نگین خودرو 2 ماه است که به انبارهای منطقه ایی ما رسیده ولی به دلیل بسته بودن سایت ثبت سفارش نتوانسته ایم نسبت به ترخیص آنها اقدام نماییم که از این نظر ما نیز متضرر شده ایم.  

تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - 27 November 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن