تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817343104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد 50 هزار واحد تولیدی در دستور کار بسیج سازندگی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 ایجاد 50 هزار واحد تولیدی در دستور کار بسیج سازندگی
ایجاد 50 هزار واحد تولیدی در دستور کار بسیج سازندگی رئیس سازمان بسیج سازندگی : در سال 96 ایجاد 50 هزار واحد تولیدی در دستور کار سازمان بسیج سازندگی قرار گرفته است.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ سردار نعمان غلامی در نشست خبری که به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در کشور برگزار شد افزود: کار گسترده ای در زمینه ایجاد صنایع تبدیلی در کشور صورت گرفته است.وی افزود: با توجه به اینکه 30 درصد از محصولات باغی در کشور به ضایعات تبدیل می شود مطالعاتی در زمینه تبدیل محصولات و فراوری آن صورت گرفته است.
 
وی  گفت: در سال جاری به دنبال ایجاد قطب سرکه سیب در سمیرم هستیم زیرا 350 هزار تن سیب در این منطقه تولید می شود که از این مقدار 50 هزار تن به ضایعات تبدیل می شود.
 
سردار غلامی افزود: در سال جاری به دنبال شکل گیری گروه های مسجد منبر، همکاری با دستگاه های دولتی  به منظور بیابان زدایی، شرکت در طرح های سواد آموزی هستیم.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: امسال 150شهر کشور به منظور پشتیبانی از اردوهای جهادی و خدمت رسانی به محرومان هر کدام به میزان 200  میلیون تومان تجهیز می شود.
 
  37 هزار واحد اقتصاد مقاومتی سال گذشته در کشور ایجاد شده است
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: سال گذشته در حوزه اقتصادی 37 هزار واحد اقتصاد مقاومتی ایجاد شد و یک میلیون و 171 هزار نفر از جوانان در اردوهای جهادی حضور یافتند و 5 هزار 400 هزار طرح محورمیت زدایی را در کشور اجرایی کردند .
 
 سردار نعمان غلامی در نشست خبری که به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل  بسیج سازندگی برگزار شد افزود: هدف از تشکیل این نیرو بر اساس مقام معظم رهبری استفاده از جوانان در اوقات فراغت به منظور ساخته شدن کشور و خود جوانان است.
 
وی افزود: بسیج سازندگی ازسال 92 به عرصه اشتغالزایی وارد شده و برنامه مدونی به مراکز استان های اعلام شده است. 
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: بر این اساس ایجاد واحدهای کوچک تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی از سال 92 تا 95 در دستور کار قرار گرفت و 130 هزار و 131 واحد کوچک اقتصاد مقاومتی در کشور ایجاد شد. 
 
سردار غلامی افزود: از این تعداد 21 هزار واحد صنایع تبدیلی در کشور  ایجاد شده است.
 
وی گفت: برای ایجاد هر شغل به طور میانگین 15 میلیون تومان هزینه شده که منابع این واحدها از  طریق بانک مهراقتصاد تامین شده است.
 
وی گفت: بسیج سازندگی در کنار دستگاه های دولتی با استفاده از توان عظیم مردمی تا کنون موفق به اجرای این طرح ها شده و هر سال برای مشارکت با طرح های دولت در زمینه های مختلف اعلام آمادگی می کند.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی افزود: بسیج سازندگی سال گذشته طرح واکسیناسیون طیور بر علیه بیماری نیوکاسل را اجرا کرد .
 
وی گفت: همچنین امسال با تفاهمی که با وزارت جهاد کشاورزی داشته ایم 450 هزار هکتار آبخیزداری و 50 هزار هکتار بیابان زدایی را در دست اجرا داریم.
 
سردار غلامی  با بیان اینکه 6600 گروه جهادی در کشور فعالیت دارند گفت: امسال رویکرد بسیج سازندگی ایجادگروه های تخصصی جهادی است و سال گذشته 150 گروه جهادی صنعتی  به آسیب شناسی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل می پردازند که به  همت بسیج مهندسی ایجاد شده است. 
 
وی افزود: در نوروز امسال، 30 هزار نفر نیروی جهادی به اردوها هدف گذاری شده بود که موفق به اعزام 27 هزار و 700 نفر جهادگر به مناطق محروم در استانهای خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ایلام و کرمان اعزام شدیم.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: در حوزه سلامت به دنبال تفاهم  نامه ای که با وزارت بهداشت صورت گرفت واحدهای کوچک تولید کننده مواد غذایی که به منظور توسعه اقتصاد مقاومتی ایجاده شده بود تحت نظارت قرار می گیرند.
 
سردار غلامی افزود: همچنین در 320 محله حاشیه نشین در زمینه اصلاح بافت، کمک هایی به مسئولان می شود همچنین در زمینه اشتغال معتادان بهبود یافته نیز اقداماتی صورت گرفته که بر این اساس زمنیه اشغال 660 معتاد بهبود یافته فراهم شده است.

 

منبع: صدا و سیما


96/2/17 - 17:11 - 2017-5-7 17:11:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن