تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818771411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جمهوری: تحقق وعده های دولت حاصل وحدت تمام اقوام و مذاهب استان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکا نیوز:
رییس جمهوری: تحقق وعده های دولت حاصل وحدت تمام اقوام و مذاهب استان است

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه توسعه مناطق شرقی و سواحل مکران از اولویتهای این دولت بوده و هست، شرق توسعه یافته را به نفع کل کشور و همسایگان برشمرد و اظهارداشت: تمام تلاشهای دولت در عرصه خارجی و داخلی برای توسعه ایران و اشتغال جوانان عزیز است.
به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی و خط لوله انتقال گاز ایرانشهر به زاهدان گفت: بزودی طرح های جدید و تحول آفرین برای منطقه، در بندر چابهار به بهره برداری خواهد رسید.
رییس جمهوری با ابراز خرسندی از افتتاح این پروژه در ایامی که به نام حضرت فاطمه زهرا(س) و دختر پیامبر اسلام(ص) تعلق دارد، گفت: حضرت فاطمه(س) براساس روایات علمای شیعه و سنی، پاره تن پیامبر است و همه مسلمانان به خاندان و اصحاب پیامبر(ص) احترام می گذارند و راه و سیره زندگی اسلامی را از برکت آنها آموخته اند.
روحانی با اشاره به سه سفر خود به استان سیستان و بلوچلستان در دوره فعالیت دولت یازدهم ، افزود: البته این سفر استانی محسوب نمی شود، بلکهسفر وفای به عهد است چرا که ما در سفر اول وعده هایی به شما دادیم و شما مردم مطالباتی داشتید و طرح ها و پروژه هایی اعلام شد و قول دادیم که دولت همه توان و تلاش خود را برای اجرای وعده ها بکار خواهد رفت.
رییس جمهوری اظهار داشت: امروز خوشحالم که بسیاری از وعده های دولت در این استان محقق شده و همه وعده ها و پروژه های اعلام شده نیز با تلاش مسئولان به انجام خواهد رسید.
روحانی تأکید کرد: آنچه امروز به ثمر نشسته در سایه وحدت و انسجام مردم استان اعم از شیعه و سنی و اقوام مختلف اعم از بلوچ و سیستانی است که به جهان نشان دادند در دورانی که در بسیاری از کشورها بیگانگان شعله اختلافات و انشقاق را ترویج می کنند، در کشور ما همه اقوام و مذاهب برادرانه در کنار هم برای آبادانی و توسعه ایران عزیز تلاش می کنند.
رییس جمهوری ضمن قدردانی از وحدت ، همدلی و انسجام مردم استان سیستان و ...
[ مشاهده متن کامل رییس جمهوری: تحقق وعده های دولت حاصل وحدت تمام اقوام و مذاهب استان است در ایسکا نیوز ]اخبار پیشنهادی:


شنبه ، ۲۷خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکا نیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن