تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818733315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال - عنایتی؛ آقای گل در تقابل با خاطرات جوانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: استقلال - عنایتی؛ آقای گل در تقابل با خاطرات جوانی
استقلال - عنایتی؛ آقای گل در تقابل با خاطرات جوانی

مربی سیاه‌جامگان مقابل تیمی قرار می‌گیرد که بهترین خاطرات فوتبالی‌اش در آن رقم خورده است. به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر در مشهد میهمان سیاه‌جامگان است و یکی از مواردی که حساسیت این بازی را زیاد می‌کند، حضور رضا عنایتی روی نیمکت سیاه‌جامگان به عنوان مربی است. عنایتی که سال‌های زیادی در استقلال بازی کرده است و با این تیم به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کرده است باید تیمش را مقابل بهترین خاطرات دوران بازی خود به میدان بفرستد. عنایتی وقتی در لیگ دوم به همراه ابومسلم موفق شد عنوان‌ آقای گلی لیگ برتر را کسب کند با پیشنهاد استقلال زمان امیر قلعه‌نویی روبرو شد و به این تیم آمد و حاصل 3 سال حضورش در این تیم، دو عنوان آقای گلی و یک قهرمانی در لیگ برتر بود.
3984416_598
این بازیکن پس از قهرمانی در لیگ ایران به امارات سفر کرد و در الامارات و النصر بازی کرد تا اینکه در فصل نهم دوباره به استقلال برگشت و اینبار فصل پر فراز و نشیبی را تجربه کرد. اختلافات او با واعظ آشتیانی باعث شد از یک مقطع به بعد دیگر جایی در استقلال نداشته باشد و در میانه راه به ام صلال قطر پیوست.
IMG08430274
بازگشت عنایتی به لیگ برتر این بار در لباس سپاهان بود و همکاری او با قلعه‌نویی به قهرمانی در لیگ منجر شد تا تا اینکه آخرین حضور عنایتی در استقلال در لیگ پانزدهم بود که در یک نیم فصل و 13 بازی 4 بار برای تیمش گلزنی کرد و بعد از آن به عنوان بازیکن به سیاه‌جامگان پیوست. عنایتی در نهایت فصل گذشته و در دیدار صبای قم مقابل استقلال در حالی که بازیکن صبا محسوب می‌شد در پایان پیراهن استقلال را پوشید و از فوتبال خداحافظی کرد.
25
این بازیکن البته یک خداحافظی دیگر هم برگزار کرد و آن‌هم مربوط به تیم منتخب مشهد و دیدار افتتاحیه ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد است.
01241686
او در فصل جاری و اولین فصل پس از کنار گذاشتن فوتبالش، به درخواست علیرضا مرزبان به کادرفنی سیاه‌جامگان اضافه شد و به عنوان دستیار این بار باید مقابل استقلال تهران قرار بگیرد.

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ ۱۰:۰۷:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن