تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818685595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری شوهر عمه به خاطر آزار شیطانی دختر 15 ساله در کیانشهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



دستگیری شوهر عمه به خاطر آزار شیطانی دختر 15 ساله در کیانشهر تهران
روز نو : در مورخه 26/07/1396 فردی با مراجعه به دادگاه کیفری یک تهران و طرح شکایتی عنوان داشت که دختر 15 ساله اش توسط یکی از بستگان نزدیکشان مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است .


با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "آزار و اذیت جنسی" و به دستور رئیس شعبه سوم دادگاه کیفری یک تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
اظهارات شاکی پرونده : 
شاکی پرونده با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " دخترم دو روز پیش به من گفت که دامادمان ( شوهرخواهرم ) بنام داور ( متولد 1355 ) نزدیک به یک سال است که او را به زور و تهدید مورد آزار و اذیت قرار داده است " . 
اظهارات دختر 15 ساله : 
دختر 15 ساله پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "شوهرعمه ام با توجه به اینکه در یک ساختمان سکونت داریم ، تلفنی با من صحبت می کرد و به من ابراز علاقه می کرد و می گفت : " از تو خوشم می آید " و در ادامه با تهدید مرا بارها مورد آزار و اذیت قرار می داد تا اینکه دیگر از آزار و اذیت کردن ها و تهدیدهایش خسته شده و تصمیم گرفتم که موضوع را پس از گذشت یک سال به خانواده ی خودم مطرح کنم و دوست دارم که به سزای اعمالش برسد " . 
دستگیری متهم : 
با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سکونت متهم پرونده در منطقه کیانشهر ، وی را در ساعت 06:30 مورخه 29/07/1396 دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند . 
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به آزار و اذیت جنسی دختر 15 ساله اعتراف کرده و تحقیقات از وی جهت تکمیلی پرونده در مراحل اولیه و مقدماتی قرار دارد " . 




تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن