تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817744114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راز بهترین و امن ترین صندلی هواپیما


واضح آرشیو وب فارسی:بیتوته:


این که بهترین صندلی هواپیما کدام است یک سوال همیشگی بوده با چندین جواب، چرا که بهترین صندلی در هواپیما کاملا به اولویت های شما بستگی دارد. حال باید ببینیم عالی ترین صندلی با توجه به اولویت های ذیل کدام است :
اگر شما بهترین خدمات را می خواهید
سفر با هواپیما,بهترین صندلی های هواپیما,خدمات در هواپیما
 
اول از همه به محض ورود به هواپیما به خدمه پروازی که به شما خوش آمد می گوید لبخند زده و یک ارتباط چشمی با او برقرار کنید. زیرا بر اساس تحقیقات و گزارشی که از کادر پرواز گرفته شده است برخورد مناسب و لبخند تاثیر شگفت انگیزی بر روی میهماندار داشته و غالبا تا پایان پرواز در ذهن او می ماند و نادیده گرفتن خوش آمد گویی کادر پرواز و بی تفاوت عبور کردن از وی، رفتاری بسیار نادرست و غیر انسانی بوده و اثر منفی دارد. اگر شما بهترین خدمات را می خواهید و یا سفارش غذای متفاوتی مثل غذای گیاهی و.... دارید لبخند را فراموش نکرده و به جای جلو، در صندلی های عقب هواپیما بنشینید. خدمه پرواز تمایلی به سرویس دهی از سمت جلو ندارند چرا که درخواست شما را هرچه که باشد، مانند بالشت، پتو یا یک نوشیدنی اضافه باید از جلوی چشم تمام مسافران عبور داده و به دست شما برسانند و این باعث می شود دیگران نیز به صورت زنجیر وار همین موارد را تقاضا کنند.
برای بهترین چشم انداز
سفر با هواپیما,بهترین صندلی های هواپیما,خدمات در هواپیما
 
این موضوع کاملا بستگی به فرودگاه شما دارد که سمت راست منظره ای جذاب وجود دارد یا سمت چپ، اما چیزی که واضح است برای داشتن چشم انداز خوب همه از صندلی های روی بال هواپیما فراری هستند. اما راه حل دیگر جستجو در گوگل است. بنابراین اگر مقصد بعدی سفرتان شهر ساحلی کیش بوده، در یکی از هتل های کیش اقدام به رزرو نموده و بلیط هواپیمای ایرباس a310 را از هواپیمایی ماهان به مقصد این شهر تهیه کرده اید، با جستجوی نقشه صندلی ایرلاین خود در گوگل می توانید بهترین صندلی را پیش از پرواز در نظر بگیرید.
برای بیشترین امنیت
شرکت های هواپیمایی و سازندگان هواپیما به شما می گویند تمامی صندلی های هواپیما به یک اندازه دارای امنیت هستند. اما تحقیقات به عمل آمده در سال 2007 نشان داده است مسافرانی که نزدیک تر به دم هواپیما نشسته اند شانس بیشتری برای جان سالم به در بردن از تصادفات دارند. بنابراین اگر نگرانی های امنیت پرواز دارید در صندلی های عقب بنشینید.
برای سریعترین خروج
شما برای یک سفر کاری به شیراز می روید، به مدت 1 شب یکی از هتل های شیراز را رزرو نموده و تنها وسیله سفرتان یک کیف دستی کوچک درقفسه بالای هواپیماست. بنابراین استفاده حداکثر از زمان برای رسیدن به تمامی قرار های کاری برای شما در بالاترین اولویت قرار دارد. حکم؟ بهترین صندلی برای شما در جلوی هواپیما و سمت چپ و در طرف در خروجی قرار دارد.
برای خواب راحت تر
سفر با هواپیما,بهترین صندلی های هواپیما,خدمات در هواپیما
 
به طور کلی خوابیدن در ارتفاع بالا کار مشکلیست به علاوه اینکه بسیاری از مسائل هم در سختی این کار دست به دست هم می دهند مثل صدای وزوز موتور هواپیما، ناراحت بودن جای سر و گردن، احتیاج مسافر بغل دستی به دستشویی و .... فرض کنید قصد سفر به اصفهان را داشته و ساعت تحویل اتاق شما در یکی از هتل های اصفهان با ساعت پروازتان فاصله زیادی دارد و پیش بینی می کنید که زمان زیادی معطل خواهید شد. در چنین شرایطی احتمالا شما روی خواب در طول پرواز خود بسیار حساب باز کرده اید. بنابراین صندلی های کنار پنجره در جلو هواپیما کم صدا ترین و کم مزاحم ترین موقعیت خواهد بود. همچنین با پایین کشیدن پرده پنجره، موقعیت ایده آلی نیز برای قرار دادن سر خود به وجود می آورید.  






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بیتوته]
[مشاهده در: www.beytoote.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن