تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817745311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا یک ربع اول پرسپولیس-الهلال پخش نشد؟


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



چرا یک ربع اول پرسپولیس-الهلال پخش نشد؟
پخش با تاخیر بازی پرسپولیس در تداوم مشکلات پخش بازی‌های فوتبال از تلویزیون نشان از بحرانی‌تر شدن بحران سیگنال در رسانه ملی دارد.
روز نو : فاطمه پاقلعه‌نژاد: در شرایطی که میلیون‌ها هوادار فوتبال در ایران برنامه خود را برای تماشای دیدار برگشت پرسپولیس مقابل الهلال تنظیم کرده بودند. پخش شبکه سه موفق به روی آنتن بردن یک ربع اول این بازی حساس نشد.در این لحظات پیمان یوسفی مجری برنامه به همراه فرشاد پیوس و علی انصاریان به صحبت‌های خود درباره بازی ادامه دادند تا شروع خوب پرسپولیسی‌ها در این مسابقه از چشم بینندگان پنهان بماند. در این شرایط یوسفی چاره‌ای نداشت جز اینکه از اطرافیان خود درباره نتیجه بازی سوال کند و تحولات بازی را به صورت خیلی ضعیف در اختیار بینندگان قراردهد. در این لحظات در تحریریه رسانه‌های ورزشی غوغایی بود تا آنها بتوانند از طریق نمایندگان خود در کشور عمان لحظات حساس بازی را دنبال کنند.
 اما چه اتفاقی افتاد که تلویزیون نتوانست یک ربع اول این بازی حساس را پخش کند؟ برای پاسخ به این سوال باید به کمی عقب‌تر برگردیم جایی که صداوسیما از سال گذشته پخش سری آ را از کنداکتور خود کنار گذاشت. همچنین این اتفاق به شکلی پیش‌بینی نشده برای مسابقات امسال لیگ‌برتر انگلیس هم رخ داد تا موجی از نارضایتی‌ها شبکه‌های اجتماعی را فرابگیرد. دیروز هم شبکه سه علیرغم برنامه‌ریزی قبل موفق به پخش یک ربع اول بازی پرسپولیس ـ الهلال نشد تا همه به این نتیجه برسند که مشکل دریافت سیگنال در صداوسیما کاملا جدی است. در این‌باره باید به این موضوع اشاره کرد که این هفته صداوسیما با پخش دو بازی لیورپل ـ منچستریونایتد و دربی میلان کمی اوضاع را بهتر کرد اما آن دو مسابقه نیز بدون اعلام قبلی روی آنتن رفت و این گمانه را تقویت کرد که سیگنال دریافتی برای پخش این دو مسابقه با همت مهندسین بخش ماهواره از یک محل تازه (شرق آسیا) ردیابی شده است.
جالب اینکه شبکه ورزش در پخش دربی ایتالیا بازی والنسیا ـ بتیس را به عنوان مسابقه جایگزین در اختیار داشت و علاوه بر شروع با تاخیر بازی میلان ـ اینتر مدام از ایتالیا به اسپانیا سوییچ می‌کرد تا در صورت قطع احتمالی تصاویر دست خود را با یک بازی دیگر پر کرده باشد، مسابقه‌ای که البته پخش آن خیلی مهم نبود اما فقط به دلیل پوشش دربی ایتالیا به صورت موازی روی آنتن رفت. 


به نظر می‌رسد مشکل شب گذشته شبکه سه هم بی ربط به مساله حق پخش و سیگنال نباشد والا غیر از این اگر بود هیچ دلیلی برای عدم پخش 15 دقیقه اول مسابقه‌ای که هزینه پخش آن پرداخت شده وجود ندارد. به هر حال با این اتفاق باید منتظر اختلاف در پخش همه مسابقاتی که در خارج از مرزهای ایران برگزار می‌شود، بود.






تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن