تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821153507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث - قاتل هفت‌تيركش به دام افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: حوادث - قاتل هفت‌تيركش به دام افتاد
حوادث - قاتل هفت‌تيركش به دام افتاد

مردي كه با شليك گلوله پسر جواني را به قتل رسانده بود پس از گذشت 20 روز از جنايت در اصفهان دستگير شد. 14 خردادماه سال جاري ماموران پليس آگاهي استان اصفهان در جريان كشف جسد مردي در كانالي در شرق اصفهان قرار گرفتند، بنابراين آنها در محل حادثه حضور يافتند. ماموران ويژه رسيدگي به پرونده‌هاي قتل با حضور در محل كشف جسد متوجه شدند جسد متعلق به جوان حدود 30ساله‌اي است كه بر اثر اصابت گلوله به پيشاني جان سپرده است. همچنين از ظاهر جسد مشخص بود مقتول در مكان ديگري به قتل رسيده و سپس به كنار كانال انتقال داده شده است.

پس از بررسي‌هاي اوليه جسد مقتول با دستور سلطاني، معاون دادستان اصفهان به پزشكي قانوني انتقال يافت. پزشكان نيز پس از معاينه جسد اعلام كردند گلوله از فاصله بسيار نزديك به مقتول شليك شده است. همين موضوع نيز باعث شد تا كارآگاهان تحقيقات خود را روي آشنايان مقتول كه سعيد نام داشت متمركز كنند.
خانواده سعيد درخصوص اين جنايت گفتند، كسي با سعيد مشكل نداشت، اما شب قبل از حادثه او با يكي از دوستانش قرار ملاقات داشت. ماموران پس از كسب اين اطلاعات و انجام تحقيقات فني موفق شدند سرانجام متهم فراري را 20 روز پس از جنايت در اصفهان دستگير كنند.
جوان متهم به قتل درخصوص انگيزه‌اش گفت: از مدت‌ها پيش با سعيد دوست بودم تا اينكه در خريد و فروش مواد مخدر با من همكاري كرد. پس از گذشت مدتي من با سعيد دچار اختلافاتي شدم، به همين دليل روز حادثه به خانه او رفتم و ناگهان پس از مصرف مواد مخدر با او درگير شده و با اسلحه كمري كه همراه داشتم يك گلوله به پيشاني او شليك كردم پس از آن جسدش را درون پتو پيچيده و به كانالي كه زير پل شرقي اصفهان است منتقل كردم. پس از اظهارات قاتل فراري قاضي شاه‌محمدي او را به اتهام قتل عمدي روانه زندان كرد.
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 288]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن