تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796687089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات الکترونیکی بنیاد شهید به ایثارگران شتاب می‌گیرد - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
میرمرادی
معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌ها و اقدامات بنیاد در ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و غیرحضوری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را تشریح کرد. به گزارش ایسنا، سیدمنصور میرمرادی در تشریح خدمات الکترونیکی بنیاد به ایجاد میز خدمت برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: صدور کارت ایثارگری و معافیت خدمت خانواده‌های شهدا و ایثارگران واجد شرایط، صدور بیمه عمر و حوادث، امکان ثبت درخواست وام بانکی مسکن خانواده شهدا و ایثارگران، امکان ثبت شکایات و مشاهده و دریافت فیش حقوقی از جمله خدماتی هستند که با عاملیت مراکز هاتف سراسر کشور و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار قابل ارائه هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های بنیاد برای گسترش ارائه خدمات الکترونیکی گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری این خدمات را به 10 خدمت افزایش دهیم و موضوعاتی مانند امکان درخواست الکترونیکی برای اشتغال و ثبت‌نام برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی ایثارگران در برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گنجانده شده است که بدین ترتیب خدمات الکترونیکی بنیاد به ایثارگران شتاب می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت بنیاد در مورد شیوه‌های ارائه خدمات الکترونیک تصریح کرد: برای تسهیل در ارائه خدمات بدون مراجعه و به صورت الکترونیکی به ایثارگران از طریق دستگاه‌های بیرونی اقداماتی نیز انجام پذیرفته و امیدواریم تا دو ماه آینده این خدمات تکمیل شود که این خدمات شامل ارتباط الکترونیکی با سازمان هواپیمایی برای تسهیل در روند استفاده بهینه ایثارگران از خدمات سازمان هواپیمایی، ارتباط با سیستم اداره ثبت‌احوال برای بروز رسانی اطلاعات و ارتباط با سازمان سنجش برای آزمون‌های سراسری است.

میرمرادی ارتباط با دانشگاه‌های سراسر کشور برای رصد تحصیلی ایثارگران را از دیگر برنامه‌های بنیاد اعلام کرد و افزود: ارتباط سیستمی با وزارت کشور برای تسهیل در تأیید خانواده شهدا و ایثارگران برای کاندیدا شدن در انتخابات و مرتبط شدن به سیستم بانک مرکزی و پیوند با کلیه شعب بانک‌های سراسر کشور برای استفاده ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا از تسهیلات مسکن و همچنین وام ازدواج برای زوج‌های جوان بدون مراجعه به بنیاد از دیگر خدماتی است که در دستور کار قرار دارد ضمن اینکه اگر سایر دستگاه‌ها نسبت به دریافت خدمات از وب‌سرویس بنیاد اعلام آمادگی کنند همکاری لازم صورت خواهد گرفت.

معاون توسعه مدیریت بنیاد در ادامه در خصوص بهره‌مندی از دفاتر پیشخوان دولت گفت: پیرو هماهنگی به عمل آمده با مدیرعامل کانون پیشخوان دولت از دو ماه آینده کلیه معرفی‌نامه‌های عمومی موردنیاز خانواده شهدا و ایثارگران در سراسر کشور اعم از شهری و روستایی در دفاتر پیشخوان صادر و نیازی به مراجعه ایثارگران به دفاتر بنیاد نخواهد بود از جمله صدور دفترچه بیمه سلامت و خدمات قابل‌واگذاری در این دفاتر انجام می‌شود.

میرمرادی در پایان به نتایج استفاده از خدمات الکترونیک پرداخت و خاطرنشان کرد: اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارائه خدمات الکترونیک باعث تسهیل خدمات و کاهش مراجعه حضوری ایثارگران به دفاتر بنیاد و حذف بوروکراسی اداری و جلوگیری از اتلاف وقت ایثارگران خواهد شد ضمن اینکه ارائه این خدمات به استفاده از ظرفیت‌های قانونی، اصلاح و تکمیل اطلاعات، اخذ گزارشات به روز با رویکرد تحلیل داده‌ای، کاهش  زمان تصمیم‌گیری و کاهش زمان ارائه خدمت، حذف مراجعات تکراری و همچنین اجرای برنامه‌های مصوب دولت الکترونیک منجر می‌شود.
انتهای پیام



شنبه / ۲۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن