تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798644060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این 4 مرد خطرناک دزدان خانه های اعیانی تهران هستند + عکس بدون پوشش دزدان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: این 4 مرد خطرناک دزدان خانه های اعیانی تهران هستند + عکس بدون پوشش دزدان
مردان تبهکار با زاع زنی در مناطق اعیان نشین تهران به سرقت های میلیاردی از خانه ها دست می زدند.
آفتاب‌‌نیوز : مردان تبهکار با زاع زنی در مناطق اعیان نشین تهران به سرقت های میلیاردی از خانه ها دست می زدند.


این 4 مرد خطرناک را می شناسید؟/آنها دزدان خانه های اعیانی تهران هستند + عکس بدون پوشش دزدان

روز 17 خردادماه سال 1396 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره سرقت منزل در خیابان دولت به کلانتری 124 قلهک اعلام شد . با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع " سرقت منزل" و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
این 4 مرد خطرناک را می شناسید؟/آنها دزدان خانه های اعیانی تهران هستند + عکس بدون پوشش دزدان

اظهارات شاکی پرونده :
مالباخته پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی در تحقیقات پلیسی به کارآگاهان گفت : "در تاریخ 17 خردادماه سال 1396 هنگامیکه به اتفاق خانواده ام از مسافرت برگشتیم متوجه شدم قفل درب منزلم تخریب شده و سارقین اموالی به ارزش درحدود 600 میلیون تومان شامل چندین قاب ساعت طلای مردانه و زنانه ، مقادیر قابل توجهی طلا و جواهر، بیش از 15هزار دلار و 20میلیون وجه نقد را سرقت کردند " . 
این 4 مرد خطرناک را می شناسید؟/آنها دزدان خانه های اعیانی تهران هستند + عکس بدون پوشش دزدان

اظهارات تعداد دیگری از شکات و مالباختگان : 
همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده سرقت منزل در خیابان دولت ، شکایت های مشابه دیگری با موضوع سرقت منزل به شیوه توپی زنی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واصل شد . 
یکی از مالباختگان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " ساعت 8 شب پنج شنبه 4 تیرماه منزل را ترک و ساعت یک بامداد به خانه مراجعه کردم ؛ هنگامیکه وارد پارکینگ شدم متوجه نبود خودروام شدم ؛ هراسان به آپارتمانم که در طبقه چهارم بود رفته و مشاهده کردم که توپی درب تخریب شده است ؛ زمانیکه وارد خانه شدم مشاهده کردم که گاوصندوق داخل خانه به همراه محتویات آن که شامل طلا و جواهر، سکه دلار و ارز و چند قاب ساعت مچی به ارزش تقریبی 500 میلیون تومان سرقت شده است " . 
این 4 مرد خطرناک را می شناسید؟/آنها دزدان خانه های اعیانی تهران هستند + عکس بدون پوشش دزدان

مالباخته ای دیگر نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " در همان ابتدای ورود به منزل از بهم ریختگی خانه متوجه سرقت شدم ؛ درها تماما شکسته بود . با بررسی بیشتر متوجه شدم اموال داخل خانه شامل طلاجات و جواهرات ، ساعت های مچی طلا ،100 عدد سکه طلا،50 هزار دلار و حدود 30میلیون وجه نقد ، 5کیلو طلا ، اوراق دیگر به ارزش 5/1 میلیارد تومان سرقت شده است " .
مالباخته ای دیگر نیز در شکایتش به کارآگاهان گفت : " در تاریخ 13 دی ماه چهار روز به مسافرت رفتم ؛ وقتی به خانه مراجعه کردم متوجه تخریب توپی درب ورودی واحد منزل شدم ؛ در همان وارسی ابتدائی مشاهده کردم درب گاوصندوق تخریب شده و محتویات آن شامل چندین سرویس برلیان ، یک قطعه انگشتر الماس ، چندین قاب طلا ، چندین گردنبند یاقوت ، تعدادی خودنویس نفیس و ... مجموعا به ارزش یک و نیم میلیارد تومان سرقت شده که پرونده اولیه در کلانتری 123 نیاوران تنظیم شد " .
شناسایی سرکرده سارقین : 
با توجه به سرقت های متعدد مشابه منزل در نواحی شمالی تهران که در تمامی آنها سارقان به شیوه تخریب درب ورودی آپارتمان ها سرقت های خود را انجام داده بودند ، تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم آگاهی به صورت وی‍ژه تحقیقات خود را آغاز کردند . 
این 4 مرد خطرناک را می شناسید؟/آنها دزدان خانه های اعیانی تهران هستند + عکس بدون پوشش دزدان



در بررسی تصاویر بدست آمده از صحنه های مختلف سرقت ، یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار متواری منزل به نام "محسن . ب" که با تأمین قرار قانونی از زندان مرخصی گرفته و پس از آن از مخفیگاهش در تهران متواری شده بود ، شناسایی و تحقیقات جهت دستگیری وی آغاز شد .

دستگیری "محسن" :
با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سوابق محسن ، کارآگاهان در چندین تحقیقات نامحسوس موفق به شناسایی مخفیگاه محسن این بار در غرب تهران شده و در ساعت 3 بامداد 17مردادماه ماه وی را در خانه لوکس و اعیانی در حوالی بلوار فردوس دستگیر و در بازرسی از خانه استیجاری وی تعداد زیادی کیف زنانه ، انواع ادکلن های مارک و گرانقیمت ، ابزار و ادوات مخصوص سرقت از منزل و ... کشف و توقیف شد .

محسن پس از دستگیری و انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی ، در همان تحقیقات اولیه به دهها فقره سرقت منزل در مناطق شمال تهران به ویژه نیاوران ، پاسداران ، شهرک قدس ( شهرک غرب ) به روش توپی زنی و تخریب درب ورودی معترف و به کارآگاهان گفت : "در مناطق پاسداران، قلهک، خیابانهای دیباجی و دولت به اتفاق برادرم بنام "علی " سرقت ها را انجام داده ایم ".

دستگیری "علی" دیگر متهم پرونده:
به دنبال اعترافات متهم ، کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه "علی" در محله فلاح تهران، در اقدامی ضربتی وی را دستگیر و یک دستگاه خودروی مزدا 3 که در زمان سرقت ها از آن استفاده شده بود ، توقیف کنند.

برابر اعترافات صریح این دو برادر ، محسن پس از آزادی از زندان با تشکیل یک باند کاملاً حرفه ای و به اتفاق تعداد دیگری از سارقین حرفه ای بنام های"سامان"، "وحید" ‌ اقدام به سرقت منزل در مناطق وسیعی از شمال پایتخت کرده اند.

دستگیری دیگر مرتبطین پرونده:
با انجام تحقیقات پلیسی و استخراج تصاویر متهمان از سیستم جامع پلیس آگاهی ، دو تن از همدستان متهمین به نام های "وحید . ب" و "سامان . ب"شناسایی ، در بررسی های بیشتر مشخص شد که این دو متهم به تازگی در پرونده ای دیگر دستگیر و حال حاضر در زندان به سر می برند که ضمن انجام هماهنگی با مقام قضایی ، متهمین به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و در تحقیقات پلیسی به سرقت های جدید با مشارکت محسن و علی معترف شدند که تنها در یک فقره از سرقت ها ، در محله دروس تهران اموالی به ارزش بیش از یک و نیم میلیارد تومان سرقت کرده بودند.
شگرد متهمان :
در بررسی محل های سرقت و با بررسی اعترافات سارقان مشخص شد نامبردگان ابتدا با استفاده از یکدستگاه موتورسیکلت اقدام به پرسه زنی و گشت زنی در کوچه ها و محله های خلوت مناطق شمالی تهران کرده پس از شناسایی خانه های خالی از سکنه ، در قالب گروه های چهار نفره و با خودروهای لوکس و مدل بالا نظیر سانتافه ، مزدا 3 و زانتیا به محل سرقت مراجعه با اطمینان از خالی بودن محل سرقت ضمن تخریب قفل درب های ورودی منازل ، در مرحله اول اقدام به تخربب گاوصندوق های داخل منازل کرده و اموال با ارزش نظیر طلاجات،جواهرات،سکه،اسکناس و دلار و ارز را سرقت و از صحنه متواری می شدند .
سردار عباسعلی محمدیان ، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اشاره به توقیف چندین میلیارد تومانی اموال و وجوه نقد از متهمین ، عنوان داشت : در ادامه رسیدگی به این پرونده ، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی موفق به شناسایی تعدادی از خریداران اموال مسروقه و کشف مقادیر متنابهی از اموال مسروقه از آنها شدند که با شناسایی قسمتی از اموال مسروقه از سوی مالباختگان ، برابر هماهنگی های لازم قضایی اموال شناسایی شده به صاحبان آنها تحویل و وجوه نقد بدست آمده از متهمین نیز برابر دستور قضایی توقیف گردید . 
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان این خبر گفت : با توجه به سوابق متهمین در ارتکاب جرایم مختلف و به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی این گروه از سارقین حرفه ای و سابقه دار ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهمین از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه کنند .





۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن