تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817865193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله كنندگان به رييس جمهور در زمين دشمن بازي كردند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


عبدالرضاعزيزي،رييس‌كميسيون اجتماعي مجلس :
حمله كنندگان به رييس جمهور در زمين دشمن بازي كردند
مجلس، حواشي پيرامون روز قدس را كه زمينه ساز سوءاستفاده‎هاي دشمنان بود ، به شدت محكوم مي‎كند
روز نو :

مجلس، حواشي پيرامون روز قدس را كه زمينه ساز سوءاستفاده‎هاي دشمنان بود ، به شدت محكوم مي‎كند
به گزارش روز نو :ما نمايندگان دست از حمايت رييس جمهوري كه منتخب مردم است برنمي‎داريم
وزير كشور بايد به صورت جدي به پرونده اتفاقات روز قدس رسيدگي كند
مسئولان بايد از طريق مراجع قضايي، به شدت با اين افراد خودسر برخورد كنند
توهين به مقامات جمهوري اسلامي به نوعي تخطي از فرمايش‌ مقام معظم رهبري است
بعيد نيست حمله كنندگان به روحاني مامور اسراييل باشند
بايد يك كميته حقيقت ياب براي شفاف شدن افراد حاضر در پشت صحنه اين ماجرا تشكيل شود
اينكه عده‎اي با رجوع به اجتهاد خود، به شخص دوم مملكت اهانت كردند قابل بخشش نيست
حواشي پيرامون راهپيمايي روز قدس امسال اجازه نداد تا به خوبي اين مراسم، تريبوني براي شينده شدن مظلوميت مردم فلسطين باشد. اقدام عده‎اي خودسر در حمله و توهين به رييس‌جمهور به جاي شكوه راهپيمايي عليه صهيونيست‌ها سرخط اخبار رسانه‎هاي خارجي شد.در گذشته نيز نتيجه اقدامات خودسرها و تندروها هيچ‌گاه نه تنها نتوانسته به نفع كشور باشد بلكه هميشه هزينه‎هاي فراواني براي مردم و نظام به همراه داشته است.مانند اقدام افرادي كه بدون دلسوزي نسبت به آرمان‎هاي كشور و نظام، در زمين دشمن بازي كرده و به رييس جمهور منتخب مردم اهانت كردند. اين اقدام مورد تاييد هيچ كدام از جريان‎هاي سياسي فعال و دلسوز كشور نيست. براي پي بردن به دليل اين نوع اقدامات به سراغ عبدالرضاعزيزي، رييس‌كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي رفتيم. او نيز معتقد است اين موضوع، بهانه خوبي براي دشمنان نظام و ولايت فقيه بود كه به جاي پوشش اخبار و اهميت روز جهاني قدس، به حواشي كه عده‎اي اندك آن را خلق كردند، بپردازند.
ارزيابي شما از توهين به مقامات جمهوري اسلامي و به ويژه رييس‌جمهور در راهپيمايي روز قدس چيست؟
رهبر انقلاب در تمامي عرصه‎ها، مردم و مسئولان را به وحدت و همدلي در جهت پيشرفت امور دعوت مي‎كنند. در راهپيمايي روز قدس ما شاهد يك سري از اتفاقات ناخوشايند بوديم. افرادي كه زمينه برخي از رفتارها و توهين‎هاي زشت را به مقامات كشور فراهم كردند، يا ضد انقلاب هستند يا از دوستان داخلي هستند كه ندانسته در زمين دشمن و براي اهداف آن‎ها اقداماتي را انجام مي‎دهند. از طرفي بعيد نيست همان‎گونه كه اسراييل، داعش و ديگر گروه‎هاي تروريستي را كنترل مي‎كند، عده‎اي را مامور كرده باشد تا راهپيمايي روز قدس كه با هدف نابودي اين رژيم ظالم به دستور و ابتكار امام خميني (س) شكل گرفته را تخريب و تحت شعاع اخبار حاشيه‎اي آن قرار دهند. بايد در نظر داشت عملكرد برخي از دوستان نادان ما در داخل كشور مي‎تواند ضرر و زيان بيشتري نسبت به هجمه‎هايي كه توسط دشمنان دانا به نظام و كشور وارد مي‎‎شود، داشته باشد. ما شاهد اين موضوع بوديم كه در اخبار منتشر شده از راهپيمايي روز قدس در رسانه‎هاي بيگانه به جاي پرداختن به اهميت مشاركت بالاي مردم در راهپيمايي اين روز و پيام اصلي آن براي ظالمان جهان از جمله رژيم صهيونيستي، اخبار توهين به مقامات جمهوري اسلامي در اين روز مورد توجه قرار گرفت.
عده‏‎ اي در روز قدس به شخص اول اجرايي مملكت و شخص دوم كشور بعد از مقام معظم رهبري توهين و اهانت كردند. اين موضوع، بهانه خوبي براي دشمنان نظام و ولايت فقيه بود كه به جاي پوشش اخبار و اهميت روز جهاني قدس، به حواشي كه عده‎اي اندك آن را خلق كردند، بپردازند.
مجلس در مقابل افرادي كه به رييس جمهور توهين كردند، چه موضعي دارد؟
بنده وهمه نمايندگان مجلس، توهين‎ به مقامات نظام و حواشي پيرامون روز قدس را كه زمينه ساز سوءاستفاده‎هاي دشمنان بود، به شدت محكوم مي‎كنيم. ما به عنوان نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي اعلام مي‎كنيم كه سرباز ولايت فقيه هستيم و دست از حمايت رييس جمهوري كه منتخب مردم است برنمي‎داريم.
وزير كشور بايد به صورت جدي به پرونده اتفاقات روز قدس رسيدگي كند و از طريق مراجع قضايي به شدت با اين افراد خودسر برخورد كند. ما در گذشته اتفاقات مشابهي مانند حواشي روز قدس را تجربه كرديم. حمله عده‎اي خودسر و نادان به سفارت عربستان در تهران و آتش‌زدن كنسولگري اين كشور در مشهد آن‎هم در شرايطي كه با توجه به اتفاقات پيش آمده، همه اسناد و مدارك و افكار عمومي در سطح جهان عليه عربستان سعودي بود موجب شد تا ورق برگردد و اين كشور ما باشد كه مورد هجمه و محكوميت توسط ساير كشورها قرار گيرد.
چرا برخي از افراد در شرايطي كه كشور نياز به وحدت و همدلي دارد نسبت به فرمايش‌هاي رهبر انقلاب بي توجه هستند و اختلاف ايجاد مي‌كنند؟
رهبر انقلاب در سخنراني سال‎هاي اخير خود نيز بارها به اين مساله اشاره كردند كه بايد از تندروي و رفتار خودسرانه پرهيز شود، به طور حتم ايشان نيز اتفاقات صورت گرفته در روز قدس را محكوم مي‎كنند. اقدامات صورت‌گرفته و توهين به مقامات جمهوري اسلامي به نوعي تخطي از فرمايش مقام معظم رهبري و جلوتر از ايشان حركت كردن است. زيرا رهبر معظم انقلاب از تمامي دولت‎هاي روي كار آمده كه منتخب مردم هستند حمايت كرده اند. اينكه عده‎اي با رجوع به اجتهاد خود به شخص دوم مملكت اهانت كردند و موجب ناراحتي ايرانيان زيادي شدند به هيچ عنوان قابل دفاع و بخشش نيست. در شرايط فعلي كه اطراف كشور را گروه‎هاي تروريستي فراگرفته و آمريكا و عمال آن مشغول تحريك داعش براي نفوذ در كشور ما هستند، نياز به وحدت و همدلي داريم و بايد به صورت جدي از رفتارهاي خودسرانه پرهيز شود.
حضور برخي از نزديكان احمدي‎نژاد در ميان توهين كنندگان به مقامات چه معنايي دارد؟
پرداختن به اين موضوع كه اتاق فكر و افراد حاضر در عمليات از چه گروه يا چه طيفي بودند به عهده وزارت كشور است. بايد با دقت اين پرونده را مورد بحث و بررسي قرار دهند و با مسببين آن به شدت برخورد كنند تا ديگر شاهد اين‎گونه رفتارها نباشيم. يكي از خواسته‎هاي ما به عنوان نماينده مجلس، تشكيل يك كميته حقيقت‌ياب براي شفاف شدن افراد حاضر در پشت صحنه اين ماجرا است. شناسايي و برخورد محكم با عاملان برهم زدن يك مراسم سخنراني يا افراد توهين كننده به مقامات نظام جمهوري اسلامي در راهپيمايي روز قدس يا راهپيمايي‎هاي ديگر مي‎تواند از بروز اتفاقات مشابه در آينده جلوگيري كند.
شما از دليل تغيير تاريخ تحليف رياست‌جمهوري در مجلس شوراي اسلامي اطلاع داريد؟
من دليل اصلي جابه‎جايي تاريخ تحليف آقاي روحاني را نمي‎دانم اما به احتمال فراوان تاريخ اعلام شده براي اين مراسم همزمان با تعطيلات تابستاني مجلس شوراي اسلامي است. جاي نگراني نيست و رييس هر دو دولت آقاي روحاني است و چند روز زودتر يا ديرتر تاثيري در روال امور ندارد.قانون




تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن