تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798381947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پدرومادر از خون پسرشیشه ای شان گذشتند/ قاتل،داماد خانواده است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پدرومادر از خون پسرشیشه ای شان گذشتند/ قاتل،داماد خانواده است
نخستین روز فروردین ۹۶، جسد جوان ناشناسی در جاده‌ای فرعی واقع در جاده جاجرود پیدا شد که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.
آفتاب‌‌نیوز : ایران نوشت:نخستین روز فروردین ۹۶، جسد جوان ناشناسی در جاده‌ای فرعی واقع در جاده جاجرود پیدا شد که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.
پس از تشکیل پرونده مقدماتی، به دستور بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای جنایی تهران، مأموران آگاهی به تحقیق دراین باره پرداختند و پی بردند مقتول- داوود35 ساله- سابقه دستگیری در رابطه با مواد مخدر داشته است. بدین ترتیب هویت قربانی جنایت به‌دست آمد و کارآگاهان برای ادامه تحقیقات راهی خانه داوود در منطقه اتابک شدند.یکی از اعضای خانواده داوود به کارآگاهان جنایی گفت: داوود اعتیاد شدید به شیشه دارد و همین مسأله باعث شده بود که به ندرت در خانه حضور داشته باشد. او هر چند وقت یکبار خانه را ترک می‌کرد و مدتی هم ناپدید می‌شد. به همین دلیل غیبت این چند روزه‌اش نیز برای ما عجیب نبود و در این رابطه نگران نشدیم. در ادامه تحقیقات روشن شد چند روز پیش از کشف جسد مقتول در محدوده جاجرود، درگیری شدیدی بین او و اعضای خانواده‌اش رخ داده و از همان ایام، مقتول در محل سکونتش دیده نشده است.
از سوی دیگر در تحقیق از اقوام و بستگان داوود، مشخص شد مهدی- داماد خانواده- با او اختلاف قدیمی داشته است. اختلاف داماد و برادرزن، این احتمال را مطرح کرد که مرد جوان قربانی جنایت خانوادگی شده است.
بنابراین مهدی، به دستور بازپرس جنایی بازداشت شد و در تحقیقات به قتل برادرزنش اعتراف کرد و گفت: رابطه من و داوود خیلی صمیمانه بود برای همین هم خانواده داوود از میان 4 دامادشان مرا انتخاب کردند تا با او صحبت کنم. داوود معتاد به شیشه شده بود و مدام خانواده‌اش را اذیت می‌کرد. او پدر و مادرش را برای تهیه هزینه مواد کتک می‌زد و روزگار را برای آنها سخت کرده بود. مدتی قبل خانواده همسرم به سراغم آمدند وخواستند که داوود را ترک دهم. من هم با کمک آنها داوود را در کمپ ترک اعتیادی بستری کردیم. بعد از ترخیص از کمپ وضعیت جسمی او خوب بود، اما دوباره به سراغ مواد رفت و همه چیز از اول شروع شد.داوود شب‌ها به خانه می‌آمد و به همین دلیل من هم غروب به خانه مادر زنم رفتم. هوا گرگ و میش بود که داوود رسید. باهم مقابل ورودی حیاط بحثمان شد. زمانی که ازاوخواستم آماده باشد تا به کمپ برویم عصبانی شد و با من دست به یقه شد. ناگهان داوود چاقوی ضامن دار کوچکی را از جیبش درآورد و به من ضربه‌ای زد. من هم با چاقوی آشپزخانه ضربه‌ای به او زدم که به گردنش برخورد کرد. ابتدا می‌خواستم او را به بیمارستان ببرم اما همانجا فوت کرد. تازه آن موقع بود که خانواده همسرم از ماجرا با خبر شدند. ترسیده بودیم و نمی‌دانستیم چکار باید انجام دهیم. از ترس اینکه این راز برملا نشود، جسد را داخل صندوق عقب خودروی پژو آردی گذاشتم و به سمت جاجرود حرکت کردم و جنازه را در محلی خلوت رها کرده و به خانه برگشتم. تمام این مدت عذاب وجدان داشتم اما ترس از دستگیری باعث شد که خودم را معرفی نکنم. به دنبال اعترفات متهم 38 ساله به جنایت، پدر و مادر داوود که تنها اولیای دم بودند، ازشکایت علیه دامادشان گذشتند. اما رسیدگی به پرونده همچنان ادامه دارد.




۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن