واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: یکی از سوپرایزهای بزرگ Ubisoft برای E3 2017، معرفی بازی Skull & Bones بود که مشخصا از Assassin"s Creed الهام گرفته و Ubisoft Singapore به عنوان توسعهدهنده اصلی آن، جنگهای دریایی بسیار مشابهای را در Assassin"s Creed III و Black Flag خلق کرده بود. بنابراین چرا Skull & Bones یک آیپی جدید به حساب میآید و آنها تصمیم نگرفتند آن را به Assassin"s Creed ربط دهند؟ به گزارش پردیس گیم، کارکنان Gamespot روز جاری به بازدید از Ubisoft Singapore رفتند و همین سوال را از اولیور د روتالیر (Olivier de Rotalier)، مدیر عامل این استودیو و ایو گیلموت، رئیس Ubisoft، طی یک مصاحبه پرسیدند. روتالیر میگوید: "پس از Assassin"s Creed IV: Black Flag، ما میخواستیم در فانتزی دزدان دریایی بمانیم و آن را بزرگتر و قویتر بسازیم."
وی در ادامه گفت تیم آنها نمونه اولیه جنگ دریایی 1v1 را ساختند و بسیار جالب و سرگرم کننده بهنظر میرسید اما از چیزی که سازندگان میخواستند با Assassin"s Creed انجام دهند، کاملا فاصله داشت. بنابراین تصمیم بر آن شد که Skull & Bones را به عنوان یک آیپی تجاری جدید و کاملا جدا از Assassin"s Creed بسازند. روتالیر افزود "فانتزی دزدان دریایی" برای موقعیت Ubisoft ایده بسیار متقاعد کنندهای است و وقتی بخش چندنفره را به این ترکیب اضافه میکنید، میتواند هیجانانگیزتر باشد. گیلموت هم گفت ساخت Skull & Bones به عنوان یک آیپی جدید به جای نسخه فرعی Assassin"s Creed، آزادی بیشتری برای تیم سازنده فراهم میکند: "ما محدودیتها را نمیخواستیم. خلق یک آیپی جدید، این فرصت را به شما خواهد داد که هر کاری بخواهید را انجام دهید. این روشی برای دستیابی به آزادی بیشتر است." روتالیر همچنین گفت Ubisoft امید زیادی برای Skull & Bones دارد. این ناشر امیدوار است که تا 10 الی 15 سال آینده از این بازی و نام تجاری آن پشتیبانی کند و افزود "به Skull & Bones باور داریم." وی همچنین به عنوان جزئیات بیشتر گفت: "ما عنوانی را میسازیم که در بلند مدت قصد پشتیبانی از آن را داریم که به مکانیکهای قدرتمند نقشآفرینی و آنلاین تکیه میکند. ما میخواهیم خدماتی قوی را به وجود بیاوریم که در تجربه بلند مدت قادر به پشتیبانی از آن باشیم. ما متقاعدیم هسته گیمپلی بازی به اندازه کافی بزرگ است تا در بلند مدت بتوان آن را تجربه کرد و مردم را مشغول خود نگه دارد. ما برنامهای چیدیم تا این کار را تمام کنیم."
او افزود Ubisoft Singapore درسهای زیادی از Ghost Recon: Phantoms، عنوان رایگان PC که سرورهای آن در اواخر 2016 بسته شد، یاد گرفتهاند. وی میگوید آنها حالا میدانند که چطور بازیکنان را جذب و حفظ کنند (هرچند بهنظر میرسد کار آنها با Phantoms خوب پیش نرفت). گیلموت در نهایت گفت پس از رونمایی از بازی در E3 2017، واکنشهای "بزرگ" و بیسابقهای را از طرف طرفداران دیده است. هیچ آیپی دیگری از Ubisoft تاکنون به این اندازه بازیکن متقاضی برای تجربه زود هنگام آن نداشته که احتمالا منظور او همان بتای بازی است. شما میتوانید از طریق سایت بازی برای بتای آن ثبت نام کنید.
1 ساعت پيش
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]