تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818701376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام حلقه های صالحین به مناطق عملیاتی جنوب کشور


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: سعید علی یاری گفت: به لطف پرودگار صبح امروز بسیجیان حلقه های صالحین پایگاه های بسیج مشکین دشت در قالب سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سعید علی یاری مسئول معاونت اردویی و گردشگری حوزه بسیج مشکین دشت با اعلام اینکه اولین مرحله کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شده اند اظهار داشت: به لطف پرودگار صبح امروز بسیجیان حلقه های صالحین پایگاه های بسیج مشکین دشت در قالب سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور مشکین دشت در ادامه اجرای اقدامات فرهنگی تربیتی مناسب در طول سفر را از برنامه های قرارگاه برشمرد.
علی یاری در پایان از همراهی خانواده های بسیجیان حلقه های صالحین تشکر و زمان اعزام کاروان خانواده ها را دوم فروردین ماه ۹۶ اعلام کرد.
[ مشاهده متن کامل اعزام حلقه های صالحین به مناطق عملیاتی جنوب کشور در خبرگزاری بسیج ]

شنبه ، ۳تیر۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن