تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814446092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه مطهری به شهردار آتی تهران: هوس ریاست جمهوری به سرتان نزند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: توصیه مطهری به شهردار آتی تهران: هوس ریاست جمهوری به سرتان نزند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهردار تهران نباید سیاسی باشد و هدف‌های سیاسی خود را دنبال کند، گفت: همین رویکرد سیاسی باعث می‌شود، هر فردی که شهردار می‌شود، بعد از مدتی هوس رئیس‌جمهوری به سرش بزند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایلنا، علی مطهری گفت: اعضای منتخب شهر تهران تا دو هفته آینده سه کاندیدای مورد نظر خود برای شهرداری تهران را اعلام خواهند کرد. در میان گمانه‌زنی‌ها و شاخص‌های متعددی که برای شهردار آینده پایتخت مطرح شده، علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است؛ شهرار آینده تهران باید فارغ از هرگونه رویکرد سیاسی باشد.

علی مطهری در مورد ویژگی‌های شهردار آینده تهران تصریح کرد:‌ از نظر من شهرداران نباید سیاسی باشند، بلکه باید دارای رویکردی تخصصی و شهرسازی بوده و براي آبادانی شهر تهران بکوشد.

او با تاکید بر اینکه شهردار آینده نباید به دنبال هدف‌های سیاسی خود باشد، ادامه داد: در سال‌های اخیر از رویکرد سیاسی شهردار ضربه‌های بسیار خوردیم. افرادی که شهردار می‌شوند، نباید در آینده هوس ریاست‌جمهوری به سرشان بزند، چرا که ضررش را تهران متحمل می‌شود، لذا باید به مسئله شهردار تهران کاملاً تخصصی نگاه شود و به دنبال فردی باشیم که تهران را دوباره قابل زندگی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در انتها به این نکته اشاره کرد که بلندمرتبه‌سازی‌ها زندگی در تهران را سخت کرده و با توجه به شرایط دشوار زندگی شهروندان این شهر، شهردار آینده باید فقط به فکر آبادانی تهران باشد.



۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن