تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818771574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کار: حق عقب‌گرد در موضوع اشتغال‌زایی نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: وزیر کار: حق عقب‌گرد در موضوع اشتغال‌زایی نداریم
دولت به‌ تنهایی قادر به انجام فعالیت اشتغال‌زایی نیست، بلکه خیّرین نیک‌اندیش باید حضور پررنگی داشته باشند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با وجود حمایت‌های دولت، حق عقب‌گرد در موضوع اشتغال‌زایی نداریم و با برنامه‌ریزی تمامی مشکلات کشور رفع می‌شود.

به گزارش فارس،  علی ربیعی دقایقی پیش در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت‌های متعددی برای دست یافتن به محورهای توسعه پایدار است، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های مدون، آمار بیکاری در شهرستان سبزوار می‌تواند کاهش یابد.

وی با بیان اینکه این وزارتخانه با بدنه اجتماعی جامعه در ارتباط است، اضافه کرد: دولت به‌ تنهایی قادر به انجام فعالیت اشتغال‌زایی نیست، بلکه خیّرین نیک‌اندیش باید حضور پررنگی داشته باشند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امروز چراغ توسعه کشور سبز شده است، بیان کرد: با وجود حمایت‌های دولت، حق عقب‌گرد در موضوع اشتغال‌زایی نداریم و با برنامه‌ریزی تمامی مشکلات کشور رفع می‌شود.

ربیعی از سفر گروهی از معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی یک ماه آینده برای بررسی مشکلات حوزه‌های مختلف به این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: در این سفر چند روزه، تمامی مشکلات شهرستان سبزوار مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به زیرساخت‌های صنعت سبزوار، تشریح کرد: این شهرستان طی چند سال اخیر در بخش‌های طیور، چوب، سیمان و کشاورزی به پیشرفت‌های خوبی رسیده و توان اشتغال‌زایی بالایی دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان یادآور شد: تولیدکنندگان و صنعتگران این شهرستان می‌توانند در زمینه برندسازی محصولات در سطح ملی جایگاه قابل قبولی کسب کنند.

تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - 06 October 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن