تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798340990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبدیل شدن ایران به ابزار دست استکبار با FATF | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: آمریکایی‌ها و هم پیمانانش از اف.ای.تی.اف به‌عنوان یک ابزار در جهت سیاست‌هایشان استفاده می‌کنند و ایران به هیچ وجه از مواضع خود در مبارزه با تروریسم کوتاه نمی‌آید.

به گزارش تراز ، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با رسانه‌ها درباره تعلیق تحریم‌های بانکی گروه ویژه اقدام مالی اف.ای.تی.اف اظهار داشت: در ارتباط با اف.ای.تی.اف برای اینکه وارد تحریم مجدد سیستم بانکی شویم، یک چالش گسترده‌ای وجود دارد، بطوریکه از یک طرف آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی، عربستان و اینگونه کشورها فشار زیادی وارد می‌کردند تا تعلیق تحریم‌ها، تمدید نشود و از سوی دیگر کشورهای اروپایی نیز مخالف تمدید تحریم‌ها بودند اما طبیعتاً این تعلیق‌ها تمدید شد.
وی تصریح کرد: اصل موضوع نوعی حرکت ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران است که به بهانه شفاف‌سازی بیشتر با نگاه سیاسی می‌خواهند، تحریم‌هایی را به ایران تحمیل کنند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان داشت: در شرایط فعلی که ما به دنبال باز شدن فضای بیشتر پولی- اقتصادیِ بین‌المللی برای کشور هستیم، تمدید تحریم‌های بانکی اف.ای.تی.اف نکته مثبتی است.
بروجردی ادامه داد: البته ما هم سیاست‌های خود را در رابطه با مسائل مختلف داریم و طبیعتاً آنچه را که آنها بخواهند برای ما شرط بگذارند، بدون در نظر گرفتن ضوابط جمهوری اسلامی ایران قبول نخواهیم کرد.
وی اضافه کرد: با تصویب تعلیق یک‌سال مجدد تحریم‌ها، باید برای مراحل بعد هم تلاش کنیم تا این تحریم‌ها کلاً لغو و برداشته شود.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای  اسلامی با بیان اینکه گروه اقدام مالی اف.ای.تی.اف و توصیه‌های آنها برای ایران جدای از بحث‌ برجام است، افزود: موضوعی که اف.ای.تی.اف دنبال می‌کند در واقع مشابه ساختاری است که خود ما هم در مجلس آن را مطرح کرده و قانونی به عنوان پولشویی و شفاف سازی مراودات بانکی تصویب کرده‌ایم، بنابراین مسئله‌ای نیست که در قوانین جمهوری اسلامی ایران وجود نداشته باشد.
بروجردی تأکید  کرد:  موضوع قابل بحث و مهم، اهداف سیاسی است که آنها دنبال می‌کنند و می‌خواهند نظرشان را به ایران تحمل کنند، که طبیعتاً از دید جمهوری اسلامی قابل قبول نیست و نخواهد بود.
وی ادامه داد: بنابراین ضمن اعتقاد به شفاف‌سازی در سیستم بانکی که یکی از سیاست‌های جدی ما در مبارزه با تروریسم است، علی‌رغم  ادعایی که آمریکایی‌ها و هم پیمانانشان دارند، آنها به تروریسم‌ها کمک مالی و تسلیحاتی می‌رسانند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: سیاست  آنها این است که از اف.ای.تی.اف به عنوان یک ابزار در جهت سیاست خودشان استفاده می‌کنند و این موضوع از دید جمهوری اسلامی ایران غیر قابل قبول است.
بروجردی با اشاره به اینکه برخی از تعاریف آنها از دید ایران به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و تأکید کرد: ما معتقدیم که تشکل‌هایی که تحت عنوان‌هایی از سرزمین خود مثل تشکل‌های فلسطینی که در چارچوب مفاهیم بین‌المللی هم جزو حقوق شناخته شده‌اند، به هیچ وجه در قالب بحث تروریسم نمی‌گنجند.
وی ادامه داد: تروریسم‌ یک شاخصه واضحی دارد و حتی سازمان ملل هم در تحولات منطقه، نام‌های داعش، النصره و القاعده را جزو جبهه‌ تروریسمی اعلام کرده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با وجود این اختلاف نظر‌ها در  چارچوب تعریف تروریسم، ما صد در صد ضمن اعتقاد به مبارزه با پدیده شوم تروریسم، حمایت خود را از گروه‌های مقاومت برای دستیابی به حقوق قانونی مردم مظلوم و محروم فلسطین ادامه خواهیم داد.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

رزرو هتل


تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf






زمانبندی انتشار: 7 تير 1396 - 08:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن