تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817502542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز فعالیت تیم‌های امداد و نجات دریایی برای یافتن مفقودان در بندر دیر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آغاز فعالیت تیم‌های امداد و نجات دریایی برای یافتن مفقودان در بندر دیر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در پی بروز طوفان دریایی شش تن از هموطنان در ساحل دیر مفقود شدند که از صبح امروز مرحله دوم تیم‌های امداد و نجات دریایی برای یافتن مفقودان آغاز کردند.
آفتاب‌‌نیوز : حسین درویشی در گفت‌‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه تیم‌های تخصصی امداد و نجات در تمامی نقاط استان بوشهر مستقر است اظهار داشت: تیم‌های تخصصی شامل هر تیم 5 امدادگر حرفه‌ای با تجهیزات و امکانات پیشرفته امداد و نجات در تمامی نقاط دریایی، زمینی، جاده‌ای و کوهستانی برای یاری رساندن به بحران‌زدگان آماده و فعال هستند.


وی با اشاره به بحران طوفان دریایی در شهرستان دیر خاطرنشان کرد: در پی این بحران تیم‌های تخصصی گوناگون امدادی در منطقه حاضر شدند و خدمات مورد نیاز ارائه کردند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به اسکان حدود 60 مسافر نوروزی در سالن ورزشی دیر بیان کرد: آن دسته از مسافران که خودروهایشان در حادثه دیروز آسیب ندید، صبح امروز دیر  را ترک کردند و به دیگر مسافران و گردشگران نیز تا زمانی که مهمان در شهرستان دیر باشند خدمات ارائه می‌شود.


درویشی با اشاره به مفقود شدن شش نفر در حادثه طوفان دریایی دیر تصریح کرد: از شش نفر مفقودی، جسد یک نفر امواج دریا به ساحل کشاند و اکنون در پی یافتن 5 مفقود دیگر هستیم.


درویشی بیان کرد: از این پنج نفر، چهار نفر اعضای یک خانواده و مسافر هستند که به گفته فرماندار دیر هویتشان مشخص نیست و تنها شاهدان عینی گفته‌اند که پس از بالاآمدن آب آنها ناپدیدند شدند.


وی با بیان اینکه تیم‌های امداد و نجات دریایی برای یافتن اجساد مغروقی طوفان دریایی در دیر آغاز کردند گفت: دومین مرحله جستجو برای یافتن اثری از این گمشدگان، صبح امروز در آب‌های ساحلی مسیر کنگان تا دیر آغاز شده و دو تیم تخصصی امداد و نجات دریایی با دو فروند شناور در این مسیر به جستجو مشغول هستند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه علاوه اینکه در دریا در پی اجساد هستیم دیگر نقاط هم بررسی می‌شود افزود:  دو گروه تجسس و نجات نیز با دو قلاده سگ زنده‌یاب در ساحل به دنبال یافتن اثری از مفقودان حادثه طغیان دریا در دیر هستند.


درویشی تصریح کرد: با وجود تندباد لحظه‌ای و شرایط نامساعد جوی و دریایی جستجو ادامه دارد و امیدواریم که زودتر به نتیجه برسیم.


وی خاطرنشان کرد: طوفان دریایی و طغیان آب دریا صبح روز گذشته رخ داد و در پی آن یک نفر جان باخت، 22 نفر مصدوم و پنج نفر ناپدید شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در خصوص گشت هوایی هلال احمر برای جستجو نیز گفت: به سبب وزش باد شدید امکان پرواز بالگرد وجود ندارد و به محض اینکه سرعت باد کاهش یابد، بالگرد  هلال احمر  بوشهر برای یافتن مفقودان تلاش خود را آغاز می‌کند.




۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن